Joah! En door de buien van gister heeft het nog vorm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Haartechnisch gezien zit je wel goed vandaag gok ik Pis?
Ik ook!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dat nr van de Lumineers wel echt helemaal spuugzat nu.
Heeho?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dat nr van de Lumineers wel echt helemaal spuugzat nu.
Ik moet vandaag ook weer, voor t/m weekend ofzo. Lasagne hebben we te lang niet gegeten, dus dat iig. Ik ben ook een beetje inspiratielose.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh god ja, het is alweer boodschappendag.
Nog tips?
Afgelopen week heb ik echt slecht gekookt![]()
Zaterdag chinees besteld, zondag nog van gegeten, maandag stoofpotje uit de vriezer, dinsdag sushi, gisteren lasagne uit de vriezer, vanavond frietjes
Hejje al es quinoa gemaakt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook weer, voor t/m weekend ofzo. Lasagne hebben we te lang niet gegeten, dus dat iig. Ik ben ook een beetje inspiratielose.
Nee! Hebbie een lekker recept?quote:
Ik ben geen liefhebber van geitenkaas, maar dat met spinazie en pijnboompitten klinkt wel lekker! Even denken of ik het kan aanpassen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vorige week iets met verse spinazie en geitenkaas en pijnboompitten gemaakt, was wel ok.
Ik schrijf weer eens op zijn Turksquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Joh doe je andere kaas, moet je daar echt over denken?
Leuk. S. en ik hebben sinds kort alle twee onze eerste smartphone, nu kunnen we ook whatsappen enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn nieuwe telefoon komt al vandaag, hebben ze haast bij Vodafone?
Als het maar pittig is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Het was trouwens eigenlijk met zonnebloempitten, maar ik had pijnboompitten, en ik doe niet zo moeilijk
ben je gekquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Als ik geen Facebook had hoefde ik ook heul geen smartphone!
O, help!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha vriendin vertelde gisteren dat ze zwanger is, ik ben benoemd tot officiele namenadviseur
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ben je gek
mijn telefoon![]()
[ afbeelding ]
Rot op.quote:
Ik las Lesbomobile op die foto, dat in combinatie met die rondingen en kleur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ben je gek
mijn telefoon![]()
[ afbeelding ]
Dat was me al vaker opgevallen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]hahahaha omg Non!
Ik hoef geen zeepiemel, ik ben enkel geobsedeerd Pagan
Hehehequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]hahahaha omg Non!
Ik hoef geen zeepiemel, ik ben enkel geobsedeerd Pagan
nope dit was echt dichtbij, alleen een rijtje kindjes voor mequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk Non! Is dit inclusief enorme zoom of weer enorm dichtbij? Ben je nu helemaal rozig ende blij?![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nope dit was echt dichtbij, alleen een rijtje kindjes voor me
in Duiven btw Ze zullen nu in Arnhem zijn of alweer onderweg naar Utrecht
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Godverdehoerende Non, ik gun het je wel hoor, als ik het iemand gun dan ben jij het![]()
Wrom staan ze niet op je FB???????
alleen een heel stuk kleiner gemaakt ! ben gewoon geen held met paint, gebruik zelf al jaren pspquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Mazzelkut!
Moet ik ze op je FB pleuren of moet er iets aan geshopt worre?
Oh ik doe niks met paint, ik gebruik alleen office picture managerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen een heel stuk kleiner gemaakt ! ben gewoon geen held met paint, gebruik zelf al jaren psp
kzal deze 2 er vast opgooien, kijk voor de rest thuis wel weer
Vast niet, maar je mag het nooit hardop zeggen hequote:
Ik kom wel heel erg veel onopgevoede Jack Russels tegen hoor.... mooiste voorbeeld was de overbuuv die maar 'zit Zit ZIT' tegen d'r mormel bleef krijsen, terwijl mijn kat (!) misprijzend naar de hond keek en netjes ging zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef div-er het volgende:
Wat voor Jack Russels geldt, geldt toch voor iedere hond? Of beter: voor iedere hondeneigenaar?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kom wel heel erg veel onopgevoede Jack Russels tegen hoor.... mooiste voorbeeld was de overbuuv die maar 'zit Zit ZIT' tegen d'r mormel bleef krijsen, terwijl mijn kat (!) misprijzend naar de hond keek en netjes ging zitten
Ze kijken alleen naar het menu bij de ingang.quote:
Of ze laten alles thuisbezorgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze kijken alleen naar het menu bij de ingang.
Maar ligt dat aan de honden of aan de baasjes? Want ik heb ook wel de indruk dat het voor een hoop mensen een stuk speelgoed is waar voor geen meter over nagedacht wordt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kennis van me gaat er een kopen, ik kan niet stoppen met haten tegen dr
![]()
Asiels zitten er niet voor niks afgeladen vol mee
Het zijn ook gewoon opgefokte ongediertevangers, dat helpt ook niet mee hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de honden of aan de baasjes? Want ik heb ook wel de indruk dat het voor een hoop mensen een stuk speelgoed is waar voor geen meter over nagedacht wordt?
Awesome! Ook de kleurquote:
Prima, prima. Binnenkort toelatingsexamens voor m'n opleding, bietje zenuwachtig. Kast aan het bouwen in m'n slaapkamer, binnenkort beginnen met het maken van een cnc-frees. Ik blijf wel bezigquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, het werkte!
Hoe is het met u meneer Haar?
Helleuquote:
quote:
Tijdens het opbouwen een beetje aangekomen, wat te verwachten was. Daarna lange tijd gelijk gebleven. Maar ben weer was rustiger aan gaan doen, beetje semi-dieeten. Er gaat nu weer wat afquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zin in?
Hoe gaat het met het afvallen?
Dus moest je van school?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
School beviel behoorlijk. Weken depressief thuis blijven helpt alleen niet.
Als je geen cijfers hebt gebeurt dat vanzelf ja, heb nog een hele hoop gedaan toen ik begon met afvallen maar toen had ik al zo'n achterstand dat ik het niet op tijd heb kunnen inhalen.quote:
Spannend Zwab, die nieuwe opleiding! Uiteraard kom je met vlag en wimpel door de toelatingquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima, prima. Binnenkort toelatingsexamens voor m'n opleding, bietje zenuwachtig. Kast aan het bouwen in m'n slaapkamer, binnenkort beginnen met het maken van een cnc-frees. Ik blijf wel bezig
Jammer man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je geen cijfers hebt gebeurt dat vanzelf ja, heb nog een hele hoop gedaan toen ik begon met afvallen maar toen had ik al zo'n achterstand dat ik het niet op tijd heb kunnen inhalen.
Gewoon op 1 ding tegelijk focussenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tijdens het opbouwen een beetje aangekomen, wat te verwachten was. Daarna lange tijd gelijk gebleven. Maar ben weer was rustiger aan gaan doen, beetje semi-dieeten. Er gaat nu weer wat af
quote:
Zitten blijven bestaat niet op het HBO. Je moet in twee jaar je propedeuse halen. Maar in het tweede jaar deed ik nietsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer man.
Raar dat je het jaar dan niet over mag doen?
Ik hoop het, het is me eerder gelukt, maar tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend Zwab, die nieuwe opleiding! Uiteraard kom je met vlag en wimpel door de toelating![]()
Benieuwd naar je kast
Je hebt nu zelfs veel meer ervaring!quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is me eerder gelukt, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |