quote:Hoi,
Ik wil graag mod worden, ik heb genoeg ervaring hier. Ik kan altijd orde houden, vaak genoeg aanwezig en een mod vroeg me zelfs. Ik loop dagelijks rond in mijn pino-pak zoals alle andere FA's en mods. Ik ben altijd sociaal, moet wel hier. Forumdeel is VBL, maar ONZ is ook leuk. Mocht beide niet lukken dan wil ik graag wel KLB doen.
mvg,
DoublePain
Heb je je leaseauto al in moeten leveren?quote:
Ik was al mod toen ik VBL ging doen.quote:
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Geo heeft ook nog eens een briljante sollicitatiebrief geschreven
Ik weet zo niet waar die staat, hij zal hem zelf nog wel hebben.quote:
Ooh jammer, was wel benieuwd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet zo niet waar die staat, hij zal hem zelf nog wel hebben.
Hoe bedoel je dat solliciteren niet kan? 't is toch gewoon een mailtje sturen, en als het nodig is wordt het in behandeling genomen en anders niet....quote:
Ja, ik formuleerde m'n vraag idd verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of ze zelf hadden aangegeven of jullie mails wilde sturen, zoals de vorige keer is gebeurd. Nu zullen ze in principe zelf gaan nadenken gok ik zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat solliciteren niet kan? 't is toch gewoon een mailtje sturen, en als het nodig is wordt het in behandeling genomen en anders niet....
Ik word het gewoon man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Achter de schermen weten ze toch ook wel wie er wel of niet geschikt is.
Gaat iemand buiten de SC worden deze keer, zit genoeg blauw hier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik formuleerde m'n vraag idd verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of ze zelf hadden aangegeven of jullie mails wilde sturen, zoals de vorige keer is gebeurd. Nu zullen ze in principe zelf gaan nadenken gok ik zo.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik formuleerde m'n vraag idd verkeerd. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of ze zelf hadden aangegeven of jullie mails wilde sturen, zoals de vorige keer is gebeurd. Nu zullen ze in principe zelf gaan nadenken gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |