Ja dat mag wel.quote:
Ja ik ook hoor. Niks lekkerder dan na een drukke dag in de foetushouding onder je dekentje te gaan liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
Alleen zal ik niet 21 uur van genieten, wil ook wel een paar uurtjes de ogen dicht doen
Zekers te weten!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Niks lekkerder dan na een drukke dag in de foetushouding onder je dekentje te gaan liggen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zekers te weten!
Ik ga me lappie uitzetten en ffkes tv kijken, slaap lekker voor strakkies!!!
Morguh!!quote:
Morguh blaadjes!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Het is hier ook bagger, valt mee dat het nog droog is.
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke. Ook zo slecht geslapen?
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!
Nee, geen plannen vandaag, misschien ff nog wat in de tuin doen en dan de dagelijkse dingen hé, boodschappen en dergelijkequote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Nog plannen? Ik ga lekker een dagje helemaal niks doen.
Verzinnen wat je nu weer moet eten en er dan ook weer rekening mee houden wat manlief wel en niet lust.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, geen plannen vandaag, misschien ff nog wat in de tuin doen en dan de dagelijkse dingen hé, boodschappen en dergelijke
Slaap je zo slecht, joh?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was weer prutje, maar ieder uur is er een zeg ik altijd maar!
Tuurlijk wel joh, beetje regen erbij en je voelt je als een vis in het water.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Had eigenlijk een tuinfeestje, vanavond. Ik vrees dat dat niet doorgaat.
Alleen de barbeknoei trekt niet zo goed als ie vol water looopt.. Het kinderbadje daarentegen loopt vanzelf vol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, beetje regen erbij en je voelt je als een vis in het water.
Das waar, hier blijft het droog maar de temperatuur he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen de barbeknoei trekt niet zo goed als ie vol water looopt.. Het kinderbadje daarentegen loopt vanzelf vol.
quote:Vanaf de Noordzee is afgelopen nacht een flink pakket met bewolking in de provincie aangevoerd en daar hebben we vandaag de hele dag nog mee te maken. Vanmiddag begint de bewolking soms wel een beetje te breken en is er even een glimp van de zon te zien, maar veel is het vandaag niet. Het blijft droog. Bij een matige tot aan de kust vrij krachtige noordwestenwind, 3 tot 5 Beaufort, wordt het vanmiddag maximaal 12 graden op Tholen tot 14 graden in Zeeuws-Vlaanderen.
Eten heb ik al in huis, daar doe ik niet zo moeilijk over, haal altijd wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verzinnen wat je nu weer moet eten en er dan ook weer rekening mee houden wat manlief wel en niet lust.
Jip de ene keer slechter dan de andere keer, maar goed slapen ken ik al 21 jaar niet meer!quote:
Vest aan muts op, handschoenen bij de hand en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hmm... Had eigenlijk een tuinfeestje, vanavond. Ik vrees dat dat niet doorgaat.
Morguh theguyver, ook loop met korte mouwen en ben net al in de tuin bezig geweest, het is niet koud hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:56 schreef theguyver het volgende:
goede morgen luitjes ... het is hier best fris, trek ff trui aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |