Huh, waar is dat in Nederland??quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
Naja, zolang het morgen maar goed is
[ afbeelding ]
Bij Goes ga je linksaf en dan een stukje doorrijdenquote:
Maar dat is België.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij Goes ga je linksaf en dan een stukje doorrijden
Herkende je dat aan de bergen?quote:
Ah that is the secret key!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, jouw routebeschrijving verlaat Nederland.
Geweldig!quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik gebruik nog wel wat water voor koken en wc, maar dat is ook geen liters per dag. Ik heb nu ook een pisbak en die gebruikt maar een halve liter per spoeling. Poepen doe ik ook op het werk ( voor werktijd dan, dan begint de vruchtensap van ontbijt pas te werken). De vaatwasser die is ook zuinig. Het ging ook om het enorme verschil met de jaren ervoor.
straks sta je nog in de Telegraafquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oops, frontpage...
En het was 250 euro besparing he, voor iemand het gaat narekenen
Hier ook nog steeds hoorquote:
hele middag in de zon door de stad gelopen, heerlijk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurde, maar heb net bijna een uur in de zon gezeten. Wat een gekte.
Dat is toch op een bepaalde hoogte? Anders RIP aan alle akkerbouwgewassen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Dit meen je toch niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit daarentegen![]()
Dit is CAPE, de voorspelling voor onweerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch op een bepaalde hoogte? Anders RIP aan alle akkerbouwgewassen.
Cape + LI zoals hierboven al genoemdquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch op een bepaalde hoogte? Anders RIP aan alle akkerbouwgewassen.
Post, ik hou wel van noodweerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Dven het volgende:
Gigantische hoeveelheid regen hier trouwens. Filmpje dat ik laatst plaatste van de rivier in mijn straat.. Nu is het een halve zee![]()
Heb gekeken of ik het gefilmd kreeg maar het is te donker..quote:
Ik heb werkelijk geen idee, kwam hem tegen op froot.nl en ik weet dat jullie nogal geilen op dit soort plaatjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |