quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Waardoor is Mare Tranquillitatis het bekendst?
Stand twee-negen-twee-tweequote:
Goeiemorgenquote:
Ik twijfel tussen Viola Holt en Marga van Praag.quote:
Federale is wel al juist, maar 'De Federale' is niet de correcte benamingquote:
Stand twee-negen-twee-tweequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef pipster het volgende:
Federale Verzekeringen dan? Doe ik er Aegon bij, die zijn ook vast bij onze zuiderburen actief.
Of Fortis als die nog onder die naam opereren in den Belgique.
Nop. Lanceringen moeten zo dicht mogelijk bij de evenaar gebeuren, zodat er maximaal gebruik kan worden gemaakt van de centrifugale krachten van de draaiing van de aarde. Daarom is gekozen voor een locatie buiten Europa: (die wel bij Frankrijk hoorde...)quote:
quote:
Aha, weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Lanceringen moeten zo dicht mogelijk bij de evenaar gebeuren, zodat er maximaal gebruik kan worden gemaakt van de centrifugale krachten van de draaiing van de aarde.
Eigenlijk klopt dat wel, Frans-Guyana is geen land, maar een overzees departement van Frankrijk.quote:
Van mij hoeft het niet, ik vind Frans Guyana wel een land.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef ß het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat wel, Frans-Guyana is geen land, maar een overzees departement van Frankrijk.
snap ik, dat album is net uit. Vragen over de goedheiligman worden meestal een stuk later in het jaar gesteld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef Mark het volgende:
Ach, die Daft Punk is ook al eerder langsgeweest
Had wel verwacht dat ze onderhand even ver zouden zijn als Suriname, maar dat is dus niet zo. Dan had ik mijn vraag anders moeten formuleren, maar ik vraag me af hoe, zonder te veel weg te geven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef ß het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat wel, Frans-Guyana is geen land, maar een overzees departement van Frankrijk.
Yes sir!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 19-Sep-82 11:44 Scott E Fahlman :-) From: Scott E Fahlman <Fahlman at Cmu-20c> I propose that the following character sequence for joke markers: :-) Read it sideways. Actually, it is probably more economical to mark things that are NOT jokes, given current trends. For this, use :-( |
Dat is correct.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Mark het volgende:
Nulnulnix was toch die Sean Connery-lookalike met zijn vlieg?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Mark het volgende:
Nulnulnix was toch die Sean Connery-lookalike met zijn vlieg?
De andere heeft 1 letter verschil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Rabradio en de Coen en Sandershow kan ik gokken.
Freaknacht begint om 1.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef pipster het volgende:
Claudia erop / Rob Stenders Vrimibo/ Koen en Sander / Ekstra Weekend/ Freaknacht
quote:
12-2: Claudia eropquote:
quote:
Dacht ook Gertie maar het is blijkbaar Gerdi.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef pipster het volgende:
Ah ze is een starfucker, met name presidenten?
En nu dus inkoppen....quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef pipster het volgende:
Ik zou niet weten met welke president Carla Bruni nog meer getrouwd is geweest.
Als enige First Lady van 2 verschillende landen, niet helemaal hetzelfde maar ik moet wegquote:
quote:is een epos van de Florentijnse dichter Dante Alighieri, geschreven in de eerste helft van de 14e eeuw. Het behoort tot de erkende meesterwerken van de wereldliteratuur, en tot de grootste culturele prestaties van de middeleeuwen.
quote:H L behoorde samen met Charlie Chaplin en Buster Keaton tot de populairste filmkomieken uit het tijdperk van de stomme film. Zijn bekendste personage was een optimistische, maar stuntelende jongeman met een karakteristieke grote zwarte bril met hoornen montuur, die met behulp van zijn geluk en vasthoudendheid succes wist te behalen uit tegenslagen en aan het einde van de film werd onthaald als een held. H L was een atletisch acteur, en deed zelf vrij gevaarlijke stunts. Een scène in de film Safety Last! uit 1923, waarin H L hoog aan de wijzer van een klok hangt, behoort tot de bekendste beelden uit de geschiedenis van de cinema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en suiker toch? of is dat weer wat anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
AFTH van der Heijden ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:39 schreef lubje25 het volgende:
Zoet genoeg zonder extra suiker idd![]()
Wie won van de week de P.C. Hooft-prijs voor zijn gehele oeuvre?
Neequote:
Toch is het een beroemd gedicht.quote:
Oote oote ideequote:
Nogmaals. Erg bekend.quote:
Dat zei je al eerderquote:
Wat isquote:of
is een witachtige, smaak- en reukloze, onvertakte polysacharide die uit de celwanden van sommige soorten roodwieren gewonnen wordt, voornamelijk op Sri Lanka, op Java en in Japan. Deze stof wordt onder andere uit Gelidium, Gracilaria en Pterocladia gewonnen. Chemisch gezien is
een polymeer opgebouwd uit subeenheden van de suiker galactose. Het zijn polygalactanen samengesteld uit aaneengeschakelde
obiose-eenheden die op de -OH-groepen min of meer vervangen zijn door sulfonaat- of methylgroepen.
Ja.quote:
hm, close, reuzel is vet van de buik, suet komt van een ander deel, specifieker ín de buik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Padvinders ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:49 schreef banaantjeEE het volgende:
is de grootste internationale jeugdorganisatie, met wereldwijd meer dan 38 miljoen leden, verdeeld over zo'n 217 landen.
werd in 1907 opgericht door Robert Baden-Powell.
Wat is?
die met noga is baasquote:
quote:
ff de Aleoeten inkoppenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:06 schreef HilarityEnsues het volgende:
Geef mij maar gewoon puur.
Hoe heet het lange lint van eilanden tussen Kamtsjatka en Alaska?
quote:
quote:
quote:
Kijkend naar allemaal puppiefoto´s (agossie, aaah, och!) lijkt me dat goed.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:22 schreef plagvreugd het volgende:
the artist formerly known as snoop dogg?
Tim squere London ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:43 schreef plagvreugd het volgende:
Op welke plek in welke stad (dus stad is niet genoeg) laten ze met oudjaar een felverlichte bal langzaam zakken, tot deze om twaalf uur de grond raakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |