dat is de vrouwlijke variantquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met dat voetbal tournooitje van vorige week zaterdag een lies blessure opgelopenkon al een week amper lopen, gister naar de doc gegaan en die zei dat ik minimaal een week met mn poot stil moest liggen
![]()
ik sport ook een keertje
veel geld voor zulke kutspreakertjesquote:
sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Zeg, post eens wat minder. Ik ga even cola halen en ik moet gelijk een kwartier scrollen
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Zeg, post eens wat minder. Ik ga even cola halen en ik moet gelijk een kwartier scrollen
ik ben blij dat het niet op beeld stond, er stond 22man me uit te lachen toen het gebeurdequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met dat voetbal tournooitje van vorige week zaterdag een lies blessure opgelopenkon al een week amper lopen, gister naar de doc gegaan en die zei dat ik minimaal een week met mn poot stil moest liggen
![]()
ik sport ook een keertje
Inferno?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoon
ksst, scheer u weg naar KLBquote:
Wat voor pizza'squote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik was net even snel pizza's aan het halen bij de Lidl om de hoek, niet te doen gewoon
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben blij dat het niet op beeld stond, er stond 22man me uit te lachen toen het gebeurde
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
Supremequote:
Supreme en speciale ofzoquote:
ik de hele tijd schelden langs het veld dat ze moesten rennen enzo.. lekker anti zijn dusquote:
Tot straks xxquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Xeor het volgende:
* Xeor gaat snowboarden HUNT ze en tot vanavond
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Xeor het volgende:
* Xeor gaat snowboarden HUNT ze en tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |