Groet terug.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Even een groet vanaf een zonovergoten Ibiza.
Kusjes en lief zijn voor TRU en vergeet niet te bukken
O hier volop zon hoor lekker buitenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:18 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
Welke zon???
Lekker begin van de dag theguyver.
Hey Lavenderr, thnx dat je wat zon hierheen gestuurd hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
Rustig maar, doe maar kalm ze kwam allleen ff een kijkje nemen, ze let niet zo op de rommel nu denk ik!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]shit lavenderr is terug...
snel ff puinruimen .... [ afbeelding ]
hoi meid ben je al bruin?
Ja hier komt hij nu ook voorzichtig door. Moet ook wel want we hebben toch de meeste zonuren hier.quote:
Dat hoop ik niet, anders gaat ze me filerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig maar, doe maar kalm ze kwam allleen ff een kijkje nemen, ze let niet zo op de rommel nu denk ik!!
oeh!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, anders gaat ze me fileren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Kibbeling. Lekker. Doet me er aan denken dat ik nog een wrap met mexicaanse vulling in de koelkast heb liggen. Heeeerlijk.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
En verder ook niemand zo te zienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die rust is nu voorbij want Blaadjes is in da house.
Saai he, nou ja dan zul je het met mij moeten doen.quote:
Drukke dag, veel in de tuin bezig geweestquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Saai he, nou ja dan zul je het met mij moeten doen.
Leuke dag gehad?
Toen de zon hier weg was, was het ook niet echt lekker meer om buiten te zitten, stond heel veel wind hierquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Toch wel! Maar veel van ons zullen van de mooie avond aan het genieten zijn
Hier nu ook ja... En wolken die langs de hemel jagen. Het lijkt wel december.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen de zon hier weg was, was het ook niet echt lekker meer om buiten te zitten, stond heel veel wind hier
Nou zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier nu ook ja... En wolken die langs de hemel jagen. Het lijkt wel december.
Ben ik toch blij dat ik hier zit, Hou persoonlijk niet van die hele hoge temperaturenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
zaten we maar in lapland. 30 graden vandaag en 21 uur zon.
maar wel 21 uur zon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
zaten we maar in lapland. 30 graden vandaag en 21 uur zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |