SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik wordt gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja, meerderequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er eigenljk Apple producten langsgekomen?
quote:
Hebbon!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:11 schreef LompeHork het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA action cam met crapkwaliteit OMG GEEF!
Voor niks gaat de zon op. Kopuh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:11 schreef LompeHork het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA action cam met crapkwaliteit OMG GEEF!
Komt goed uit danquote:
quote:
Viestetquote:
quote:
Dan staan je gasten versteld op het beeldquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:11 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan staan je gasten versteld op het beeld
[..]
Slaap lekkerquote:
[..]
Ik hoop het, dan ga ik offlinequote:
Lekker laten slapen allemaal, meer kans voor onsquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Jezus, zo'n "KLEUR JEZELF BRUIN NIGGA'S"-pakket gaat met te ver
Ik ben ook weg, later![]()
Daaigquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:16 schreef LompeHork het volgende:
Geen ideequote:
Heb je rood haar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeMaar het is maar factor 15
Dan moet ik nonstop smeren om niet als een kreeft eruit te komen
Roodblondquote:
Hm slecht weer. Dan kun je ook uit je eigen raam kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef tralalala het volgende:
http://www.news9.com/Global/category.asp?C=207228&BannerId=1017
Nog een spannende livestreampje
Het tempo ligt hier nu ook een stuk lagerquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:18 schreef Jimbo het volgende:
Pff tablet post lanzaam... Even wennen hoor
Klopt jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm slecht weer. Dan kun je ook uit je eigen raam kijken.
mensen die bruin zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Mensen die niet van zichzelf goudbruin zijn
Jawohl hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee jongens, heeft iemand hier daadwerkelijk ooit iets via iBood gekocht? Nee toch?
Ok, dan komt de box om 1:37quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef OverRated het volgende:
Hmm, nog een kwartiertje dan ben ik weg denk ik.
Jawel, keihard opgelicht toen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee jongens, heeft iemand hier daadwerkelijk ooit iets via iBood gekocht? Nee toch?
Ehm, ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ja vandaag een anijplank en 2kussens. Verser wel eens wat ander spul, dvd boxje , wifi meukquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef bambino het volgende:
Ben je bang dat je vriendin een affaire heeft? Of is je motor je enige liefde en wil je ten alle tijden precies weten waar deze is? Hoe zit het met paard van uw dochter, die is toch ook een hele hoop geld waard om over emotionele waarde niet te spreken. Met de deal van vandaag kun je de locatie van al je eigendommen en zelfs je vriendin bijhouden. Deze GPS tracker is waterdicht, dus het maakt niet uit waar je spullen zijn want spatwater is nooit het probleem.___!
Met duct tape vastplakken aan het paard.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef bambino het volgende:
Ben je bang dat je vriendin een affaire heeft? Of is je motor je enige liefde en wil je ten alle tijden precies weten waar deze is? Hoe zit het met paard van uw dochter, die is toch ook een hele hoop geld waard om over emotionele waarde niet te spreken. Met de deal van vandaag kun je de locatie van al je eigendommen en zelfs je vriendin bijhouden. Deze GPS tracker is waterdicht, dus het maakt niet uit waar je spullen zijn want spatwater is nooit het probleem.___!
gelukkig wel zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het tempo ligt hier nu ook een stuk lager
quote:
Spul waar je geen meuk aan hebt dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja vandaag een anijplank en 2kussens. Verser wel eens wat ander spul, dvd boxje , wifi meuk
Gewoon iphone van je vriendin jailbreaken en GPS trackertje erop tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef bambino het volgende:
vastnietenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met duct tape vastplakken aan het paard.
tenzij je nog een minuutje langer blijft, dan komt ie om 1:38quote:
alles behalve de dvds is dagelijks in gebruik :pquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Spul waar je geen meuk aan hebt dus
Over de box nooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:22 schreef tralalala het volgende:
Volgt iemand nog de andere chat en het forum van ibood? daar geven ze meestal tips toch?
tip. Houd je geld in je zakquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:22 schreef tralalala het volgende:
Volgt iemand nog de andere chat en het forum van ibood? daar geven ze meestal tips toch?
Das nogal persoonlijk hè? Mijn kussens komen uit een eerdere hunt en daar slaap ik dagelijks met plezier opquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Spul waar je geen meuk aan hebt dus
quote:
Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das nogal persoonlijk hè? Mijn kussens komen uit een eerdere hunt en daar slaap ik dagelijks met plezier op
quote:
Ieder kussens ligt anders hè? En ik vind die van Cinderella bijvoorbeeld véél fijner liggen dan die van de Ikea, en ze zijn ook nog eens goedkoper..quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?
Of is het de kick van het jagen op het product wat het zo fijn maakt?
quote:
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij echt te verbazen om die site. Van die zitzakken enzo zie ik continu voorbij komen.
ja ik ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij echt te verbazen om die site. Van die zitzakken enzo zie ik continu voorbij komen.
Soms zijn het gewoon goede deals met behoorlijk wat korting. Maar dat was een paar jaar terug wel wat beter. De laatste jaren heb ik tijdens de hunt weinig gekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?
Of is het de kick van het jagen op het product wat het zo fijn maakt?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?
Respect dat je nog weet dat het 25,5 uur geleden is, want dat is inderdaad zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?
Truequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Soms zijn het gewoon goede deals met behoorlijk wat korting. Maar dat was een paar jaar terug wel wat beter. De laatste jaren heb ik tijdens de hunt weinig gekocht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Respect dat je nog weet dat het 25,5 uur geleden is, want dat is inderdaad zo.
Het is wel zoquote:
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwamquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sssst, ik kreeg een complimentquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwam
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nu neem ik het compliment terug natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwam
HMF?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nu neem ik het compliment terug natuurlijk.
quote:
Het probleem is dat ik niks nodig heb. Ja, ik had earphones nodig maar dan ga ik niet op zo'n hunt wachten (hopend dat het in beeld komt) maar ga ik gewoon naar de mediamarkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]sommigen van ons slapen al zn 48uur niet nu
Ik koop heel veel op dagjes aanbiedingen sites. Laatst nog 2paar levi 501 gekocht voor 40eurpp. Scheelt toch goed geld (en ze komen vandaag binnen)
whut?quote:
Hij zei dat hij HMF was, voor degenen die zich dat afvroegen..quote:
doe hem de groetjes van de vbl-scquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat hij HMF was, voor degenen die zich dat afvroegen..
mwah had beide nodig maar nooit zin om naar de winkels te gaan of actief te zoeken.nu komt het op mn pad en ik koop het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niks nodig heb. Ja, ik had earphones nodig maar dan ga ik niet op zo'n hunt wachten (hopend dat het in beeld komt) maar ga ik gewoon naar de mediamarkt.
quote:
Nicequote:
zonde vd tijd joh :pquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
ik wil nou ook in die chat komen hoe doe ik dat
hoi esje, ik slaap nog niet.quote:
Is veel onoverzichtelijker dan hierquote:
hoi Jimmyboy, ik ok nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi esje, ik slaap nog niet.
Kusje jimmybo
Stukkie terug in die chatquote:
ja en ik zot op mn tab..dan gaat dat niet zo snelquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is veel onoverzichtelijker dan hier
Gewoon lekker hier blijvenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja en ik zot op mn tab..dan gaat dat niet zo snel
Denk dat ibood vast loopt, niet dat niemand het besteld. Maar kan het mis hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:40 schreef tralalala het volgende:
Zelfs voor 40 euro raken ze die zooi niet kwijt
Ik zie hetquote:
met julliequote:
Veul gezelligerquote:
U werd ongeduldig?quote:
In de chat zeiden ze het net ook jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat ibood vast loopt, niet dat niemand het besteld. Maar kan het mis hebben
DJ Roombaquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet zo'n DJ Roomba stofzuiger.
Dit is ook veel handigerquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat zou echt een gat in de markt zijn.
Ik las hetquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
Lol, 1 van de reacties in die chat:
Doublepain: Dit is zo'n horloge die je expres vergeet na het zwemmen
Jaquote:
Doublepainquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
Doublepain is ook lid van #TeamJohannesquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:49 schreef Paxcon het volgende:
Ah de 'nachtversnelling' komt eraan volgens ibood
Ohquote:
NIKS, NADA, NOPPES.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef xminator het volgende:
En wat hebben jullie allemaal aangeschaft?
0quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef xminator het volgende:
Rienquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef xminator het volgende:
Ik heb hem gevonden jaquote:
Melleyn is al naar bed hoorquote:
nachtversnelling...quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat wel steeds sneller met die nieuwe producten
Da's de versnelling. Denk dat ze nog even 10 minuten wat producten erdoor gooien en dan pauzeren tot 8 uur ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
of tijdens de sprint een boxquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's de versnelling. Denk dat ze nog even 10 minuten wat producten erdoor gooien en dan pauzeren tot 8 uur ofzo.
Ja dat is dus die aangekondigde versnellingquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk etquote:
Als vanoudsquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar is die zitzak weer!
Ik zei het toch!!!!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar is die zitzak weer!
Ik zei het toch!!!!
Vind anna beterquote:
nice tochquote:
Respect dat je dat uit je hoofd weetquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Respect dat je dat uit je hoofd weet
Lijkt er wel op jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:57 schreef Lyza666 het volgende:
Hm. Even wat geannuleerde producten maybe.
Dat compliment had ik teruggetrokken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Respect dat je dat uit je hoofd weet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat compliment had ik teruggetrokken.
En ik geef hem nu aan bambinoquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat compliment had ik teruggetrokken.
Welke zijn er 3 of 4 langsgekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
ik slapen als iemand zonnebril vind ik betaal terug
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je een probleem ofzo dat je de hele tijdpost? Ben je op een punaise gaan zitten?
Nederlands of West-Fries graagquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
ik slapen als iemand zonnebril vind ik betaal terug
Verdikkeme, dacht ik even een goedkope prostituee besteld te hebben.. Dat is dan weer jammer hè.quote:
Flauwquote:
Kan je hem wel afvegen aan de zitzakquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Verdikkeme, dacht ik even een goedkope prostituee besteld te hebben.. Dat is dan weer jammer hè.
Ja vind hem ook meer voor een vrouwquote:
quote:
Het is 2 uur 's nachts?quote:
ik zie alle deals staan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:00 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt-static.1dagskoopjes.nl/img/alldeals.png
Kies uit
True ik vergeef jequote:
Exact, daar kun je dus kijken welke zonnebrillen er zijn, als je dan 1 kiest kan ik hem voor je bestellen.quote:
Ik vind hem ook vet, meeste vinden hem lelijk hierquote:
in letters bedoel ik hequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Exact, daar kun je dus kijken welke zonnebrillen er zijn, als je dan 1 kiest kan ik hem voor je bestellen.
Qua uitstraling vind ik hem niks hoor. Maar specs zijn nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vet, meeste vinden hem lelijk hier
Zie je geen plaatjes?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe spannend ik dit ook vind, ik kap er mee, moet morgen 9u in de collegebanken zijn.
Later.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe spannend ik dit ook vind, ik kap er mee, moet morgen 9u in de collegebanken zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu precies 12 uur aan een stuk aan het hunten (en nog een 6 kleine uurtjes toen het begon) dus ik ga zo pitten)quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaan er allemaal een nacht doorhalen?
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben nu precies 12 uur aan een stuk aan het hunten (en nog een 6 kleine uurtjes toen het begon) dus ik ga zo pitten)
Oh, een pauze? Dat is nieuw. Hoelaat ongeveer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenen anders zie ik wel
Ik ga zowiezo ff tukkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenen anders zie ik wel
Is niet zeker of er pauze komtquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Oh, een pauze? Dat is nieuw. Hoelaat ongeveer?
Wachten tot na de versnelling/tot de pauze. Ik wil een Nexusquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |