Hij is er!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken maar volgens mij niet
http://www.google.nl/url?(...)chte_Tijden_S23E197_(04-06-2013)_NL_DutchTV&ei=qDKtUZmoPIWvigKt2YGACA&usg=AFQjCNG5G8NrzxkCzHEGd0bNTVuJYC0mYAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag ik hopen ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 03:01 schreef Redbullkid het volgende:
Ben ik de enige die vind dat dit keiharde karma is voor Tim? In mijn oogpunt is het allemaal ontstaan omdat hij de vriendin van zijn broer heeft afgepakt waar hij nota bene een kind mee heeft.
Kan me voorstellen dat het fucked up is als de vrouw waarmee je een kind hebt van je word afgepakt, maar als het je eigen broer is? Ik zou denk ik ook ontsporen.
Zou dan niet aan de harddrugs gaan, maar dat is weer verschillend per persoon.
Ik gun hem geen hersenletsel ofzo, maar hij mag wel een beetje afgestraft worden voor zijn acties. Heb nu een beetje medelijden met hem, maar vind het nog steeds een kwalletje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja.
als jij in het dagelijks leven ook zo bent, vind ik je een naar rancuneus persoon dat je iemand gunt dat hem iets ergs overkomt omdat hij iets gedaan zou hebben.
ik herken mezelf er in elk geval niet in.
een beetje afgestraft nou ja oke, moet jij weten, maar iemand zwaar hersenletsel gunnen onder de noemer karma vind ik gewoon vreemd (of het nu fictie is of niet)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gun hem geen hersenletsel ofzo, maar hij mag wel een beetje afgestraft worden voor zijn acties. Heb nu een beetje medelijden met hem, maar vind het nog steeds een kwalletje.
Nee, geen enkele vrouw is dat waard.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een beetje afgestraft nou ja oke, moet jij weten, maar iemand zwaar hersenletsel gunnen onder de noemer karma vind ik gewoon vreemd (of het nu fictie is of niet)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef GTFransST het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=153058
!!!!!!!!
Grappig genoeg van de week op tape een aflevering uit die tijd tegengekomen: Terra die iemand (toen net de nieuwe vriendin van Sylvester) aanvalt met een schaar in het kapsalon (ook zo'n falend interieur uit die tijd overigens), en dat was de cliff.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik ben afgehaakt toen er een derde generatie jongeren kwam en een generatie dat totaal niets meer toevoegde en de diepgang hadden van een pannenkoek: Sylvester, Charlie, Terra etc. Het was gewoon niets voor mijn gevoel. Daarnaast was het bedrijfsleven grotendeels verdwenen, Ludo was onrealistisch machtig (inmiddels had hij al mijn favoriet personages kapot gemaakt), de spaarzame karakters van het eerste uur zoals Robert en Laura die er nog waren en die zich belachelijk buitensporig gingen gedragen. Nieuw karakters zonder diepgang, laat staan een achtergrond en een verhaal. De meesten werden zo snel mogelijk weer afgevoerd vanwege totale mislukking. Het was een komen en gaan van mensen als Gijs, Cleo, Roxy, Gladys. Ik had er helemaal niets meer mee, niets meer te bespeuren van de inmiddels vergane glorietijd. En uiteindelijk ben ik gewoon iets anders gaan doen om 20:00uur. Ik heb het weer even opgepikt toen ik meekreeg dat Hafkamp terug kwam, maar toen ook zei de strijd met Ludo aanging wist ik al hoe laat was. Ludo ging wéér winnen en ik ben weer wat anders gaan doen om 20:00uur
De bron van het verhaal is de Story, dus ik neem dit bericht met een kiloverpakking zoutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef GTFransST het volgende:
!!!!!!!!
Is dat van dezelfde mensen als waar dat interview met Marjolein Keuning of de 'bevestiging' van Marcus Sanders terug met zijn dochter Kim in de soap?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef GTFransST het volgende:
!!!!!!!!
Ze zal wel hebben gezegd dat ze misschien ooit nog terug zou willen keren ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De bron van het verhaal is de Story, dus ik neem dit bericht met een kiloverpakking zout
Yep, dat filmpje is hier al jaren bekendquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:59 schreef DSMichaelfan het volgende:
Wilbert Giekse, Bas Muijs, Bruni Heinke, Babette van Veen, Hugo Metsers... De wereld zit vol mensen die terug willen keren in GTST. Het probleem is dat de schrijvers daar niet op zitten te wachten. Die stoppen er liever nieuwe, nietszeggende personages in die vervolgens spannende dingen gaan beleven zoals relatieproblemen, problemen in de liefde en vervelende gebeurtenissen met hun vriend/vriendin.
kennen jullie btw dit filmpje al? Het nummer en de zangkwaliteiten zijn niet echt denderend, maar wel ontzettend leuk om al die mensen bij elkaar te zien. Naast de toenmalige cast zie ik o.a. Antonie Kamerling, Isa Hoes, Tim Gunther, Joost Buitenweg en zelfs gastacteurs als Dieter Jansen, Bart Ettekoven, Ellen Röhrman, Antoinette van Belle, Bas Voets, Yvonne Valkenburg...
En dan nog, als ze het dus echt wil, dan betekent het niet meteen dat ze ook terug komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De bron van het verhaal is de Story, dus ik neem dit bericht met een kiloverpakking zout
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef loezzzje het volgende:
Echt? Ik vond het enigzins wel grappig :p. Maar ik ben dan ook wel fan van Wiet-scenesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |