SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nola is een 'Sanders'. Die poepen niet. Die laten anderen voor hun poepen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:09 schreef phony1234 het volgende:
[..]
bij uitzondering mag het vanaf 3 maand. Mijn zoontje had problemen met de ontlasting. Na 3 maand aan de fruithap en toen was dat opgelost (wel met toestemming van het cb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 05-06-2013 23:32:09 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Wiet wel een mooi meisjequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Donnis het volgende:
Wat een lelijke cavia is die Wiet zeg, zowel als karakter als uiterlijk. Ik mag hopen voor die actrice dat ze echt totaal niet op haar personage lijkt want ik kan haar echt niet aanzien.
Inderdaad, 'meisje', ze straalt niet echt vrouwelijkheid uit. Maar goed, kwestie van smaak hoor, ergens in de verte begrijp ik wel dat mensen haar wél knap vinden.quote:
Ze is pas 20 hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:02 schreef hplaserjet het volgende:
Wiet ziet er nog echt uit als een schoolmeisje. Ze zou zo in Spangas mee kunnen spelen
Het is gewoon een constatering. Wiet ziet er gewoon meisjesachtig uit. Aysen is pas 21 en die ziet er een stuk vrouwelijker uit, daarvan zou je niet zeggen dat die pas 21 is. Om gewoon even de verschillen aan te duiden.quote:
Hoe kan je Wiet lelijk vinden. Pip is awesomequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Donnis het volgende:
Wat een lelijke cavia is die Wiet zeg, zowel als karakter als uiterlijk. Ik mag hopen voor die actrice dat ze echt totaal niet op haar personage lijkt want ik kan haar echt niet aanzien.
welk meisje eet er nu met een rol beschuit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 05:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hoe kan je Wiet lelijk vinden. Pip is awesome. Daar zou best wel mijn hele rol beschuit mee willen eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal super.
Je heb nog gelijk ook....... nooit geweten dat zij zo jong is!quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Het is gewoon een constatering. Wiet ziet er gewoon meisjesachtig uit. Aysen is pas 21 en die ziet er een stuk vrouwelijker uit, daarvan zou je niet zeggen dat die pas 21 is. Om gewoon even de verschillen aan te duiden.
Inderdaad, ik kwam er laatst achter dat ik net iets ouder ben dan Aysen. Anderhalve maand ongeveer. Had haar echt een paar jaar ouder ingeschat. Maar goed, mensen schatten mij meestal weer een paar jaar jonger.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:11 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Het is gewoon een constatering. Wiet ziet er gewoon meisjesachtig uit. Aysen is pas 21 en die ziet er een stuk vrouwelijker uit, daarvan zou je niet zeggen dat die pas 21 is. Om gewoon even de verschillen aan te duiden.
Ja en ze gaan ook nooit naar het toilet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:04 schreef hplaserjet het volgende:
Trouwens, wel aardig van Ludo dat hij het nooit meer over zijn jongste dochter Amy heeft. Laat hij haar gewoon wegrotten in die tbs-kliniek
? Zelfs Laura laat heel af en toe nog de naam Sil vallen.
Ze zeggen toch wel eens "daar wil ik wel een beschuitje mee eten"? Nou, met haar wil ik wel een hele rol beschuit etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
welk meisje eet er nu met een rol beschuit.
Ik snapte je wel, maar vond je foutje wel grappigquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ze zeggen toch wel eens "daar wil ik wel een beschuitje mee eten"? Nou, met haar wil ik wel een hele rol beschuit etenhaha
quote:Fatale parachutesprong zomercliff GTST?
Goede Tijden Slechte Tijden gaat dit seizoen lekker lang door, maar op 5 juli is dan toch echt de grote zomercliff te zien. Aan alles is te merken dat de schrijvers toewerken naar een spannende aflevering, waarbij meerdere verhaallijnen een climax bereiken. De vete tussen Mike en Lorena bijvoorbeeld, het op knappen staande huwelijk van Noud en Nina, het web dat zich rondom Aysen sluit en natuurlijk het huwelijk van Rik en Nuran. Het lijkt er op dat het vrijgezellenfeest met parachutesprong wel eens niet zo feestelijk gaat verlopen als de Meerdijkers nu denken.
Het is Maxime die op het lumineuze idee is gekomen voor de parachutesprong. Alle gasten voor het huwelijk mogen deze sprong maken, daarna vieren de mannen en vrouwen afzonderlijk een eigen vrijgezellenfeestje. Een activiteit dus waarbij de helft van de cast zeker is betrokken. En een activiteit waarbij de kijker wel een zomer lang in spanning gehouden kan worden: wie heeft er een parachute gesaboteerd en wie valt er door een onverhoopte wissel onbedoeld te pletter?
De rol van Aysen Baydar lijkt langzaamaan uitgespeeld. Haar rol bij het fatale ongeluk van Danny de Jong kan elk moment naar boven komen. Verder chanteert ze Lucas Sanders, probeert ze een miskraam af te dwingen bij het ingehuurde vriendinnetje van Bing en ligt ze flink overhoop met haar zus Nuran. Haar positie in Meerdijk is zo ongeveer onhoudbaar geworden, de schrijvers moeten van goede huize komen om haar weer terug in de kern van de soap te krijgen. Misschien is haar rol dus uitgespeeld?
Wat lekker dramatisch zou zijn, is wanneer de parachute van Rik niet opent. Dat hij zich te pletter springt op zijn eigen bruiloft. Wel sneu voor Nuran, maar een mooie geste naar de kijkers. Zelden zo’n vlak en oninteressant karakter gezien als dat van Rik.
Maar goed, eerst maar eens afwachten of de parachutesprong inderdaad de zomercliff vormt. Afgaande op de royale aandacht in de huidige dialogen, moet die sprong wel voor tumult gaan zorgen in GTST. Spannend!
Haha ben op vakantie en het is hier elke dag 40 graden, dus ik hou het op een zonnesteek.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, maar vond je foutje wel grappig
Daar zat ik ook al over te denken. Als Janine ook bij de sprong aanwezig is, is de kans groot dat Maxime een parachute saboteert zodat Janine een doodsmak zou moeten maken. Alleen wordt de parachute vervolgens per ongeluk omgewisseld, waardoor een ander de val maakt...quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Maxime die parachutesprong met voorbedachte raden bedacht heeft. En ze zelf iets van plan is hiermee. Ben benieuwd of het zo zal gaan.
Jaja, geloof er geen hol vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha ben op vakantie en het is hier elke dag 40 graden, dus ik hou het op een zonnesteek.
Overigens denk ik dat Maxime die parachutesprong met voorbedachte raden bedacht heeft. En ze zelf iets van plan is hiermee. Ben benieuwd of het zo zal gaan.
Zou kunnen maar ze zijn nu heel geforceerd de lieve Maxime aan het laten zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over te denken. Als Janine ook bij de sprong aanwezig is, is de kans groot dat Maxime een parachute saboteert zodat Janine een doodsmak zou moeten maken. Alleen wordt de parachute vervolgens per ongeluk omgewisseld, waardoor een ander de val maakt...
Daarom juist zou het me niet verbazen als zij iets met die parachutes gaat uitvoeren. Het ligt me iets teveel voor de hand dat Aysen dat zou doen, al blijft ook dat een optie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ze zijn nu heel geforceerd de lieve Maxime aan het laten zien.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef majahoi het volgende:
Ik denkt trouwens dat de moeder van Tim nu ook naar haar zoon komt, ik ben benieuwd wie haar speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er zo achterquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat Bing gaat doen.
Het wordt steeds boeiender.
Misschien een slome vraag, maar hoe komen die nieuwe afleveringen altijd eerder op internet. Zou er echt iemand zo gek zijn om die te kopen en te uploaden?quote:
Dat denk ik wel ja. Een gulle gever.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef Sway- het volgende:
[..]
Misschien een slome vraag, maar hoe komen die nieuwe afleveringen altijd eerder op internet. Zou er echt iemand zo gek zijn om die te kopen en te uploaden?
Aflevering van morgen is echt vet! Jullie gaan ervan smullenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:49 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Een gulle gever.
Ja, valt niet tegen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Monica/Monika vind ik wel een leuke aanwinst in de serie
ik vond hem tegenvallenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Aflevering van morgen is echt vet! Jullie gaan ervan smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Klopt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Monica/Monika vind ik wel een leuke aanwinst in de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |