De heer Tribalwars. Dus als je echt wijzer wilt worden moet je even zijn topics/bronnen doorlezen.quote:
eigenlijk moet je lambiekje hiervoor hebben die schud zo een super verhaal uit zijn mouw waar hij zelf heilig in geloofd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oeh dat is een goeie, jij bent hier goed in!
Ja joh... Dan worden we depri en verkalken onze pijnappelklieren. Daardoor vergeten dat we spirituele wezens zijn, en blijven we slaven van de Vrijmetselaren, de Illuminati, de Greys en de 4-dimensionale Reptillians...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep wij raken daardoor allemaal in een depressie met alle gevolgen van dien.
Welk boek is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja joh... Dan worden we depri en verkalken onze pijnappelklieren. Daardoor vergeten dat we spirituele wezens zijn, en blijven we slaven van de Vrijmetselaren, de Illuminati, de Greys en de 4-dimensionale Reptillians...
Dat was een snelle compilatie van diverse dingen die ik in de loop van de jaren voorbij heb zien komen, hier..quote:
Nou ik had het niet beter kunnen samenvatten!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja joh... Dan worden we depri en verkalken onze pijnappelklieren. Daardoor vergeten dat we spirituele wezens zijn, en blijven we slaven van de Vrijmetselaren, de Illuminati, de Greys en de 4-dimensionale Reptillians...
Zeg, ik blijf niet aan gang!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ik had het niet beter kunnen samenvatten!
Slotje dan maar weer?
Ships, nu zien jullie dat ik toch stiekem met haar ben meegegaan in de kofferquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:07 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Lavenderr der koffer bij de douane
Dottke ge hebt een mooie bipsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships, nu zien jullie dat ik toch stiekem met haar ben meegegaan in de koffer
Ik dank u ik dank uquote:
En de zon schijnt, wat wil een mens nog meerquote:
om mee te beginnen eenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
[..]
En de zon schijnt, wat wil een mens nog meer
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:18 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
Welke zon???
Lekker begin van de dag theguyver.
Ja hoor kom maar halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:46 schreef Knalerwtje het volgende:
Fuck zooi. Heeft er iemand een trekveer die ik kan lenen?
Ik hoopte dat iemand hem zou komen brengen eigenlijk...quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een groet vanaf een zonovergoten Ibiza.
Kusjes en lief zijn voor TRU en vergeet niet te bukken
Ey! Wat leuk dat je er even bent!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een groet vanaf een zonovergoten Ibiza.
Kusjes en lief zijn voor TRU en vergeet niet te bukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |