quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou een grote boost geven aan dit forum.
Ik hoop het, dan is er eindelijk iemand die tegen al dat gescheld met kanker optreedt.quote:
Ik kan vrij weinig users noemen die actief zijn in VBL en niet in de SC posten hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat iemand buiten de SC worden deze keer, zit genoeg blauw hier.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan is er eindelijk iemand die tegen al dat gescheld met kanker optreedt.
Tong80quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vrij weinig users noemen die actief zijn in VBL en niet in de SC posten hier.
Rickazio wordt het!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vrij weinig users noemen die actief zijn in VBL en niet in de SC posten hier.
Jammer, trouwens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet solliciteren.
Einde bericht.
Vervalsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn ID opsturen naar voor mij onbekende mensen op het internet.
#TeamHappel
Heb jij al een ID kaart dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamHappel
*onbekend mens, er is maar één persoon die die ID's bewaart.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#TeamHappel
Wie dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
*onbekend mens, er is maar één persoon die die ID's bewaart.
Maar goed, ik respecteer je keuze.
Alleen als je van plan bent domme dingen te doen moet het.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vanaf je 14e/15e moet je ID-Kaart op zak hebben, toch?
14.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, vanaf je 14e/15e moet je ID-Kaart op zak hebben, toch?
Hoeft niet per se alleen bij domme dingen, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen als je van plan bent domme dingen te doen moet het.
Ja, dan moet je je ID tonen aan de arm der wet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se alleen bij domme dingen, toch?
3 sets op rij pakkie gekregen na 2-0 voorsprong.quote:
Serena wint weer makkelijk vandaag zie ik.quote:
Toppers is meestal vrij weinig aan in de eerste rondes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Serena wint weer makkelijk vandaag zie ik.
Djokovic heb ik gekeken, die had het aardig lastig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppers is meestal vrij weinig aan in de eerste rondes.
Monfils - Gulbis was wel een aardig potje. Gisteren moest Djokovic wel hard werken tegen Goffin ondanks de 3-0. Had meer ingezeten voor 'm (goffin).
't is wachten op de OoP voor morgen.
Djoko is nooit geweldig op gravel vind ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Djokovic heb ik gekeken, die had het aardig lastig.
Goffin speelde heel erg goed maar alsnog zie je dat Djokovic op halve kracht veel meer kwaliteit heeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppers is meestal vrij weinig aan in de eerste rondes.
Monfils - Gulbis was wel een aardig potje. Gisteren moest Djokovic wel hard werken tegen Goffin ondanks de 3-0. Had meer ingezeten voor 'm (goffin).
't is wachten op de OoP voor morgen.
Het zou dan ook erg raar zijn als ze jouw voor moderator kiezen. Vind je ook niet? Of heb je niet dat stukje zelfkennis?quote:
Toen ik ging eten had die ander matchpoint, toen ik terugkwam had Bartoli gewonnen. Vrouwen tennissers zijn wel vaker mollig, Kim Clijsters was ook niet een van de magersten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die mollige Bartoli kwam ook goed weg, gisteren. Vijf matchpoints overleefd volgens mij.
Het zou de meest logische keuze zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou dan ook erg raar zijn als ze jouw voor moderator kiezen. Vind je ook niet? Of heb je niet dat stukje zelfkennis?
Hotline naar yvonne.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zou de meest logische keuze zijnAanwezig, notes, bans, kent de mensen enz
Even hond uitlaten
Ik ben nog meer aanwezig dan dat jij bent, maar dat geheel terzijde. Tevens zie ik niet in hoe jij objectief kunt zijn op het gebied van notes uitdelen en andere aspecten van objectief zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even hond uitlaten
Bedankt voor de complimentenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten mijn typegebrek zo nu en dan voldoe ik aan alle eisen om mod te worden:
• Altijd vriendelijk
• Geen haat tegen iemand
• Onpartijdig
• Streetwise
Als jij jezelf goed genoeg vindt voor de job, moet je solliciteren. Of de mensen met de hamer het ook vinden, is een tweede.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten mijn typegebrek zo nu en dan voldoe ik aan alle eisen om mod te worden:
• Altijd vriendelijk
• Geen haat tegen iemand
• Onpartijdig
• Streetwise
Nee, buiten VBL wordt er een hetze op mij gevoerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij jezelf goed genoeg vindt voor de job, moet je solliciteren. Of de mensen met de hamer het ook vinden, is een tweede.
Het treurige is nog dat je dit zelf gelooft. Je hebt totaal geen zelfkennis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even hond uitlaten
Dit zijn nog eens teksten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het treurige is nog dat je dit zelf gelooft. Je hebt totaal geen zelfkennis.
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd om mod te zijn. Is toch alleen voor types zonder normale dagbesteding?
Uh, okéquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nog meer aanwezig dan dat jij bent, maar dat geheel terzijde.
Makkelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zie ik niet in hoe jij objectief kunt zijn op het gebied van notes uitdelen en andere aspecten van objectief zijn.
Elke willekeurig student kan het dus invullenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd om mod te zijn. Is toch alleen voor types zonder normale dagbesteding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |