Dit wordt een lastige tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er niet meer om je te beschermen.
Bedankt man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb johannes even gemaild dat hij snel moet kappen, anders komt er even iemand uit een dorp nabij Steenwijk langs. En dan zijn de rapen gaar.
Tsja, static. Die maakt met iedereen ruziequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik kwam online toen ik voor het eerst zwart was en kreeg een quote-melding van Static uit het FC-forum.
Trollen.
Exactquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt man.Gezien het feit dat je zo serieus genomen wordt hier zal hij er wel onmiddellijk mee stoppen.
Nee, helaas niet. Verveel jij je? Wil je hardcore DOTA 2 spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al rank 1 in welk willekeurig spel dan ook?
Ik zal er eerst aan moeten beginnen, en hardcore zit er even niet in.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Verveel jij je? Wil je hardcore DOTA 2 spelen?
Vakantie komt eraan, ja ik moet er ook nog aan beginnen, maar 5 uurtjes gespeeld ofzo. Pas na 120+ uur kun je echt een beetje goed wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal er eerst aan moeten beginnen, en hardcore zit er even niet in.
Ik moet hem nog overhalen om de spelers steroiden te laten gebruiken voor spieropbouw.quote:
Wat is ze toch kanker lelijk, laat staan dat de teksten zoals, pussy licking, niet erg origineel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |