Daar zat ik ook al over te denken. Als Janine ook bij de sprong aanwezig is, is de kans groot dat Maxime een parachute saboteert zodat Janine een doodsmak zou moeten maken. Alleen wordt de parachute vervolgens per ongeluk omgewisseld, waardoor een ander de val maakt...quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Maxime die parachutesprong met voorbedachte raden bedacht heeft. En ze zelf iets van plan is hiermee. Ben benieuwd of het zo zal gaan.
Jaja, geloof er geen hol vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha ben op vakantie en het is hier elke dag 40 graden, dus ik hou het op een zonnesteek.
Overigens denk ik dat Maxime die parachutesprong met voorbedachte raden bedacht heeft. En ze zelf iets van plan is hiermee. Ben benieuwd of het zo zal gaan.
Zou kunnen maar ze zijn nu heel geforceerd de lieve Maxime aan het laten zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over te denken. Als Janine ook bij de sprong aanwezig is, is de kans groot dat Maxime een parachute saboteert zodat Janine een doodsmak zou moeten maken. Alleen wordt de parachute vervolgens per ongeluk omgewisseld, waardoor een ander de val maakt...
Daarom juist zou het me niet verbazen als zij iets met die parachutes gaat uitvoeren. Het ligt me iets teveel voor de hand dat Aysen dat zou doen, al blijft ook dat een optie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ze zijn nu heel geforceerd de lieve Maxime aan het laten zien.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef majahoi het volgende:
Ik denkt trouwens dat de moeder van Tim nu ook naar haar zoon komt, ik ben benieuwd wie haar speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er zo achterquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Frey het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd wat Bing gaat doen.
Het wordt steeds boeiender.
Misschien een slome vraag, maar hoe komen die nieuwe afleveringen altijd eerder op internet. Zou er echt iemand zo gek zijn om die te kopen en te uploaden?quote:
Dat denk ik wel ja. Een gulle gever.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef Sway- het volgende:
[..]
Misschien een slome vraag, maar hoe komen die nieuwe afleveringen altijd eerder op internet. Zou er echt iemand zo gek zijn om die te kopen en te uploaden?
Aflevering van morgen is echt vet! Jullie gaan ervan smullenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:49 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Een gulle gever.
Ja, valt niet tegen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Monica/Monika vind ik wel een leuke aanwinst in de serie
ik vond hem tegenvallenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Aflevering van morgen is echt vet! Jullie gaan ervan smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Klopt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Monica/Monika vind ik wel een leuke aanwinst in de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |