quote:
Ja kloptquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
In achterstandswijken krijg ik ook standaard lepraveel fooi. Kakwijken altijd 0 euro.
Die schijnen sinds Ajax - Steaua wat gevoelig te liggen gelukkig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de banden tussen Steenwijkerwold en de Roemeense onderwereld in Murcia erg hecht is, anders staat je nog wat te wachten.
Roderick voelde dat zijn autoriteit verdwenen was door zijn afwezigheid. Dus komt nu af en toe optreden met de harde hand. Tot volgende week.quote:
ik 24 dagen al niet okequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nu sinds februari geen ban meer gehad.
Kusjequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roderick voelde dat zijn autoriteit verdwenen was door zijn afwezigheid. Dus komt nu af en toe optreden met de harde hand. Tot volgende week.
[..]
Roderick voelde dat zijn autoriteit verdwenen was door zijn afwezigheid. Dus komt nu af en toe optreden met de harde hand. Tot volgende week.
Maar nu ben ik er niet meer om je te beschermen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei lief konijntje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet net alsof het moeilijk is om een ban te krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je snel achter na 5 uur online hier.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er niet meer om je te beschermen.
Ik heb johannes even gemaild dat hij snel moet kappen, anders komt er even iemand uit een dorp nabij Steenwijk langs. En dan zijn de rapen gaar.quote:
Dit wordt een lastige tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er niet meer om je te beschermen.
Bedankt man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb johannes even gemaild dat hij snel moet kappen, anders komt er even iemand uit een dorp nabij Steenwijk langs. En dan zijn de rapen gaar.
Tsja, static. Die maakt met iedereen ruziequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik kwam online toen ik voor het eerst zwart was en kreeg een quote-melding van Static uit het FC-forum.
Trollen.
Exactquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man.Gezien het feit dat je zo serieus genomen wordt hier zal hij er wel onmiddellijk mee stoppen.
Nee, helaas niet. Verveel jij je? Wil je hardcore DOTA 2 spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al rank 1 in welk willekeurig spel dan ook?
Ik zal er eerst aan moeten beginnen, en hardcore zit er even niet in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Verveel jij je? Wil je hardcore DOTA 2 spelen?
Vakantie komt eraan, ja ik moet er ook nog aan beginnen, maar 5 uurtjes gespeeld ofzo. Pas na 120+ uur kun je echt een beetje goed wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal er eerst aan moeten beginnen, en hardcore zit er even niet in.
Ik moet hem nog overhalen om de spelers steroiden te laten gebruiken voor spieropbouw.quote:
Wat is ze toch kanker lelijk, laat staan dat de teksten zoals, pussy licking, niet erg origineel zijn.quote:
Overdrijf niet zo. Wijf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Haha, wtf zijn die nieuwe boeler regeltjes dan?Gewoon een manier om naar het sluiten van de SC toe te werken. Sneu hoor.
Komt allemaal door Knut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Haha, wtf zijn die nieuwe boeler regeltjes dan?Gewoon een manier om naar het sluiten van de SC toe te werken. Sneu hoor.
fuck dat manquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet hem nog overhalen om de spelers steroiden te laten gebruiken voor spieropbouw.
Je weet toch, ik ben van de fysiekquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
fuck dat man
die jongen is al op stage geweest, in de winterstop tegelijk met cerny halen
Heb je je studiezaken op orde?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Uh, oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die hier overdrijven zijn die debielen hier achter de schermen.
Rustig maar, het is een internetforum.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg het ze Kapi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is m'n punt juist.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig maar, het is een internetforum.
Druk druk druk maar goed! Met jou?quote:
Slecht van je. Ik trek mijn jaarlijkse bijdrage voor je studie terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik wou even mijn mening geven.
Nee hoor. En zeur niet zo over dat topic. Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kankeralarm vandaag weer eens afgegaan?
Het zijn teringdebielen, stuk voor stuk. Geenstijl is groot geworden met dit soort meningen en taalgebruik, als je er niet tegen kan moet je geen internet forum beginnen.quote:
tis gewoon debiel topic klassejustitie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. En zeur niet zo over dat topic. Niks mis mee.
Ja, jij bent een soort van stresspop voor mij, altijd lekker ontstressen tegen jouquote:
Ik drink sowieso geen Redbull.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht van je. Ik trek mijn jaarlijkse bijdrage voor je studie terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |