Nee in het dagelijks leven ben ik niet zo dat ik het iemand gun. Ik GUN het Tim ook niet (ook al is het fictie). Maar ik geloof wel in karma :p.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja.
als jij in het dagelijks leven ook zo bent, vind ik je een naar rancuneus persoon dat je iemand gunt dat hem iets ergs overkomt omdat hij iets gedaan zou hebben.
ik herken mezelf er in elk geval niet in.
Dat is heel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee in het dagelijks leven ben ik niet zo dat ik het iemand gun. Wel geloof ik in karma :p.
Hoe bedoel je dat?quote:
Karma was een sekte in seizoen 3.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?, had mijn post inmiddels aangepast want had het verkeerd/incompleet verwoord.
Al meer dan 20 jaar oud! Maar ik kan het me nog best goed herinneren eigenlijk.quote:
Ik dus ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Al meer dan 20 jaar oud! Maar ik kan het me nog best goed herinneren eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:12 schreef Frey het volgende:
Sjoerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd ook wel tijd. In het echte leven duurt dit wel langer, maar voor een soap timen ze goed in mijn ogen. Werken nu naar de cliff toe. Geen langdraderig Anton Sjoerd zeiklijn. Deze familie brengt GTST weer goed terug op TV.quote:
Dat en de verhaallijn Menno - Ayse vind ik ook goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:48 schreef Frey het volgende:
Al met al vind ik dat de schrijvers de verhaallijn met Sjoerd mooi hebben neergezet. Na vele kritieken dus ook een compliment. Hopelijk is het vervolg ook goed.
Ben benieuwd, inderdaad!quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat en de verhaallijn Menno - Ayse vind ik ook goed.
Die Menno kwam verrasend uit de hoek gister.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat en de verhaallijn Menno - Ayse vind ik ook goed.
Ondanks de relatie met Lucas, weet hij zich nog prima staande te houden. Maar voor hoelang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Menno kwam verrasend uit de hoek gister.
bij uitzondering mag het vanaf 3 maand. Mijn zoontje had problemen met de ontlasting. Na 3 maand aan de fruithap en toen was dat opgelost (wel met toestemming van het cb)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:40 schreef amaranta het volgende:
Nola alweer aan de fruithapjes...Dan ben je meestal al wel ergens tussen de 4-6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |