SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)With the stars as her umbrella
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarigquote:
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De 10de is de verjaardag van mijn vader
Maar dan ben ik uniekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan zijn ik, muhahaha en rival op een mooiere datum jarig
Geeft nietquote:
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozersquote:
Klote is datquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne. en dan nog dat 1 van mijn maten vaak hetzelfde weekend wilt als ikquote:
quote:
En ik met de stomme ex van één van de tweequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel mijn verjaardag met 2 geweldige gozers
Bij ons is bijna iedereen jarig tussen augustus en november. En dan klagen mensen over de dure decembermaandquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote is dat.
Wij zijn meer verspreid jarig in de familie. Soms 3 per maand, soms niemand.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef -Miauw- het volgende:
En ik met de stomme ex van één van de twee
Oktober ftw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mn halve familie is in oktober jarig![]()
Hmm, ik geloof wel dat alleen ik, mn neefje en een tante nog leven van de in-oktober-jarigen
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb 5 verjaardagen in oktober, incl de mijne.
Dinsdag even je rollat....cadeautje ophalenquote:
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn verjaardag niet bij die 5 is bijgeteld
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
die negatieve gevoelens die jij in je hebt zitten moet je zien kwijt te raken!
ik ben helemaal niet lief, ik zeg dat je aan jezelf moet werken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is moeilijk om jou na 10 jaar klootzak opeens te zien als lief ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |