quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een materiéle site. Wanneer komt geestelijke verrijking eens in de aanbieding
Af en toe komen er flessen wijn voorbij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een materiéle site. Wanneer komt geestelijke verrijking eens in de aanbieding
De maan en het universum zijn al langs gekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb jij die sterrenhemel niet voorbij zien komen dan?! Ideaal voor tijdens Yoga of meditatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
en een regenboogquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De maan en het universum zijn al langs gekomen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan er helemaal van stotteren 'boor bit boren'quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
Check deze boren, bitjes. *insert gasten die versteld staan*
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
Check deze boren, bitjes. *insert gasten die versteld staan*
Die was zeer verleidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:38 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb jij die sterrenhemel niet voorbij zien komen dan?! Ideaal voor tijdens Yoga of meditatie
Misschien kot ie nog een keerquote:
Ik pas toen die uitverkocht was..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Yngwie het volgende:
Maar ik kreeg voor de verandering wel de afbeelding te zien met zwart vlak
Jezus dat is helemaal kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zat in het bestelscherm, maar naar het betaalscherm gaan was een foutmelding.
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was zeer verleidelijk inderdaad.
Ja die kreeg ik ook nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef Yngwie het volgende:
Maar ik kreeg voor de verandering wel de afbeelding te zien met zwart vlak
Ik heb dat nog nooit gedaan (nou ja eigenlijk wel) maar in principe sluiten mensen zich vanzelf aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?
Je bent overigens niet echt actief aan het ledenwerven voor #TeamJohannes hier.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Rivvin het volgende:
Hahhaha die lamp, ordered before 12:00, shipped today!
De dorpsidioot.. ben gelijk weer weg uit dit topic. Eng gezelschap. Mensen die 3000 posts op een dag maken en dan de Bigstar uit gaan hangenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon deed op de chat of hij jou was en gooide de meest gore onzin online.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mn gedeukte gladen binnen! Nu al!!
Wel leuk dat je je eigen ontwerp erdoorheen probeert te drukkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal de dvd-box van Wizard People, Dear Reader nog langs komen?
Je bent overigens niet echt actief aan het ledenwerven voor #TeamJohannes hier.
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:43 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb mn gedeukte gladen binnen! Nu al!!
Niet echt. Deze neemt enkel niet een half topic in door zijn beknopte informatie en lengte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuk dat je je eigen ontwerp erdoorheen probeert te drukken
Ja, begin het nu wel zat te worden eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wacht op een nieuwe bij de hunt.![]()
1996 belde overigens nog voor dat scherm.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR zal dit als een ja beschouwen.
Ik heb hem nog niet aan gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slaat trouwens nergens op om je broek uit te doen aangezien het seizoen van VI al voorbij is.
En ik trek langzaam, maar op een sensuele manier mijn shirt uit. Mijn lustspier maakt ondertussen een tentje in mijn onderbroek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |