abonnement Unibet Coolblue
pi_131059558
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef jackson het volgende:

[..]

Nee, maar je doet alsof de locatie ongeschikt is, zonder er ooit geweest te zijn en precies te weten wat zo'n feest vraagt. Zoals ik aangaf heb ik niks gemerkt van die tribunes dus dan zullen ze daar een redelijke oplossing voor hebben.
Ik ben in de Ziggodome geweest bij Muse, Radiohead en Pearl Jam. En als je geen tribunes hebt gezien dan vraag ik me serieus af waar ze die laten, kun je niet omheen bij de ziggodome zo'n beetje.

  woensdag 11 september 2013 @ 15:37:20 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131060808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben in de Ziggodome geweest bij Muse, Radiohead en Pearl Jam. En als je geen tribunes hebt gezien dan vraag ik me serieus af waar ze die laten, kun je niet omheen bij de ziggodome zo'n beetje.

[ afbeelding ]
Ik heb ze wel gezien maar waren niet storend aanwezig... Zit me ook te bedenken hoe ze daar toen mee omgegaan zijn. Volgens mij stonden er barren voor en hangen er doeken. Zeker nu in de afbeelding zo zie.

@Tomaz: Weet jij nog hoe dat precies zat?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_131061045
Aan de andere kant, die stoelen zijn wel erg lekker om met je brakke kop eventjes uit te gaan kakken... Hmm.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:44:10 #204
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_131061073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wil jij lekker gaan zitten bij een Armin Only dan :?
Net of je moet gaan zitten als er zitplaatsen zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:47:06 #205
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131063555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef MAHL het volgende:
Aan de andere kant, die stoelen zijn wel erg lekker om met je brakke kop eventjes uit te gaan kakken... Hmm.
Heb op Sensation de afgelopen jaren ook niet meer gezeten. Het is wel lekker als je niet vol aan de pils of andere middelen kan om even te zitten, maar anders is de tribune nutteloos. Alhoewel het uitzicht in de ArenA wel het mooist is van boven.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 september 2013 @ 21:18:47 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131073784
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Plausibel verhaal heb je erbij. Dat mag ik wel.... Ik zal je vertellen, ZiggoDome is dik, net als de HMH. Uitstekende zaal die voldoet aan alle standaarden qua veiligheid / geluid / bar en personeel.
maar 2/3 van het publiek moet op de tribune of verkopen ze alleen de vloer. In het Gelredome was het bij de latere TIC's ook verschrikkelijk druk op de vloer omdat gewoon al stoelplaatsen ook verkocht werden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 september 2013 @ 21:20:31 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131073879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar wat gaan ze doen met de ringen?

Vond die hallen altijd wel wat hebben, Utrecht was kwa dat betreft wel een beetje een trance stad door de Armin Only's en destijds de Trance Energy's.
De eerste Armin Only was destijds in Rotterdam volgens mij, staat me iets van bij. UDC deed die volgens mij nog.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 12 september 2013 @ 10:35:33 #208
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131087981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar 2/3 van het publiek moet op de tribune of verkopen ze alleen de vloer. In het Gelredome was het bij de latere TIC's ook verschrikkelijk druk op de vloer omdat gewoon al stoelplaatsen ook verkocht werden.
Bij Energy verkochten ze volgens mij alleen de vloer.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_131092514

Wordt tijd dat ik eens een mix ga maken van dit soort Oosterse Trance. Welk programma raden jullie me aan? Ableton of Mixmeister?
  donderdag 12 september 2013 @ 15:46:21 #210
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131096604
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef MAHL het volgende:

Wordt tijd dat ik eens een mix ga maken van dit soort Oosterse Trance. Welk programma raden jullie me aan? Ableton of Mixmeister?
Ableton. Zijn er andere programma's? ;)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 19:34:06 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131103596
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Bij Energy verkochten ze volgens mij alleen de vloer.
dat zijn 6.300 plaatsen, waarom zou Armin Only van 15.000 terug gaan naar 6.300 per avond. Voor Energy trouwens ook een enorme teruggang zeg. Met dergelijke aantallen kan je net zo goed naar de HMH gaan daar mag je er volgens mij 5.500 inproppen en de huur zal aanmerkelijk lager liggen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131112404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zijn 6.300 plaatsen, waarom zou Armin Only van 15.000 terug gaan naar 6.300 per avond. Voor Energy trouwens ook een enorme teruggang zeg. Met dergelijke aantallen kan je net zo goed naar de HMH gaan daar mag je er volgens mij 5.500 inproppen en de huur zal aanmerkelijk lager liggen.
Tsja terrecht als je met zo'n line-up komt. Die overstap van Trance Energy naar Energy is een slechte overstap geweest.

Maar moet mezelf ook weer in het diepe gaan gooien. Al paar maanden de trance releases niet bijgehouden. Is kijken of er nog pareltjes worden geproduceert :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:08:25 #213
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131119607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zijn 6.300 plaatsen, waarom zou Armin Only van 15.000 terug gaan naar 6.300 per avond. Voor Energy trouwens ook een enorme teruggang zeg. Met dergelijke aantallen kan je net zo goed naar de HMH gaan daar mag je er volgens mij 5.500 inproppen en de huur zal aanmerkelijk lager liggen.
Er spelen een aantal factoren mee om een locatie wel of niet te kiezen natuurlijk. Mogelijk dat het in deze iets met beschikbaarheid te maken had. Lijkt me ook dat Armin wel wat grotere tenten kan vullen, zelfs in NL.

Ja, dat Energy is wel aardig geweest. Prima feestje trouwens wat ik me kan herinneren, vooral Arty was erg goed. Oohja, en de gastenlijst was wel prettig, anders was ik er nooit heen gegeaan :D.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:

Maar moet mezelf ook weer in het diepe gaan gooien. Al paar maanden de trance releases niet bijgehouden. Is kijken of er nog pareltjes worden geproduceert :P
Dat doe ik al vele jaren niet meer :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_131188555
Ik zoek wat tracks van gelijke strekking, beetje met een futuristische spacy, ruimtelijke melodie. Psytrance ed. vind ik wat te hoge BPM hebben, dus dat liever niet. Zoiets:


Tips? ;)
  maandag 16 september 2013 @ 13:05:29 #215
105311 Xantra
Cinematographer
pi_131234544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

De eerste Armin Only was destijds in Rotterdam volgens mij, staat me iets van bij. UDC deed die volgens mij nog.
Dat was op de Ocean Diva, die lag in Rotterdam volgens mij ja, dat was een fijn feestje toen. :)
Kan me nog wel herinneren dat we toen echt stonden te wachten op Solid Globe-Sahara, wat toen een behoorlijke hit was in zijn shows.

Weet niet of Jackson daar toen bij was, volgens mij wel, maar een andere van onze groep, Tino stond vooraan op de decks van Armin te kijken en zag dat Sahara erop ging, hij gebaren maken en juichen naar ons boven op het balkon, die plaat brak echt de boot af destijds. O+ *O*
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 16 september 2013 @ 13:10:17 #216
105311 Xantra
Cinematographer
pi_131234709
Ik zie laatste tijd vooral bij Tiësto veel collabses met meerdere artiesten/dj's bij het maken van een plaat, soms wel drie of vier.
Iemand enig idee hoe dat gaat tegenwoordig, vroegah spraken ze af in de studio's, maar als ik al die agenda's van die lui zie lijkt het er sterk op dat ze dat nog doen.
Zullen ze het gewoon online naar elkaar versturen ofzo?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_131236643
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

Dat was op de Ocean Diva, die lag in Rotterdam volgens mij ja, dat was een fijn feestje toen. :)
Kan me nog wel herinneren dat we toen echt stonden te wachten op Solid Globe-Sahara, wat toen een behoorlijke hit was in zijn shows.

Weet niet of Jackson daar toen bij was, volgens mij wel, maar een andere van onze groep, Tino stond vooraan op de decks van Armin te kijken en zag dat Sahara erop ging, hij gebaren maken en juichen naar ons boven op het balkon, die plaat brak echt de boot af destijds. O+ *O*
Dit soort verhalen _O_
pi_131237301
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:10 schreef Xantra het volgende:
Ik zie laatste tijd vooral bij Tiësto veel collabses met meerdere artiesten/dj's bij het maken van een plaat, soms wel drie of vier.
Iemand enig idee hoe dat gaat tegenwoordig, vroegah spraken ze af in de studio's, maar als ik al die agenda's van die lui zie lijkt het er sterk op dat ze dat nog doen.
Zullen ze het gewoon online naar elkaar versturen ofzo?
Heb wel paar keer bij hem een foto gezien dat ze bij elkaar in de studio zitten.
Maar denk ook dat ze soms gewoon elkaar wat sturen en de andere er verder mee gaat.



pi_131237380
Wellicht bouwen ze de tribunes wel om als podia voor de show. Waar dus danseressen zijn etc.
Moeten zij weten
pi_131237882
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb wel paar keer bij hem een foto gezien dat ze bij elkaar in de studio zitten.
Maar denk ook dat ze soms gewoon elkaar wat sturen en de andere er verder mee gaat.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tiësto en Hardwell komen beide uit Breda. Dan is dat wat makkelijker.

Maar denk idd dat ze gewoon veel digitaal samen werken tegenwoordig.
  maandag 16 september 2013 @ 14:41:54 #221
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131238111
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

Dat was op de Ocean Diva, die lag in Rotterdam volgens mij ja, dat was een fijn feestje toen. :)
Kan me nog wel herinneren dat we toen echt stonden te wachten op Solid Globe-Sahara, wat toen een behoorlijke hit was in zijn shows.

Weet niet of Jackson daar toen bij was, volgens mij wel, maar een andere van onze groep, Tino stond vooraan op de decks van Armin te kijken en zag dat Sahara erop ging, hij gebaren maken en juichen naar ons boven op het balkon, die plaat brak echt de boot af destijds. O+ *O*
Denk dat ik hier inderdaad ook bij was :). Dat waren echt extreem goede feesten op die Ocean Diva. Niet te massaal en lekker varen met dat bootje. Deze bedoel je toch Xantra: http://partyflock.nl/party/18636:Armin_Only , daar was ik bij.

Sowieso een enorme kneiter die "Sahara", heb hem inmiddels ook op vinyl ... Waren toch ook legendarische tijden eigenlijk. In die rij staan wachten en dingen zeggen als: "In de rij herkent niemand je, totdat je straks achter de decks staat". En dan iedereen na een seconde of 10-20 heel voorzichtig omkijken.

Of baasje Schulz die op de boot "Without you near" draait en ik samen met HP22 mee loop te lallen na 15 pils. Zo heeft Perry O'neill ooit de beste drie uur muziek achtereen gedraaid op de Ocean Diva..... Angstig goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door jackson op 16-09-2013 14:49:52 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 20:00:09 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131250808
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

Dat was op de Ocean Diva, die lag in Rotterdam volgens mij ja, dat was een fijn feestje toen. :)
Kan me nog wel herinneren dat we toen echt stonden te wachten op Solid Globe-Sahara, wat toen een behoorlijke hit was in zijn shows.

Weet niet of Jackson daar toen bij was, volgens mij wel, maar een andere van onze groep, Tino stond vooraan op de decks van Armin te kijken en zag dat Sahara erop ging, hij gebaren maken en juichen naar ons boven op het balkon, die plaat brak echt de boot af destijds. O+ *O*
ah deze bedoelde ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 16 september 2013 @ 21:25:45 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131256170
quote:
Die was zo kansloos slecht. Behalve eerste twee uur, die waren super!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:20:00 #224
105311 Xantra
Cinematographer
pi_131271279
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Denk dat ik hier inderdaad ook bij was :). Dat waren echt extreem goede feesten op die Ocean Diva. Niet te massaal en lekker varen met dat bootje. Deze bedoel je toch Xantra: http://partyflock.nl/party/18636:Armin_Only , daar was ik bij.

In die rij staan wachten en dingen zeggen als: "In de rij herkent niemand je, totdat je straks achter de decks staat". En dan iedereen na een seconde of 10-20 heel voorzichtig omkijken.

Ja dat feest bedoelde ik, goeie solo avond was dat, gek genoeg was ik na een aantal van die avonden Armin weer zat en was ik er in 2006 niet bij.

Haha mooi dat in de rij. :')

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar denk idd dat ze gewoon veel digitaal samen werken tegenwoordig.
Lijkt me wel apart werken, zullen ze dan afspraken maken wie wat maakt ofzo, drums, melodie, bass.

Die lui stampen natuurlijk in een paar uur een track eruit, het zal vooral veel edit werk zijn als ze shit naar elkaar sturen.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:35:46 #225
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131271664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef Xantra het volgende:

[..]

Ja dat feest bedoelde ik, goeie solo avond was dat, gek genoeg was ik na een aantal van die avonden Armin weer zat en was ik er in 2006 niet bij.

Viel me echt zo tegen toen... Was een zeer matige avond :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')