True ik vergeef jequote:
Exact, daar kun je dus kijken welke zonnebrillen er zijn, als je dan 1 kiest kan ik hem voor je bestellen.quote:
Ik vind hem ook vet, meeste vinden hem lelijk hierquote:
in letters bedoel ik hequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Exact, daar kun je dus kijken welke zonnebrillen er zijn, als je dan 1 kiest kan ik hem voor je bestellen.
Qua uitstraling vind ik hem niks hoor. Maar specs zijn nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vet, meeste vinden hem lelijk hier
Zie je geen plaatjes?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe spannend ik dit ook vind, ik kap er mee, moet morgen 9u in de collegebanken zijn.
Later.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe spannend ik dit ook vind, ik kap er mee, moet morgen 9u in de collegebanken zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nu precies 12 uur aan een stuk aan het hunten (en nog een 6 kleine uurtjes toen het begon) dus ik ga zo pitten)quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaan er allemaal een nacht doorhalen?
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben nu precies 12 uur aan een stuk aan het hunten (en nog een 6 kleine uurtjes toen het begon) dus ik ga zo pitten)
Oh, een pauze? Dat is nieuw. Hoelaat ongeveer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenen anders zie ik wel
Ik ga zowiezo ff tukkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk komt er een pauze nog, en dan ga ik sowieso slapenen anders zie ik wel
Is niet zeker of er pauze komtquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Oh, een pauze? Dat is nieuw. Hoelaat ongeveer?
Wachten tot na de versnelling/tot de pauze. Ik wil een Nexusquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |