Groet terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een groet vanaf een zonovergoten Ibiza.
Kusjes en lief zijn voor TRU en vergeet niet te bukken
O hier volop zon hoor lekker buitenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:18 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
Welke zon???
Lekker begin van de dag theguyver.
Hey Lavenderr, thnx dat je wat zon hierheen gestuurd hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Rustig maar, doe maar kalm ze kwam allleen ff een kijkje nemen, ze let niet zo op de rommel nu denk ik!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]shit lavenderr is terug...
snel ff puinruimen .... [ afbeelding ]
hoi meid ben je al bruin?
Ja hier komt hij nu ook voorzichtig door. Moet ook wel want we hebben toch de meeste zonuren hier.quote:
Dat hoop ik niet, anders gaat ze me filerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig maar, doe maar kalm ze kwam allleen ff een kijkje nemen, ze let niet zo op de rommel nu denk ik!!
oeh!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, anders gaat ze me fileren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Kibbeling. Lekker. Doet me er aan denken dat ik nog een wrap met mexicaanse vulling in de koelkast heb liggen. Heeeerlijk.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
En verder ook niemand zo te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die rust is nu voorbij want Blaadjes is in da house.
Saai he, nou ja dan zul je het met mij moeten doen.quote:
Drukke dag, veel in de tuin bezig geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Saai he, nou ja dan zul je het met mij moeten doen.
Leuke dag gehad?
Toen de zon hier weg was, was het ook niet echt lekker meer om buiten te zitten, stond heel veel wind hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Toch wel! Maar veel van ons zullen van de mooie avond aan het genieten zijn
Hier nu ook ja... En wolken die langs de hemel jagen. Het lijkt wel december.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen de zon hier weg was, was het ook niet echt lekker meer om buiten te zitten, stond heel veel wind hier
Nou zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier nu ook ja... En wolken die langs de hemel jagen. Het lijkt wel december.
Ben ik toch blij dat ik hier zit, Hou persoonlijk niet van die hele hoge temperaturenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
zaten we maar in lapland. 30 graden vandaag en 21 uur zon.
maar wel 21 uur zon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
zaten we maar in lapland. 30 graden vandaag en 21 uur zon.
Ja dat mag wel.quote:
Ja ik ook hoor. Niks lekkerder dan na een drukke dag in de foetushouding onder je dekentje te gaan liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
Alleen zal ik niet 21 uur van genieten, wil ook wel een paar uurtjes de ogen dicht doen
Zekers te weten!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Niks lekkerder dan na een drukke dag in de foetushouding onder je dekentje te gaan liggen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zekers te weten!
Ik ga me lappie uitzetten en ffkes tv kijken, slaap lekker voor strakkies!!!
Morguh!!quote:
Morguh blaadjes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Het is hier ook bagger, valt mee dat het nog droog is.
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke. Ook zo slecht geslapen?
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!
Nee, geen plannen vandaag, misschien ff nog wat in de tuin doen en dan de dagelijkse dingen hé, boodschappen en dergelijkequote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Nog plannen? Ik ga lekker een dagje helemaal niks doen.
Verzinnen wat je nu weer moet eten en er dan ook weer rekening mee houden wat manlief wel en niet lust.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen plannen vandaag, misschien ff nog wat in de tuin doen en dan de dagelijkse dingen hé, boodschappen en dergelijke
Slaap je zo slecht, joh?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!
Tuurlijk wel joh, beetje regen erbij en je voelt je als een vis in het water.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Had eigenlijk een tuinfeestje, vanavond. Ik vrees dat dat niet doorgaat.
Alleen de barbeknoei trekt niet zo goed als ie vol water looopt.. Het kinderbadje daarentegen loopt vanzelf vol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, beetje regen erbij en je voelt je als een vis in het water.
Das waar, hier blijft het droog maar de temperatuur he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen de barbeknoei trekt niet zo goed als ie vol water looopt.. Het kinderbadje daarentegen loopt vanzelf vol.
quote:Vanaf de Noordzee is afgelopen nacht een flink pakket met bewolking in de provincie aangevoerd en daar hebben we vandaag de hele dag nog mee te maken. Vanmiddag begint de bewolking soms wel een beetje te breken en is er even een glimp van de zon te zien, maar veel is het vandaag niet. Het blijft droog. Bij een matige tot aan de kust vrij krachtige noordwestenwind, 3 tot 5 Beaufort, wordt het vanmiddag maximaal 12 graden op Tholen tot 14 graden in Zeeuws-Vlaanderen.
Eten heb ik al in huis, daar doe ik niet zo moeilijk over, haal altijd wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verzinnen wat je nu weer moet eten en er dan ook weer rekening mee houden wat manlief wel en niet lust.
Jip de ene keer slechter dan de andere keer, maar goed slapen ken ik al 21 jaar niet meer!quote:
Vest aan muts op, handschoenen bij de hand en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Had eigenlijk een tuinfeestje, vanavond. Ik vrees dat dat niet doorgaat.
Morguh theguyver, ook loop met korte mouwen en ben net al in de tuin bezig geweest, het is niet koud hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:56 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes ... het is hier best fris, trek ff trui aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |