abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127197531
weswiladvies:

Hallo Bnw-ers.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Wessel (dit is een fictieve naam), ik ben een kloon van een gebruiker op dit forum (zo dadelijk zal duidelijk worden waarvoor ik een kloon heb en deze gebruik.) Ik zit momenteel via een mobiele verbinding via een aantal proxy's om jullie mening te vragen, dit doe ik om mijn anonimiteit te behouden. Het kan zijn dat jullie het een lange lap tekst vinden maar ik weet echt even niet hoe ik het allemaal anders kan uitleggen of verwoorden, en toch een goedgevormde mening te krijgen van jullie.

Maar ik loop vooruit op de zaken, ik zal bij het begin beginnen. De volgende lap tekst heeft zich afgespeeld in de afgelopen 3weken

Een aantal weken geleden liep ik op straat in Enschede , gewoon een beetje winkelen in de stad. Het was tenslotte mooi weer en ik had een paar polotjes nodig voor de komende zomer.
Opeens hoorde ik een meisje mn naam roepen van een afstandje,Wessel!!
Ik keek uiteraard gelijk om en zag een meisje van zn 1.70 met lange blonde haren op me afstappen, ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me totaal niet bekend voor kwam dus een beetje terleurgesteld draaide ik me weer om.Binnen een paar seconde stond ze naast me en gaf me een knuffel. Tergerlijkertijd fluisterde ze in mn oor iets wat klonk als 'ze kijken mee'. Nog voor ik kon vragen wie of wat ging ze gelijk in volle vaart verder en leidde het gesprek: hoe is het met je, tijd niet gezien!! Ik heb je gemist, zullen we binnenkort een drankje doen?

Er begon bij mij een lampje te branden en ik dacht misschien dat er een vriend of ex mee stond te kijken dus ik speelde het spelletje vrolijk mee. Uiteindelijk hadden we elkaars nummer uitgewisseld en ze ging weer weg. Voor de zekerheid vroeg ik heel smooth hoe ik dr naam moest spellen, D-a-p-h-n-e vertelde ze me.
We zouden elkaar de dag erna zien bij de grote markt op een terrasje om een drankje te drinken.

De dag ging voorbij en ik zat te twijfelen over het meisje, zou ik misschien echt een date met haar hebben? Deed ze het puur om iemand te jennen? Ik wist het niet maar nog voor etenstijd had ik een besluit genomen.. Ik zou de volgende dag op het terras gaan zitten op de afgesproken tijd. Misschien was ze wel niet zo gek als het leek en kon ze me echt nog wel ergens van, het was een mooi meisje om te zien dus daar wou ik graag een drankje mee drinken op een mooie zonnige terras dag. Al snel ging ik slapen zodat de tijd snel voorbij zou gaan. Tot nu toe was het een vreemde, maar leuke dag geweest.

De volgende dag ging de wekker al vroeg, we hadden om 13.00 afgesproken en ik wou er zeker voor zorgen dat mocht ze komen opdagen, ik er in ieder geval goed uitzag. Na het gebruikelijke routine van douchen scheren en tandentoetsen was het pas 10uur, ik besloot om maar alvast richting de stad te vertrekken, dan was ik daar 11uur en had ik mooi nog even 2uur om rond te kloten, sneakers te kopen en zeker weten op tijd te zijn (een echte gentleman zorgt er tenslotte voor dat hij altijd op tijd is).

Gelukkig ging het allemaal sneller dan verwacht en zat ik ruimschoots op tijd al op het afgesproken terras.
Zoals jullie al verwachtten kwam onze mooie blonde dame niet opdagen, rond 13:45 besloot ik dan toch (stiekem teleur gesteld) maar richting huis te gaan.

Precies op het moment dat ik opsta voel ik mn telefoon overgaan. Het is een smsje van daphne en er staat in.

BLIJ DAT JE GEKOMEN BENT; KIJK BIJ BOOM IN ROOSTER - HOLLAND CAS.
ik keek eens om me heen en begon het helemaal niet meer te vertrouwen, het lijkt of ik in een slechte film terecht ben gekomen en denzel washington me dalijk een remote van een bom geeft. Ik twijfelde even en nam misschien m'n tweede domme besluit in twee dagen tijd. Ik was te nieuwsgierig om niet te gaan kijken, ik liep naar de boom op nog geen 100mtr van waar ik zat, keek om me heen en zag in het rooster een fel wit a4-tje wat er zo te zien nog niet zo lang lag.Het was een briefje met het volgende erop;

Koop een simkaart,doe deze in een oude nonGPS telefoon.
sms de het nummer van de sim in 3-3-2 getallen naar de volgende nummers, en houd de volgorde aan.
Wij nemen contact met je op na dat dit gedaan is.

Veel gedachten raasden door me heen; maar een ding wist ik wel; ik ben zo ver gekomen, ook deze stap zou ik zetten. Gelijk rende ik door naar de Hema voor een simkaartje en thuis had ik nog wel een oude nokia liggen welke niet meer dan alleen bellen kan.
Nog voor bier-o-clock (5uur) had ik het nieuwe nummer naar naar de 3 eerdergenoemde telefoonnummers gesms't in servo's van 3 getallen per keer.

Rond 21:00 kreeg ik dan eindelijk een smsje, 'Ben je bekend met IRC?' stond er in.
Gelukkig had ik al wat vaker ermee gewerkt dus gaf aan dit programma wel te kennen. De volgende sms had een IRC server erin staan met een kanaal waar ik heen moest.
Hier aangekomen werd ik verwelkomt door een totaal van 5 gebruikers. Een ervan had de naam van het meisje met wie ik contact had en de 4 anderen hadden allemaal een naam die verwees naar een planeet (zoals jupiter; mars ; ect... nu ik er over nadenk kunnen het ook verwijzingen naar de griekse goden zijn..)

Uiteraard waren mijn eerste vragen;

Waar slaat dit allemaal op
Wat is er aan de hand
Wat willen jullie van me
Waarom deze geheimzinnigheid

Ik zal het kort samenvatten voor jullie.Bij mij duurde dit antwoord ongeveer 3 uur;
Al deze vragen zullen beantwoord worden als je met ons in zee wilt gaan, Wat ik moest weten waren de volgende dingen;
Volgens hun word ik al ruim acht maanden in de gaten gehouden / afgeluisterd. Hun hebben mij zelf pas drie maanden op het oog.
In deze drie maanden is ze duidelijk geworden dat ik van groot belang ben voor de organisatie die dit al langer doet. Een naam willen ze me op dit moment nog niet vertellen.
Ik kon volgens hun alle apparaten in het huis met een internetverbinding niet meer vertrouwen; dus mn telefoons ; PC ; en zelfs de playstation en Xbox. Via al deze apparaten zou namelijk in de gaten gehouden worden waar ik ben.
De IRC waar ze op zaten was beveiligd (? lijkt me gek als alles gemonitord word) maar toch wouden ze geen concrete antwoorden op mn vragen geven.
Tot slot vertelde ze me dat ik van het kanaal moest gaan; hun zouden hetzelfde doen en er zou nog contact met me komen.

Sinds dit gesprek ben ik goed op gaan letten op straat, in de woonwijk, als ik in de auto zit als dat ik iets raars om me heen zie... Het is me opgevallen dat er in de wijk geblindeerde busjes geparkeerd staan en als ik rondloop ik wel opeens verdacht veel mensen zie die me flinke stukken lijken te volgen.. Maarja; als je er op let dan hebben veel mensen dat al lijk me. Nu weet ik dus niet of het gewoon verschrikkelijke paranoïde waar ik aan begin te lijden of als het echt zo is dat ik achtervolgd word. Ik word er echt helemaal gek van ! Ik slaap niet meer, ik kan niet normaal meer in mn huis rondlopen zonder dat alle blindings voor de ramen zitten, ik durf niets meer over de telefoon te zeggen laat staat even te facebooken of iets wat er op lijkt.

In die afgelopen dagen heb ik ook meerdere smsjes gekregen, allemaal vanaf de 3 nummers naar welke ik mn eigen nummer gesmst had.
De eerste had twee woorden erin staan; Het antwoord:
De tweede tot zesde sms hadden allemaal getallen erin. Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn

En nu komt het dat; het moment waar u als (nogsteeds?) lezende fokker op gewacht heb; het participatie onderdeel.

Wat zou ik nu doen? Zal ik terug smsen dat ik wil dat alles stopt; dat ik er niet aan mee doe.
Zijn er secte's oid bekend die dit soort praktijken hebben?
Wat moet ik hier allemaal mee? Zou het kunnen dat ik echt gevolgd word; en zo ja WAAROM; ik ben niets speciaals.. gewoon een normale gozer van 27 die nooit iets geflikt heeft of reden hiertoe heeft gehad.
Is het mogelijk dat er echt iets veel groters aan de gang is en raden jullie me aan om hier achter aan te gaan.
Zou het misschien allemaal 1 grote grap zijn van mn maten? (Zo ja, is ie wel echt veel te goed uitgewerkt maar ik zou het echt de beste grap ooit vinden gezien ik echt in mn broek zit te schijten momenteel en me sinds mn 14e niet meer zo onzeker heb gevoeld)

Ik zal proberen dit topic in de gaten te houden, momenteel doe ik dit dus alleen via een met een mobiele verbinding met een inmiddels 3e simkaart die ik gekocht heb.
Geef mij aub advies!
pi_127197607
We zijn alweer toegekomen aan deeltje 4!
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:15:15 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127198043
Deel 4 the return of the TS c_/
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:17:01 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_127198113
Dit topic moet ik volgen. _O- Geen zin om de drie andere topics te lezen, maar is er al iets gebeurd? :D
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:20:50 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127198280
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit topic moet ik volgen. _O- Geen zin om de drie andere topics te lezen, maar is er al iets gebeurd? :D
nou laatste bericht van TS is dat hij nog meer zou vertellen.
knakker houd ons heel erg in spanning. :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:20:56 #6
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_127198285
Hoax.

MGRS werkt met zowel nummers als letters. Zonder letters is het onmogelijk om een positie te bepalen, dan kan het op elk kaartvierkant van 100 km bij 100 km slaan.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:21:48 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_127198325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou laatste bericht van TS is dat hij nog meer zou vertellen.
knakker houd ons heel erg in spanning. :P
Ik denk dat het gewoon een grote grap is of TS lijdt aan schizofrenie, een psychose of gebruikt drugs. :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:23:40 #8
168777 Rave_NL
pi_127198410
Maar kudos voor de creativiteit. ^O^
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:23:44 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127198412
quote:
9s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon een grote grap is of TS lijdt aan schizofrenie, een psychose of gebruikt drugs. :')
is wel goeie drug.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:25:37 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_127198475
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

is wel goeie drug.
LSD. :9
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:26:54 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127198528
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

LSD. :9
mja.. of je onder invloed dan zo'n geweldig verhaal uit je mouw kan schudden?
agh wat dram ik.
ik schrijf zelf ook :D
pi_127198545
Wow!

Cool en spannend verhaal.

Tevens verkapte TVP. :P
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_127198598
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Wow!

Verhaal met waarschijnlijk geen einde :(
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_127198895
TS is verkracht in een geblindeerd busje! :D

Tof verhaal ts :) ^O^
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:41:17 #15
363061 Aarsvijand
Promise that I'm gonna tr
pi_127199108
Ik wil er alleen nog even dit over zeggen..

Hij heeft zijn ouders en broer dus uiteindelijk op de hoogte gebracht van alles.

Hoeveel moeders/ouders zouden hun zoon daarna onder laten duiken en aan hun lot over laten en hoeveel zouden met hun zoon contact opnemen met de politie, het GGZ, of hem zijn pillen laten innemen?

En wat Rave_NL zegt.

Maar dat komt TS toch niet weerleggen. Die begint weer zijn vaste riedeltje af te spelen straks of wijzigt zijn verhaal lichtelijk en verdwijnt dan weer een tijdje van de radar.

Als TS dit wel komt weerleggen... dan ook graag een nieuwe foto van de blauwe plek (met datum op papier erbij), de foto van de auto die we nog te goed hebben enz.
But I never meant to hurt you
I know it's time that I learned to
Treat the people I love like I wanna be loved
This is a lesson learned
pi_127200621
Het is een heerlijk verhaal maar helaas totaal verzonnen.
Digo
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:27:02 #17
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127200902
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:19 schreef Tropanzia het volgende:
Het is een heerlijk verhaal maar helaas totaal verzonnen.
Ben hier inderdaad bang voor, maar ik twijfel nog een beetje. waarom zou TS anders zolang wegblijven? Zou toch veel logischer zijn dat die af en toe nog wat dagbeschrijvingen geeft.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_127201178
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:27 schreef AF_ het volgende:

[..]

Ben hier inderdaad bang voor, maar ik twijfel nog een beetje. waarom zou TS anders zolang wegblijven? Zou toch veel logischer zijn dat die af en toe nog wat dagbeschrijvingen geeft.
Om het spannend te maken natuurlijk.
Ik zou m'n nieuwe roman ook wel op zo'n manier als dit willen promoten hoor.
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 14:47:24 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127204493
Of ts zit te ibood hunten :') :D :') :'(

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:50:19 #20
363061 Aarsvijand
pi_127213082
Dus....
This is a lesson learned
  donderdag 30 mei 2013 @ 21:14:23 #21
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_127222232
Heb net in die andere topics zitten lezen, was vermakelijk.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_127225147
Eigenlijk als je dit verhaal gewoon even nuchter laat inzinken en bekijkt slaat het helemaal nergens op. :') !
In ieder geval, het zou niet kunnen. Laat staan dat diegene verslag gaat doen op FOK!-forum of een ander willekeurig forum.
Digo
pi_127226029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 21:59 schreef Tropanzia het volgende:
Eigenlijk als je dit verhaal gewoon even nuchter laat inzinken en bekijkt slaat het helemaal nergens op. :') !
In ieder geval, het zou niet kunnen. Laat staan dat diegene verslag gaat doen op FOK!-forum of een ander willekeurig forum.
Natuurlijk kan het wel. Er worden wel degelijk mensen geschaduwd.
pi_127226076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan het wel. Er worden wel degelijk mensen geschaduwd.
Niet als je nergens wat mee te maken hebt en een ''gewone burger'' bent met niets geen slechts op zijn/haar geweten en al helemaal niet op deze/zo'n opzichtige, manier.
Digo
pi_127228379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:13 schreef Tropanzia het volgende:

[..]

Niet als je nergens wat mee te maken hebt en een ''gewone burger'' bent met niets geen slechts op zijn/haar geweten en al helemaal niet op deze/zo'n opzichtige, manier.
Vooral het opzichtige is vreemd ja, en wat TS allemaal heeft uitgespookt, of mensen die hij kent waar hij wel/geen notie van heeft, hoeven wij natuurlijk niet per se te weten he...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 16:31:34 #26
168777 Rave_NL
pi_127253145
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef Aarsvijand het volgende:
En wat Rave_NL zegt.
Even voor diegenen die niet geheel bekend zijn met het Military Grid Reference System, even in een notendop.

De hele wereld is onderverdeeld in zones van 8 breedtegraden en 6 lengtegraden. Deze kaartvierkanten worden met een cijfer/letter combinatie aangegeven. Het grootste gedeelte van Nederland zit in de zone 31U. Het noord-oosten van Nederland valt onder 32U. (meer dan 6 graden vanaf de nul-meridiaan, dus een nieuwe zone.)

Vervolgens wordt het onderverdeeld in kaartvierkanten van 100 bij 100 km. Deze worden aangegeven met een combinatie van 2 letters.

In dit voorbeeld zie je de kaart van Duitsland, grotendeels in zone 32U. De Veluwe valt in 31 U. 31 U FT schat ik zo in.

Na deze code komt een cijfercombinatie van 2 tot pakweg 10 cijfers (altijd even). Deze bestaat uit twee delen. De eerste helft geeft het horizontale punt op de kaart aan, de tweede helft de verticale.
Met twee cijfers is het punt tot op 10km nauwkeurig. Met 8 cijfers is het tot op 10 meter nauwkeurig.

Als je het midden van het kaartvierkant 31U FT wilt hebben is het dus 31U FT 55. Stel dat je nauwkeuriger wilt werken en het punt ligt 1 km zuidelijker, dan is het punt 31U FT 5049.

Stel dat je nog nauwkeuriger wilt werken, en het punt ligt 1 km zuidelijker en 100 meter westelijker, dan is het 31U FT 501490.

En uiteindelijk het punt, tot op 10 meter nauwkeurig zoals de 8 cijfers van TS aangeven, dat bijv 980 meter zuidelijker en 110 meter westerlijker ligt, dan is het 31U FT 50114902.

Back to the point:

TS heeft een smsje gehad met enkel 8 cijfers. Deze 8 cijfers slaan dus op een kaartvierkant binnen Nederland. Dit geeft mij 3 opties:
1) TS heeft extreem veel geluk gehad en heeft een willekeurig kaartvierkant met succes goed gegokt.
2) TS heeft alle pakweg 15 kaartzones afgelopen.
3) TS valt door de mand.

Ik neig naar 3... :')

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_127254597
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:28 schreef PTLe het volgende:

[..]

-O-
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:31:46 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127255776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:28 schreef PTLe het volgende:

[..]

-O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 17:44:38 #29
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_127256213
Ik denk dat TS ondertussen opgenomen is.
pi_127256540
We want some nice stories :)
<<Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid>>
  Moderator vrijdag 31 mei 2013 @ 20:43:31 #31
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127263141
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Even voor diegenen die niet geheel bekend zijn met het Military Grid Reference System, even in een notendop.

De hele wereld is onderverdeeld in zones van 8 breedtegraden en 6 lengtegraden. Deze kaartvierkanten worden met een cijfer/letter combinatie aangegeven. Het grootste gedeelte van Nederland zit in de zone 31U. Het noord-oosten van Nederland valt onder 32U. (meer dan 6 graden vanaf de nul-meridiaan, dus een nieuwe zone.)

Vervolgens wordt het onderverdeeld in kaartvierkanten van 100 bij 100 km. Deze worden aangegeven met een combinatie van 2 letters.

[ afbeelding ]

In dit voorbeeld zie je de kaart van Duitsland, grotendeels in zone 32U. De Veluwe valt in 31 U. 31 U FT schat ik zo in.

Na deze code komt een cijfercombinatie van 2 tot pakweg 10 cijfers (altijd even). Deze bestaat uit twee delen. De eerste helft geeft het horizontale punt op de kaart aan, de tweede helft de verticale.
Met twee cijfers is het punt tot op 10km nauwkeurig. Met 8 cijfers is het tot op 10 meter nauwkeurig.

Als je het midden van het kaartvierkant 31U FT wilt hebben is het dus 31U FT 55. Stel dat je nauwkeuriger wilt werken en het punt ligt 1 km zuidelijker, dan is het punt 31U FT 5049.

Stel dat je nog nauwkeuriger wilt werken, en het punt ligt 1 km zuidelijker en 100 meter westelijker, dan is het 31U FT 501490.

En uiteindelijk het punt, tot op 10 meter nauwkeurig zoals de 8 cijfers van TS aangeven, dat bijv 980 meter zuidelijker en 110 meter westerlijker ligt, dan is het 31U FT 50114902.

Back to the point:

TS heeft een smsje gehad met enkel 8 cijfers. Deze 8 cijfers slaan dus op een kaartvierkant binnen Nederland. Dit geeft mij 3 opties:
1) TS heeft extreem veel geluk gehad en heeft een willekeurig kaartvierkant met succes goed gegokt.
3) TS valt door de mand.

wat nou als ts die smsjes in dezelfde volgoorde als dat ie ze krijgt in google intypt? kan dat niet ?

heb geen erstand van die mappen, maar dat zou ik doen _O-
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_127265820
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

wat nou als ts die smsjes in dezelfde volgoorde als dat ie ze krijgt in google intypt? kan dat niet ?

ik vond het een duidelijke uitleg van Rave, als je alleen maar die 8 cijfers hebt, bestaatbdie locatie 3x in NL.
Het lijkt me niet zo vreemd om de dichtstbijzijnde optie te bekijken, maar TS zei niets over de 31U.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 22:26:47 #33
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_127267992
Heb ik nou voor niks die andere topics zitten lezen? TS, update s'il vous plaît!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:22:52 #34
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127270942
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Back to the point:

3) TS valt door de mand.

Leesvoer *O*

Dit topic is officieel overleden :'(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_127271837
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:27 schreef Brummetje_ het volgende:
Wow!

History became legend, legend became myth.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 09:29:10 #36
168777 Rave_NL
pi_127279872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 20:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ik vond het een duidelijke uitleg van Rave, als je alleen maar die 8 cijfers hebt, bestaatbdie locatie 3x in NL.
Het lijkt me niet zo vreemd om de dichtstbijzijnde optie te bekijken, maar TS zei niets over de 31U.
Wel meer dan 3x, qua oppervlakte zou hij inderdaad 3-4 keer passen, ware het niet dat Nederland geen volmaakte rechthoek is. ;)
Als je kijkt naar het Duitse plaatje kom ik ongeveer op 15 kaartvierkanten (ook de kleine scherfjes rond de grens zijn eigen kaartvierkanten.

Het is ook niet dat dit het onomstotelijke bewijs is dat het niet klopt, maar het is wel een extra onderbouwde reden om te twijfelen.
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 09:30:46 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127279891
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:29 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

[..]

Wel meer dan 3x, qua oppervlakte zou hij inderdaad 3-4 keer passen, ware het niet dat Nederland geen volmaakte rechthoek is. ;)
Als je kijkt naar het Duitse plaatje kom ik ongeveer op 15 kaartvierkanten (ook de kleine scherfjes rond de grens zijn eigen kaartvierkanten.

Het is ook niet dat dit het onomstotelijke bewijs is dat het niet klopt, maar het is wel een extra onderbouwde reden om te twijfelen.
duidelijk.

Misschien heeft ie gewoon niet alles gepost dan :') het is anders vrij onlogisch. (en hij wou tenslotte annoniem blijven, waarom dan wel de locatie posten)
  zaterdag 1 juni 2013 @ 09:42:52 #38
168777 Rave_NL
pi_127280018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

duidelijk.

Misschien heeft ie gewoon niet alles gepost dan :') het is anders vrij onlogisch. (en hij wou tenslotte annoniem blijven, waarom dan wel de locatie posten)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:02 schreef Fixi0 het volgende:
De eerste had twee woorden erin staan; Het antwoord:
De tweede tot zesde sms hadden allemaal getallen erin. Toen ik deze getallen in google achter elkaar plakte gaf het me de 'Military Grid Reference System Coordinates van een groot stuk bos/land in de buurt van de Veluwe.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
Hij heeft het over "allemaal getallen". Geen letters. Geen letters, geen zoneaanduiding.

Daarnaast had TS erover dat hij in Enschede woont, dat is zo dicht bij de grens dat het dus in de 32U zit, terwijl de Veluwe (gemakshalve Apeldoorn) in de 31U zit. Tel daar de grenskaartvierkanten bij op en hij zit er minstens 2 kaartvierkanten vanaf. Om ook maar meteen de optie dat hij "misschien de dichtstbijzijnde" had gekozen te debunken.
  Moderator zaterdag 1 juni 2013 @ 09:45:26 #39
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127280044
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:42 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft het over "allemaal getallen". Geen letters. Geen letters, geen zoneaanduiding.

Daarnaast had TS erover dat hij in Enschede woont, dat is zo dicht bij de grens dat het dus in de 32U zit, terwijl de Veluwe (gemakshalve Apeldoorn) in de 31U zit. Tel daar de grenskaartvierkanten bij op en hij zit er minstens 2 kaartvierkanten vanaf. Om ook maar meteen de optie dat hij "misschien de dichtstbijzijnde" had gekozen te debunken.
maar hoe weet jij dat ie die niet heeft :P

ik kan me goed voorstellen dat ie niet alles hier neerzette om zo niet gelijk de locatie op internet te zitten.

of vergis ik me nu ? :')
  zaterdag 1 juni 2013 @ 09:54:08 #40
168777 Rave_NL
pi_127280124
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik kan me goed voorstellen dat ie niet alles hier neerzette om zo niet gelijk de locatie op internet te zitten.

Aangezien elk echt MGRS-grid letters heeft valt het op dat hij het enkel over cijfers heeft.
Natuurlijk hoeft hij de locatie niet prijs te geven, maar zonder de letters heeft hij er geen kut aan.

Het is uiteraard maar een klein detail in het verhaaltje maar genoeg om te laten zien dat TS geen flauw benul heeft hoe de vork in de steel steekt, en er aanleiding is om meer van het verhaal in twijfel te trekken.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 10:28:56 #41
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_127280657
Nog steeds geen reactie van TS? -O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_127281098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Hij heeft die cijfers überhaupt niet vermeld, slechts dat hij 'getallen' had ontvangen, en hij had dus eigenlijk 'getallen+letters' moeten ontvangen/ zeggen, dat is wat Rave zegt :)
pi_127281464
TS, het wordt weer tijd voor een update!
★★★
pi_127283320
Ben gisteren in Enschede geweest, en wat had ik daar een vreemd gevoel bij zeg. Ik was aan het casino en had de indruk dat er iemand op een terrasje zat die op iemand aan het wachten was. Na een halfuur was hij het beu en ging hij weg. Ik ben hem even gevolgd en plots stapte hij in een auto, waarna hij vliegensvlug wegreed. Er gebeuren vreemde dingen daar, daarvan ben ik overtuigd. Ook hoorde ik de mensen spreken over enkele verdwijningen. Dit is toch wel vreemd vind ik en ik denk dat we TS wat tijd moeten geven!
pi_127283351
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:35 schreef stoereboii het volgende:
Ben gisteren in Enschede geweest, en wat had ik daar een vreemd gevoel bij zeg. Ik was aan het casino en had de indruk dat er iemand op een terrasje zat die op iemand aan het wachten was. Na een halfuur was hij het beu en ging hij weg. Ik ben hem even gevolgd en plots stapte hij in een auto, waarna hij vliegensvlug wegreed. Er gebeuren vreemde dingen daar, daarvan ben ik overtuigd. Ook hoorde ik de mensen spreken over enkele verdwijningen. Dit is toch wel vreemd vind ik en ik denk dat we TS wat tijd moeten geven!
Dat is toevallig. Ik was gisteren ook in Enschede, en genoot heerlijk van een ijskoud biertje op een terras vlakbij het casino!
pi_127283435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:37 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Dat is toevallig. Ik was gisteren ook in Enschede, en genoot heerlijk van een ijskoud biertje op een terras vlakbij het casino!
Heb je zelf niks opgevangen? Ik bleef even kijken naar die man, en plots rijdt hij echt zo snel als hij kan weg, hij viel me op omdat hij lang alleen zat en constant op zijn horloge keek.
pi_127283467
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:41 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Heb je zelf niks opgevangen? Ik bleef even kijken naar die man, en plots rijdt hij echt zo snel als hij kan weg, hij viel me op omdat hij lang alleen zat en constant op zijn horloge keek.
Ja, ik zag hem snel naar zijn auto lopen en wegscheuren. Maar goed.. Die man zal wel haast hebben (dacht ik)..
Hier is iets niet in de haak...
pi_127283499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:43 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Ja, ik zag hem snel naar zijn auto lopen en wegscheuren. Maar goed.. Die man zal wel haast hebben (dacht ik)..
Hier is iets niet in de haak...
Aub alleen serieuze reacties want ik ben echt niet aan het trollen.
Alles wat ik hier neergeschreven heb zijn feiten, gelieve dan ook niet trollend te reageren. Dank u!
pi_127285718
alles doorgelezen spannend verhaal
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:17:44 #50
363061 Aarsvijand
pi_127286189
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:41 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ik was daar en zag het ook idd.

Ik heb dan ook mijn biertje en bittergarnituur gelaten voor wat het was en heb meteen de achtervolging ingezet!

Zo hard als ik kon rende ik naar mijn auto en reed vol door de slagboom van de parkeergarage heen.
Met snelheden van 170 km/h reed ik door de stad van Enschede.

Plots stopte de auto en een man met een rode neus en oranje achtig haar stapte uit....

Meer kan ik er nog niet over vertellen op dit moment. De geheime dienst heeft mij dit verboden.
This is a lesson learned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')