quote:
Ik ben gister na een half uur afgehaakt, gebeurt eigenlijk nooit, wat een bagger zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Allemaal goede kandidaten bij the X Factor, behalve deze, holysjitness
Hoe is het met je vinger?quote:
Gisteren is er nieuw verband opgegaan, zit weer ff kut. Volgens mij zit de wond aan het verband geplakt en daardoor trekt het.quote:
Aiksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gisteren is er nieuw verband opgegaan, zit weer ff kut. Volgens mij zit de wond aan het verband geplakt en daardoor trekt het.
watskeburt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gisteren is er nieuw verband opgegaan, zit weer ff kut. Volgens mij zit de wond aan het verband geplakt en daardoor trekt het.
Ja ik weet momenteel echt niet meer wat ik moet doen. Ik wil ze best tegemoet komen, maar er waren duidelijke afspraken gemaakt. (Voorwaarden en dan mochten er dingen.) En ik houd me daar aan, en het mag alsnog niet. Gaan ze helemaal lopen draaien, dus ik vraag van wat is nu eigenlijk écht het probleem en dan komt er weer iets waar ik ze nog nooit over heb gehoord. Zeg dat dan eerderquote:
Jup.. Ik heb iedere vier weken een tentamen, dus dat weekend erna echt vrij, dus dan plan je leuk dingen. Dat weekend is ook altijd ruzie zodat ik alsnog thuis zit. Vind het behoorlijk toevallig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ongelijke strijd... Blijkbaar moet je alles nog zwart op wit hebben ook.En dan is alles wat er staat weer anders uit te leggen. De bom is niet leuk, maar onontkoombaar. Gelukkig heb je het lang kunnen uitstellen. Helpt nu niet, je weekend is fucked up.
Is zo idioot. Alsof er dan een hoop opgekropt is om jou weer eens lekker kort te houden. Omdat je leeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Ik heb iedere vier weken een tentamen, dus dat weekend erna echt vrij, dus dan plan je leuk dingen. Dat weekend is ook altijd ruzie zodat ik alsnog thuis zit. Vind het behoorlijk toevallig.
Ik begrijp het gewoon niet. Ben momenteel echt totaal radeloos. Maar ook dit is tijdelijk, over een tijdje zal het wel weer even beter gaan, maar je weer dat ook dat weer over gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is zo idioot. Alsof er dan een hoop opgekropt is om jou weer eens lekker kort te houden. Omdat je leeft.
Nope. En dat is wat iedereen zegt, en ik wil ook wel op kamers, maar niet vanwege mijn ouders. Die band wordt niet ineens magisch beter als ik doordeweeks weg ben, ze zullen me ongetwijfeld alleen maar meer beperken in de weekenden. Zie ik m'n vrienden en vriend al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Barbaaf het volgende:
LutteIk dacht dat je al op kamers zat? Anders toch maar zsm doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |