Oh wat tof Piscesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vandaag een oud naaisetje (zo'n mini knipje-dingetje-portemonnee) van mijn moeder gekregen, het was mijn oma, ik ben er zo blij meeEn nog 2 haarspeldjes, die ze nog heeft gedragen, vlak voor ze is overleden. #blije Pisc
Joahquote:
Nee, ik moet nog een rondje kringloop doen! Maar ik heb goeie hoopquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe is t eigenlijk gelopen met je servies? Nog gevonden?
Misschien straal je zoiets uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
je moest eens weten wat sommigen aanbieden
k danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog een rondje kringloop doen! Maar ik heb goeie hoop
Zijn er ook vrouwen die zoiets aanbieden?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
je moest eens weten wat sommigen aanbieden
ook? Vooral eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen die zoiets aanbieden?
Gaat wel.quote:
je stage gaat lekker?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gaat wel.
Nog 4 weken stage en dan vakantie.
Verder ben ik vastgelopen, weet niet wat ik wil voor de toekomst en wil weer plezier krijgen in het leven.
Ben afgelopen tijd behoorlijk depri, alleen hulp krijgen duurt zo lang.
Stage gaat moeizaam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
je stage gaat lekker?
Maar vastgelopen? Hoezo? J doet nu de opleiding die je wilde doen toch?
Als je echt plezier in t leven wil, moet je eerst zoeken wat je eigenlijk wil.
hmmm ok, lijkt me idd lastig dan. Ik vond m'n stages altijd super.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Stage gaat moeizaam.
En.denk er al langer over om met de opleiding te stoppen
Op naar Haarzuilens straks. S. heeft een slechte dag vandaag, thuisblijfdagje dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |