Dat kan gewoon hoor, net als bij elk ander bedrijf. Als je heffingskorting laat toepassen betaal je echter nauwelijks belasting en krijg je dus ook (bijna) niks terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:28 schreef d4v1d het volgende:
Nu zegt iemand net tegen me dat als ik bij de AH niet belasting kan terug vragen?
Is dat echt zo of is die gene slecht geinformeerd?
Ah, ik denk dat ik hem snapquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, net als bij elk ander bedrijf. Als je heffingskorting laat toepassen betaal je echter nauwelijks belasting en krijg je dus ook (bijna) niks terug.
Nope, geen franchise. Niet dat ik weet in ieder geval...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:08 schreef Questionmarks het volgende:
Gefeliciteerd! Werk je bij een franchiser? Hier heeft iemand laatst ook een OT contract gekregen, die moest hiervoor wel een gesprek hebben met een SM van ander filiaal. Best streng allemaal.. Misschien soms wel iets te streng.
Dan lever jij blijkbaar de toegevoegde waarde die hij niet levertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nope, geen franchise. Niet dat ik weet in ieder geval...![]()
Serieus? Ik werd gisteravond opeens naar kantoor geroepen en het enige dat ik moest doen was mijn handtekening op een blaadje zetten waarop stond dat mijn BT contract werd omgezet naar een OT.
![]()
![]()
Een jongen die rond dezelfde tijd is begonnen kreeg vandaag te horen dat zijn contract niet verlengd werd, though.Vind dat wel jammer voor hem.
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan lever jij blijkbaar de toegevoegde waarde die hij niet levert
Sinds kort kunnen ook Teamleiders wachtwoorden van Plaza resetten, wellicht dat de OP kan worden bijgewerkt?quote:Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
En dat is nog meer dan ik er van hoorde een half jaartje geleden toen mijn contract af liep en ot werd. Bij mij ging het allemaal stilzwijgend, terwijl mijn asm best credits bij mij had kunnen verdienen als ze had gedaan alsof het allemaal veel moeite had gekost.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nope, geen franchise. Niet dat ik weet in ieder geval...![]()
Serieus? Ik werd gisteravond opeens naar kantoor geroepen en het enige dat ik moest doen was mijn handtekening op een blaadje zetten waarop stond dat mijn BT contract werd omgezet naar een OT.
![]()
![]()
Een jongen die rond dezelfde tijd is begonnen kreeg vandaag te horen dat zijn contract niet verlengd werd, though.Vind dat wel jammer voor hem.
Ik kan sinds afgelopen week weer inloggen na deze melding ongeveer een jaar geleden te hebben gekregen.quote:
Pfff. Inderdaad. Zelfde als dat ik in die drie jaar nog nooit een gesprek heb gehad over wat ik nu wel of niet goed doe. Nog nooit. Wist mijn god niet of ik wel goed functioneerde en een OT zou krijgen of niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:48 schreef bigbass het volgende:
rde een half jaartje geleden toen mijn contract af liep en ot werd. Bij mij ging het allemaal stilzwijgend, terwijl mijn asm best credits bij mij had kunnen verdienen als ze had gedaan alsof het allemaal veel moeite had gekost.
Spannend! Ik weet nog mijn eerste dag. Ik scheet zeven kleuren stront van de zenuwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:48 schreef d4v1d het volgende:
* d4v1d wacht op telefoontje van ASM over eerste werkdag.
Leuk! :pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Dat deed ik al bij het sollicitatiegesprekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:18 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Spannend! Ik weet nog mijn eerste dag. Ik scheet zeven kleuren stront van de zenuwen.![]()
Die van mij overtref je nooit. Ik moest zowat janken van de zenuwen (inclusief enorme rode vlekken in het gezicht en hals) en de toenmalige SM die het sollicitatiegesprek deed zag dat en snapte niet dat het door de zenuwen kwam en was helemaal bezorgd. Daarnaast had ik ook nog een black out en kon ik de vragen niet fatsoenlijk antwoorden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat deed ik al bij het sollicitatiegesprek
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:41 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Die van mij overtref je nooit. Ik moest zowat janken van de zenuwen (inclusief enorme rode vlekken in het gezicht en hals) en de toenmalige SM manager die het sollicitatiegesprek deed zag dat en snapte niet dat het door de zenuwen kwam en was helemaal bezorgd. Daarnaast had ik ook nog een black out en kon ik de vragen niet fatsoenlijk antwoorden.
Goede tijden. Ahem.![]()
En toch aangenomen en drie jaar later een vast contract.
Dat sollicitatiegesprek plus een mondeling duits (of twee) zijn toch de zwarte bladzijdes uit mijn leven.quote:
ghehehe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:49 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Dat sollicitatiegesprek plus een mondeling duits (of twee) zijn toch de zwarte bladzijdes uit mijn leven.
Wat ga je doen? Verkoopklaar houdbaar?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ghehehe.
Ik vraag me af wat mijn eerste faal gaat zijn tijdens het werken
Medewerker verkoop, vooral de bakkerij. Ik struikel waarschijnlijk gewoon ergens over en ga op m'n bekquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:10 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Verkoopklaar houdbaar?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Medewerker verkoop, vooral de bakkerij. Ik struikel waarschijnlijk gewoon ergens over en ga op m'n bek
Lijkt me dat er toch wel wat beveiliging zit op dat apparaat wat brood snijd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:14 schreef Hallyu het volgende:
[..]![]()
Niet je vingers er per ongeluk afsnijden!
Daar ga ik wel van uit in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me dat er toch wel wat beveiliging zit op dat apparaat wat brood snijd?
Goed idee voor het volgende deel, kan het nu niet meer aanpassen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef Schuimpjes het volgende:
In de OP staat:
[..]
Sinds kort kunnen ook Teamleiders wachtwoorden van Plaza resetten, wellicht dat de OP kan worden bijgewerkt?
Heb de Wiki ook al aangepast, nu moet er nog aan worden gedacht bij het volgende deel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Goed idee voor het volgende deel, kan het nu niet meer aanpassen.
quote:
haha en toch aangenomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:41 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Die van mij overtref je nooit. Ik moest zowat janken van de zenuwen (inclusief enorme rode vlekken in het gezicht en hals) en de toenmalige SM die het sollicitatiegesprek deed zag dat en snapte niet dat het door de zenuwen kwam en was helemaal bezorgd. Daarnaast had ik ook nog een black out en kon ik de vragen niet fatsoenlijk antwoorden.
Goede tijden. Ahem.![]()
En toch aangenomen en drie jaar later een vast contract.
nu 3 jaar en 3 maanden met een OT sinds februariquote:Op zondag 2 juni 2013 08:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gefeliciteerd en doe je goed!
Hoelang werk je al bij de ah?
Ik had ongeveer hetzelfde. op de fiets naar solicitatiegesprek scheet ik 7 kleuren maar toen dat gesprek eenmaal bezig was ging het primaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
[..]
haha en toch aangenomen.
Bij mij was het bijna omgekeerd. Ik was niet echt een persoon die makkelijk praat met vreemden (dat is zeker verbeterd sinds ik op verkoop werk) en had een sollicitatiegesprek over een baan op deli. De ASM die mijn gesprek deed was echt super fijn en ik had dus echt helemaal geen moeite met dat gesprek waarin hij zei dat veel contact met klanten ook belangrijk was, maar hij zag meteen al dat dat geen probleem zou zijn, want ik praatte wel makkelijk.
Uiteindelijk is dat ook nooit een probleem geworden en inmiddels loop ik met een OT, maar zo zelfverzekerd als ik dat gesprek deed was ik absoluut niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je eigenlijk al dingen over de deli afdeling, want je hebt toch ook een computer toets moeten doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Gesolliciteerd voor verkoopklaar. Maar heb nu de computertoets al wel gedaan (volgens mij had ik 1 of 2 fout ;D). Weet nu al de basis dingen maar loop nogsteeds te wachten op het telefoontje voor eerste werkdag waar ik met een ervaren collega meeloopquote:Op zondag 2 juni 2013 09:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk al dingen over de deli afdeling, want je hebt toch ook een computer toets moeten doen?
Of heb je een keer rmeeloopdag? Want je weet toch niet wat het inhoudt? Aangezien je gesolliciteerd had voor een andere afdeling?
als het te lang duurt kan je zelf ook eventueel bellen en vragen naar je ASMquote:Op zondag 2 juni 2013 09:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gesolliciteerd voor verkoopklaar. Maar heb nu de computertoets al wel gedaan (volgens mij had ik 1 of 2 fout ;D). Weet nu al de basis dingen maar loop nogsteeds te wachten op het telefoontje voor eerste werkdag waar ik met een ervaren collega meeloop
Ja. Maar ik weet niet meer of die zei dat ie zaterdag zou bellen of gewoon 'het weekend'. Als die vandaag niet belt bel ik morgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het te lang duurt kan je zelf ook eventueel bellen en vragen naar je ASM
Paar oud-klasgenoten van mij werken daar. Ben daar zelf wel eens langs gefietst, die hekken daar zijn ook verdomd groot inderdaad, die wil je echt niet op je hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:04 schreef Janneke141 het volgende:
Klant Voorbijganger geplet door het OG-hek van 1521. Eens kijken wie dat gaat betalen...
bron
Ja, ik was echt zó onzeker. Ben zo blij dat die SM daar door heen had kunnen kijken. Ben in die drie jaar dat ik daar werk echt heel veel gegroeid. Stuk zelfverzekerder en ben me beter in mijn vel gaan voelen. Ben blij dat ik die kans heb gekregen, en wil het liefste daar nog jaren blijven werken als bijbaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
[..]
haha en toch aangenomen.
Bij mij was het bijna omgekeerd. Ik was niet echt een persoon die makkelijk praat met vreemden (dat is zeker verbeterd sinds ik op verkoop werk) en had een sollicitatiegesprek over een baan op deli. De ASM die mijn gesprek deed was echt super fijn en ik had dus echt helemaal geen moeite met dat gesprek waarin hij zei dat veel contact met klanten ook belangrijk was, maar hij zag meteen al dat dat geen probleem zou zijn, want ik praatte wel makkelijk.
Uiteindelijk is dat ook nooit een probleem geworden en inmiddels loop ik met een OT, maar zo zelfverzekerd als ik dat gesprek deed was ik absoluut niet.
Inderdaad heel erg sneu. Blijkbaar wisten ze ervan want er hing een briefje dat het hek niet te ver open mocht? Denk dus toch wel grvalletje mismanagement.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:04 schreef Janneke141 het volgende:
Klant Voorbijganger geplet door het OG-hek van 1521. Eens kijken wie dat gaat betalen...
bron
Of de leverancier van het hek aansprakelijk stellen. Als het een nieuw hek is en de problemen waren gemeld..quote:Op zondag 2 juni 2013 14:31 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg sneu. Blijkbaar wisten ze ervan want er hing een briefje dat het hek niet te ver open mocht? Denk dus toch wel grvalletje mismanagement.
En ik denk ongevallenverzekering? Of is sat zeker alleen voor medewerkers? iig zal die TL en SM een flink gesprek hebben gehad lijkt me zo.
Ja indd staat in de bron. Triest en nog triester als straks misschien blijkt dat de (a) sm er van wist.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Hoor op de radio dat de vrouw is overleden...
Ze wisten ervan; zoveel is wel duidelijk door dat briefje op het hek. Uit onderzoek zal moeten blijken of dat voor het moment de meest adequate oplossing was. Maar daar hebben al die speculanten in het NWS-topic in ieder geval weinig zin in.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja indd staat in de bron. Triest en nog triester als straks misschien blijkt dat de (a) sm er van wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |