Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das nogal persoonlijk hè? Mijn kussens komen uit een eerdere hunt en daar slaap ik dagelijks met plezier op
quote:
Ieder kussens ligt anders hè? En ik vind die van Cinderella bijvoorbeeld véél fijner liggen dan die van de Ikea, en ze zijn ook nog eens goedkoper..quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?
Of is het de kick van het jagen op het product wat het zo fijn maakt?
quote:
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij echt te verbazen om die site. Van die zitzakken enzo zie ik continu voorbij komen.
ja ik ook hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit mij echt te verbazen om die site. Van die zitzakken enzo zie ik continu voorbij komen.
Soms zijn het gewoon goede deals met behoorlijk wat korting. Maar dat was een paar jaar terug wel wat beter. De laatste jaren heb ik tijdens de hunt weinig gekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikea of whatever verkoopt toch ook kussens?
Of is het de kick van het jagen op het product wat het zo fijn maakt?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?
Respect dat je nog weet dat het 25,5 uur geleden is, want dat is inderdaad zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene zitzak die ik de afgelopen 25,5 uur 1x voorbij is gekomen?
Truequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Soms zijn het gewoon goede deals met behoorlijk wat korting. Maar dat was een paar jaar terug wel wat beter. De laatste jaren heb ik tijdens de hunt weinig gekocht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Respect dat je nog weet dat het 25,5 uur geleden is, want dat is inderdaad zo.
Het is wel zoquote:
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwamquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sssst, ik kreeg een complimentquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwam
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nu neem ik het compliment terug natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:28 schreef bambino het volgende:
[..]
Is niet heel moeilijk aangezien de hunt 25,5 uur geleden begon en hij in het begin direct kwam
HMF?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nu neem ik het compliment terug natuurlijk.
quote:
Het probleem is dat ik niks nodig heb. Ja, ik had earphones nodig maar dan ga ik niet op zo'n hunt wachten (hopend dat het in beeld komt) maar ga ik gewoon naar de mediamarkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]sommigen van ons slapen al zn 48uur niet nu
Ik koop heel veel op dagjes aanbiedingen sites. Laatst nog 2paar levi 501 gekocht voor 40eurpp. Scheelt toch goed geld (en ze komen vandaag binnen)
whut?quote:
Hij zei dat hij HMF was, voor degenen die zich dat afvroegen..quote:
doe hem de groetjes van de vbl-scquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat hij HMF was, voor degenen die zich dat afvroegen..
mwah had beide nodig maar nooit zin om naar de winkels te gaan of actief te zoeken.nu komt het op mn pad en ik koop het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niks nodig heb. Ja, ik had earphones nodig maar dan ga ik niet op zo'n hunt wachten (hopend dat het in beeld komt) maar ga ik gewoon naar de mediamarkt.
quote:
Nicequote:
zonde vd tijd joh :pquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
ik wil nou ook in die chat komen hoe doe ik dat
hoi esje, ik slaap nog niet.quote:
Is veel onoverzichtelijker dan hierquote:
hoi Jimmyboy, ik ok nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoi esje, ik slaap nog niet.
Kusje jimmybo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |