SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Jij kan snijden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef Melleyn het volgende:
Want op een Joseph snijplank kan je natuurlijk niet snijden.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef Melleyn het volgende:
ik heb ook hongerquote:
deze is groot en van hout , lekker om te choppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik ken het, dat is zoooooo kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef tralalala het volgende:
Ik net pannenkoeken bakken, is de stroop op.
quote:
zou hem nooit met een mes vertrouwenquote:
Hm ja. Een spiffy messenset zou ik ook nog wel overwegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Hoop dat die snijplank ook goed isff flink hakken.
Misschien dat er ook nog een mooi messenset langs komt vanavond
3 voor 50quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb ook honger
maar weiger die dingen te bestellen
suikerquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef tralalala het volgende:
Ik net pannenkoeken bakken, is de stroop op.
quote:
Zijn die speciaal ? of gewoon extra goed of ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm ja. Een spiffy messenset zou ik ook nog wel overwegen.
Sweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet echt nee.
En 4 boxen
2 vannacht achter elkaar bijna, 40 stuk
Later in de nacht 1 van 100.
Uur of 2 terug weer een 40 met faal errors
wij hebben het niet over pizza nu of wel ?quote:
hagelslag of nutella is ook geilquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, beetje boter, suiker en kaneel dan maar.
Bij de eerste een normala captcha letters/nummersquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
SweetAl zijn die van 40 waarschijnlijk toch weer niet de moeite waard, dus mooi dat je de 100 hebt.
Wat was nou de extra beveiliging, captcha?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn die speciaal ? of gewoon extra goed of ?
En een red bull + usb aquariumquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef Jimbo het volgende:
boxen van 40 hebben ook die kussens en misschien een zaklamp
jammer dat ie vaak zegt dat je miskliktquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij de eerste een normala captcha letters/nummers
De 3 erna met een groot vierkant blok met een klein zwart blokje waar je op moet klikken. Wel handiger dan captcha
Oh mooi zo. Dan ga ik zo maar eens even kijken of ik nog wat kan scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij de eerste een normala captcha letters/nummers
De 3 erna met een groot vierkant blok met een klein zwart blokje waar je op moet klikken. Wel handiger dan captcha
oh, negertaal.quote:
goed idee, redbulletje nemenquote:
Die heb ik nog niet gehadquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ie vaak zegt dat je misklikt
Die laatste was gekkenwerkquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Box voorbijgekomen zeker he? had hem toch niet kunnen hebben denk ik, mijn internet is een beetje traag momenteel.
sucksquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad
Ik had OF dat het plaatje niet laadt OF dat hij vastliep na klikken
ja, net nadat je weg wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Box voorbijgekomen zeker he? had hem toch niet kunnen hebben denk ik, mijn internet is een beetje traag momenteel.
fixedquote:
quote:
Hoe doe je dat?quote:
Je meent hetquote:
not todayquote:
ja altijd hequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Je meent hetnou toen was mijn internet helemaal hardstikke traag, was een verloren zaak geweest.
quote:
Hoi cheviesquote:
Sorryquote:
rond 4 uur i guess?quote:
sorry ? wut ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat is dit???!!!
39.99 39.99
Om 16:08:25
speciaal voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Ceviche het volgende:
He die ken ik al en ik heb nog maar een uur gehunt
je heb niks gemist, server ging (weer) kapotquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Argh toen was ik net een half uurtje weg richting huis
nvm dat was 1 uur vannachtquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef bambino het volgende:
Waren er rond 1 uur ook 2 boxen? Die had ik dan gemist
Nee wel een Totally Spies vergrootglasquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Is er al een spongebob tostiapparaat voorbijgekomen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Melleyn het volgende:
Godsamme, ik heb 4 aanbieden gezien en nog zie ik herhalingen
Niets voor jou ? ik vind jou ook wel een angry personquote:
Ja, ik had er één maar vond 'm te zacht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al ervaring met die Cinderella kussens?
ohh zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat is de box (plaatje kon ik niet linken)
Slapen heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
Whehequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je heb niks gemist, server ging (weer) kapot
Vanmorgen ook, ik was net 1 uurtje binnen en 2x die lampen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:17 schreef Melleyn het volgende:
Godsamme, ik heb 4 aanbieden gezien en nog zie ik herhalingen
zie die geschiedenis paginaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef bambino het volgende:
Waren er rond 1 uur ook 2 boxen? Die had ik dan gemist
neequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Is er al een spongebob tostiapparaat voorbijgekomen?
ess en xeor vinden ze tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik had er één maar vond 'm te zacht.
kutserverquote:
geef het even een uur minimaalquote:
Gezellig, post je memmen gelijk even voor ons genotquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jaja, nu blijf ik ook tot een uur of 12
Dan bel ik echt wel als het een uur duurt, fuck dat.quote:
dudequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig, post je memmen gelijk even voor ons genot
ga er dan heen luie hontquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan bel ik echt wel als het een uur duurt, fuck dat.
Woon er 500m vandaan
Mag niet van Dannyquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gezellig, post je memmen gelijk even voor ons genot
WAT ? voorselectiequote:
Huntquote:
per DM mag allesquote:
anders mis je de angry birds radio!quote:
Ik bestel altijd bij een toko hier 100 meter vandaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan bel ik echt wel als het een uur duurt, fuck dat.
Woon er 500m vandaan
nee joh, dm is goed genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Post je ze in KPD en zet je hier het linkje neer.
Meedenkende vrouwen +1quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga ze even aan zitten moedigen andersquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
luiquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij een toko hier 100 meter vandaan.
Geen zin om te lopen.
Toe toe toequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ga ze even aan zitten moedigen anders
Ja maar dan moeten ZIJ er ook posten natuurlijk, blootquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
de mods geven ons gelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Staat al zat op fokquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ZIJ er ook posten natuurlijk, bloot
Mijn memmen? Dealquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ZIJ er ook posten natuurlijk, bloot
Tof manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee wel een Totally Spies vergrootglas
Er moet vast nog wel een plekje in Amsterdam te vinden zijn tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
Was er vandaag eigenlijk ook zo een verstopte box? Of doen ze dat niet meer.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik datNaakt zei ik. Dat is niet alleen memmen.
Oh ik woon vlak bij een vrij bekend gebouw, dat is wel een goede plek denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel een plekje in Amsterdam te vinden zijn toch
Oudezijdse voorburg wal?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik woon vlak bij een vrij bekend gebouw, dat is wel een goede plek denk ik.
hihiquote:
hihi :2quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goeie vraag zeg, dat daar nog niemand op is gekomen.
ipadquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:
Thanks voor de reacties, kan geen multiquote doen op mn ipad dus dan maar zo
Ga die kussens denk ik toch kopen als ze weer komen.
Daar ree ik vorige week nog langsquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat een gebouw? Nee Olympisch Stadion.
JA. GA ZOEKEN DAN.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Melleyn het volgende:
Is er eigenlijk nog ergens een box verstopt?
Doen, krijg je geen spijt vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Ceviche het volgende:
Thanks voor de reacties, kan geen multiquote doen op mn ipad dus dan maar zo
Ga die kussens denk ik toch kopen als ze weer komen.
In die nieuwe wijk ernaast? Mooi spul is datquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat een gebouw? Nee Olympisch Stadion.
blowenquote:
quote:
Zupahhhquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
Was het maar waar! Dat kan ik niet betalen. Nee iets verderop. Richting Olympiaplein.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef nostra het volgende:
[..]
In die nieuwe wijk ernaast? Mooi spul is dat
Welke stad is dat dan...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar! Dat kan ik niet betalen. Nee iets verderop. Richting Olympiaplein.
020quote:
gatverdammequote:
?quote:
Rotterdamquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Jimbo het volgende:
Ohja dit keer de box op rotterdam/the hague airport!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Blowen![]()
Morgen komt mijn vapo misschien wel.
Ik heb vapo gekocht toen via fok, vind het echt irritant. Waterpijp ftwquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Blowen![]()
Omdat niemand dat lelleke ding wilquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Lyza666 het volgende:
Maarrehm, hoezo laten ze die producten zo lang staan nu?
Ah ok, jammer. Haal m'n broodjes altijd bij Koeman, mooi volk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar! Dat kan ik niet betalen. Nee iets verderop. Richting Olympiaplein.
het gaat me allemaal te snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden het toch over Amsterdam? Beetje opletten he
quote:
Oh die, Haarlemmermeerstation.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah ok, jammer. Haal m'n broodjes altijd bij Koeman, mooi volk.
tweedehands van fokquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Blowen![]()
mja ik noem het liever die K$@%@stad in het noorden, maar fok vind dat niet zo fijnquote:
Verkeerde quote denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tweedehands van fok
slechte shit man, al die germs van die gast enzo
Stel je niet aan manquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef bambino het volgende:
[..]020 blows
Vind het echt een verschrikkelijke stad.
Groot en dik, en wel een beetje hoog in het beginquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet duur ook, ik dacht 15 euro voor twee kussens![]()
Zijn ze groot/dik? Of juist niet?
Koeman bedankt, Koeman bedankt!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah ok, jammer. Haal m'n broodjes altijd bij Koeman, mooi volk.
juist! zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef bambino het volgende:
[..]020 blows
Vind het echt een verschrikkelijke stad.
Ik vind ze vrij dik en stevig, maar ik heb laatst nog een setje via de gewone ibood aanbieding gekocht en die waren net iets zachter. Er staat verder geen typenummer bij ofzo maar ze verkopen wel verschillende dus. Maar ook die vond ik gewoon lekker liggen hoor, en anders kan je zelf er vulling uithalen/bijdoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik heb het over die van chevquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ik
En hij was zgan.
Ja loop daar vooral in je Feyenoord shirt naar binnen, platter Amsterdams kan je ze niet krijgen.quote:
Heb ik overwogen maar dan schijn je thc te verliezen in het water ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb vapo gekocht toen via fok, vind het echt irritant. Waterpijp ftw
ja man, 14e worden ze verstuurdquote:
Smetvreesquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tweedehands van fok
slechte shit man, al die germs van die gast enzo
quote:
ach, de laatste keer heb ik door de binnenstad gezworven met mn feyenoord shirt, en zelfs toen ik hand in hand liep te zingen gebeurde er geen kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja loop daar vooral in je Feyenoord shirt naar binnen, platter Amsterdams kan je ze niet krijgen.
Oehhhquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Groot en dik, en wel een beetje hoog in het begin
quote:
Heb je wel genoeg drankvoorraad aangelegd?quote:
lekker lurken aan iets van een anderquote:
Meer woorden dan daden daar idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, de laatste keer heb ik door de binnenstad gezworven met mn feyenoord shirt, en zelfs toen ik hand in hand liep te zingen gebeurde er geen kut
quote:
Nee WIJ doen niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, de laatste keer heb ik door de binnenstad gezworven met mn feyenoord shirt, en zelfs toen ik hand in hand liep te zingen gebeurde er geen kut
Vetquote:
leuk man, waar ga je ??quote:
eet smakelijkquote:
te laat, ze waren er netquote:
Cinderella kussensquote:
nogal jaquote:
Ik heb hier nog wel een tapvat Desperados staan maar ik denk dat m'n vriend boos wordt als ik daar aankomquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent er weer
[..]
Heb je wel genoeg drankvoorraad aangelegd?
Het zijn fijne kussens! Ze zijn lekker vol, maar na één a twee maanden zakken ze helaas wel in...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
****** lopen altijd weg...quote:
Dat vind ik zo relaxed, gewoon dat kussen volproppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij dik en stevig, maar ik heb laatst nog een setje via de gewone ibood aanbieding gekocht en die waren net iets zachter. Er staat verder geen typenummer bij ofzo maar ze verkopen wel verschillende dus. Maar ook die vond ik gewoon lekker liggen hoor, en anders kan je zelf er vulling uithalen/bijdoen.
cinderella zelfquote:
gezelligquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een tapvat Desperados staan maar ik denk dat m'n vriend boos wordt als ik daar aankom
gewoon doen als ze dr weer zijn, wat is 22eur nouquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
Oh nu ga ik bijna overwegen om die kussens te kopen
je had toch al genoeg kussens?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
Oh nu ga ik bijna overwegen om die kussens te kopen
nieuwe kusjesquote:
Ik heb er 2, die ene is wel aan vervanging toe, al gebruik ik die nooit. Maar wie weet als er ooit een loge komtquote:
Rennen kunnen jullie als de beste jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja we houden niet zo van die enge beestjes
Met dit soort meuk altijd wel :dquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij hier een probleem mee?
Met heuptasjequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er 2, die ene is wel aan vervanging toe, al gebruik ik die nooit. Maar wie weet als er ooit een loge komt
Weet ik maar toen twijfelde ik nogquote:
Ik prefereer Cinderellaquote:
veel leuker joh boarden, morgen weer een dag!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja, wil eigenlijk HUNTEN maar goed was al afgesproken
neequote:
of nja, 10 minuten vannachtquote:
Truequote:
Vind ik ook, vanavond nog even Huntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel leuker joh boarden, morgen weer een dag!
Hoop het wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Weet ik maar toen twijfelde ik nog
Die komen toch nog twintig keer terug net als de vorige keer.
Gewoon kopen dus!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er 2, die ene is wel aan vervanging toe, al gebruik ik die nooit. Maar wie weet als er ooit een loge komt
Komen vast nog een keer terug. En ik bedenk net dat het wel handig is misschien om in te loggenquote:
Echt broederschap kan je idd niet verwachten in een stadion waar de helft half ontbloot tegen elkaar aan staat te rijdenquote:
preciesquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Komen vast nog een keer terug. En ik bedenk net dat het wel handig is misschien om in te loggen
neinquote:
Addict muchquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Ceviche het volgende:
Trouwens, ik moest eigenlijk vanavond naar mn werk maar dat gaat niet door.
Kan ik toch nog hunten
Goed te doen johquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Ceviche het volgende:
Trouwens, ik moest eigenlijk vanavond naar mn werk maar dat gaat niet door.
Kan ik toch nog hunten
Scherp.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een draagbare Bleutooth speaker volgens ibood
Niks mis met halfbloot tegen elkaar aanrijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt broederschap kan je idd niet verwachten in een stadion waar de helft half ontbloot tegen elkaar aan staat te rijden
hoezoquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed te doen joh![]()
mag momenteel toch niet werken dus heb echt niks beters te doen
Wrom mag je niet werken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed te doen joh![]()
mag momenteel toch niet werken dus heb echt niks beters te doen
precies, drugs zijn voor de zwakkenquote:
En elke keer weer, zeker 5 combinaties proberen voordat ik de goede te pakken hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Als je ook een poging wilt wagen voor bijvoorbeeld een box zou ik dat wel doen ja
dik uit je dag gaan met de speaker in je broekzak man. dan kan iedereen je berbermuziek horenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met halfbloot tegen elkaar aanrijden
Ik las biebermuziekquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dik uit je dag gaan met de speaker in je broekzak man. dan kan iedereen je berbermuziek horen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En elke keer weer, zeker 5 combinaties proberen voordat ik de goede te pakken heb
Met dat voetbal tournooitje van vorige week zaterdag een lies blessure opgelopenquote:
zie ^quote:
jeweetdathetwaarisquote:
dat is de vrouwlijke variantquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met dat voetbal tournooitje van vorige week zaterdag een lies blessure opgelopenkon al een week amper lopen, gister naar de doc gegaan en die zei dat ik minimaal een week met mn poot stil moest liggen
![]()
ik sport ook een keertje
veel geld voor zulke kutspreakertjesquote:
sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Zeg, post eens wat minder. Ik ga even cola halen en ik moet gelijk een kwartier scrollen
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Zeg, post eens wat minder. Ik ga even cola halen en ik moet gelijk een kwartier scrollen
ik ben blij dat het niet op beeld stond, er stond 22man me uit te lachen toen het gebeurdequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met dat voetbal tournooitje van vorige week zaterdag een lies blessure opgelopenkon al een week amper lopen, gister naar de doc gegaan en die zei dat ik minimaal een week met mn poot stil moest liggen
![]()
ik sport ook een keertje
Inferno?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoon
ksst, scheer u weg naar KLBquote:
Wat voor pizza'squote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoon
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben blij dat het niet op beeld stond, er stond 22man me uit te lachen toen het gebeurde
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Supremequote:
Supreme en speciale ofzoquote:
ik de hele tijd schelden langs het veld dat ze moesten rennen enzo.. lekker anti zijn dusquote:
Tot straks xxquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Xeor het volgende:
* Xeor gaat snowboarden HUNT ze en tot vanavond
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Xeor het volgende:
* Xeor gaat snowboarden HUNT ze en tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |