Gordon is een baasquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
De minst leuke huisgenoot heeft al afgezegd voor vanavond, ik bedoel natuurlijk
of ze lust geen banaanquote:
Ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes hele mooi, witte en rode.quote:
die vind ik niet zo, doe dan maar een perenijsjequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes hele mooi, witte en rode.
Eet veel bananen bananen zijn gezondquote:
Catfightquote:
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die vind ik niet zo, doe dan maar een perenijsje
Mogen wolf en ik komen kijkenquote:
Je wilt zien hoe ik haar van het balkon afgooi?quote:
Er gaan vast nog wel wat stribbelingen aan vooraf waar de nodige shirtjes gescheurd worden enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt zien hoe ik haar van het balkon afgooi?
weet ik hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.
Oh?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.
Ik vergiftig haar gewoon vooraf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan vast nog wel wat stribbelingen aan vooraf waar de nodige shirtjes gescheurd worden enzo
Wat saai allemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergiftig haar gewoon vooraf.
Vrouwen vechten het bijna nooit lichamelijk uit. Wij zijn van de mentale oorlogen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat saai allemaal
Haren trekken, shirtjes trekken, bijten, krabben, rollen over de vloer
Waar is de romantiek gebleven in catfights
Muisquote:
Welkom terug oude trollertquote:
Vakantie duurde tot 13:15 helaas.quote:
uh, oké.quote:
Vast niet in de dagcijfersquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké.
Even kijken of mijn naam nog gevallen is met sherlock, die stond uit tijdens mijn vakantie
garpje welkom terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké.
Even kijken of mijn naam nog gevallen is met sherlock, die stond uit tijdens mijn vakantie
Braaf doen is voor bejaarden, baby's en panda's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
garpje welkom terug
Nu wel braaf doen he :p
hence the term: pandapuntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Braaf doen is voor bejaarden, baby's en panda's.
Hier verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
garpje welkom terug
Nu wel braaf doen he :p
Sinds lange tijd.quote:
Daarmee val je niet op op Fokquote:
Met een shitload aan tijgerpunten welquote:
Tijgerpunten >>> Pandapuntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een shitload aan tijgerpunten wel
Wat zijn tijgerpunten nou weer dan?!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een shitload aan tijgerpunten wel
Niet weten wat tijgerpunten zijnquote:
Ja, sorry enzulks. Ik weet niet allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet weten wat tijgerpunten zijn
Helaas..quote:
Maar dat had ik wel ongeveer gegokt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van pandapunten
Dank je! Die burnout maakt me domquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van pandapunten
www.tijgerpunt.nl
En dan ben je nog blond ookquote:
Mijn karakter maakt veel goed, gelukkigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan ben je nog blond ook
Het leven is oneerlijk
Die 2 karakters ook hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn karakter maakt veel goed, gelukkig
Bakkertje! Vraagje, werd je automatisch unbanned of moest je ervoor een mail/PM sturen?quote:
Ik heb geen speciale unban-mail gestuurd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakkertje! Vraagje, werd je automatisch unbanned of moest je ervoor een mail/PM sturen?
Dus het ging geautomatiseerd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale unban-mail gestuurd.
Tijdens je ban faxen we gewoon wat vakerquote:
Pienjoquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb je hier gemist Mex. Gelukkig was er DM
quote:
Iddquote:
Mag ik het op je smerenquote:
Contrast FTWquote:
Die ujdt kan ik wel gebruiken. Ik ben niet vooruit te branden vandaag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat zo nóg groter zijn door de ujdt
LAKKAH HOOR!quote:
GVD NOU!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat zo nóg groter zijn door de ujdt
Idem hier, laat me van m'n schoolwerk afleiden door een gezellig keuvelende broerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die ujdt kan ik wel gebruiken. Ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Ho wachtquote:
Oh zoquote:
How to shave a wifequote:
Hier is het wel lekker eigenlijk! Droog, deuren openquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
Hebben ze de platen aangepast aan het weer? Wat een deprimerende bende allemaal vandaag.
Da's mijn garpquote:
Hier is het koud. Ik heb de kachel al de hele middag aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het wel lekker eigenlijk! Droog, deuren open
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch weer een leuk nummer van De Kraaien
Overhypte meneerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef alors het volgende:
Zeuren over de saaie zouteloze platen van John Mayer van tegenwoordig, en dan deze plaat draaien!!!
Geweldigquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef heloef het volgende:
Het erge is dus, ik ben familie van die Williams.
Oh ja goedemiddag.
Jullie hebben ook wel enige gelijkenis...quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:21 schreef heloef het volgende:
Het erge is dus, ik ben familie van die Williams.
Oh ja goedemiddag.
quote:
quote:
Ik ben ook benieuwd!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Of ik faal immens hard, of Ziggowebcare kraamt onzin uit.
Ja FreakWeekend op vrijdagavond.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:12 schreef Evertjan het volgende:
Giel en Gerard hadden het over de Freak11 tijdens Holy Moly en dat het misschien weer terug komt in de toekomst? Waar zou dat over gaan?? een nieuw programma met Giel en Gerard?
quote:
Op 3FMquote:
oh ja, die ga ik zaterdag zienquote:
Even teruggezocht. Antwoord is wat onvolledig, maar klopt wél. Als je geen wifi-modem hebt mag je wél gebruik maken van de hotspots van anderen. Alleen als je zelf een wifi-modem hebt en daarvan de wifispots-functie uitzet zal de toegang tot andere hotspots je ontzegt worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Of ik faal immens hard, of Ziggowebcare kraamt onzin uit.
dude waar heb je die roddel vandaan? Toch niet van radiofreak.nl?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Huh waar is Michiel?
Naar Q music, zei ik toch al
Je zit weer op radioroddels.tk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja FreakWeekend op vrijdagavond.
Veenstra gaat naar Q.
Is dat nog niet bekend gemaakt dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dude waar heb je die roddel vandaan? Toch niet van radiofreak.nl?
twitter:Domien twitterde op woensdag 29-05-2013 om 19:27:59Jammer van dat 'smachten'. Dat gebruikt echt niemand. reageer retweet
(verwijderde tweet)quote:"Wat eten we?"
- Spinazie met gehaktballen.
"Oh, ik zit nu al te smachten!"
Nee.
Waarom delete ie die tweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Pino112 het volgende:
Domien zit weer te haten hoor[..]twitter:Domien twitterde op woensdag 29-05-2013 om 19:27:59Jammer van dat 'smachten'. Dat gebruikt echt niemand. reageer retweet
(verwijderde tweet)
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom delete ie die tweet
Is zn wijf spinazietaart aan het maken?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Nou wolfje, blijkbaar heb je dus geen wifi-modem nodig voor een hotspot
Had ook wel verwacht dat die 2 zoveel zouden verdienen. Denk dat Gerard Ekdom en Giel Beelen ook niet verkeerd zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef heloef het volgende:
"De directeur vertelt ook dat Coen Swijnenberg en Sander Lantinga twee van de drie presentatoren bij BNN zijn die nog boven de salarisgrens van 193.000 euro per jaar zitten. "Als je een uniek talent hebt, zoals bijvoorbeeld twee radio-dj's die marktleider van de middagradio zijn, dan mag je boven de norm verdienen", zo zegt Adriani."
Interviewtje met een directeur van BNN. Ze worden wel heel erg overdreven opgehemeld zo te zien.
Om je eigen modem als hotspot te laten fungeren moet deze toch Wifi bezitten?quote:
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om je eigen modem als hotspot te laten fungeren moet deze toch Wifi bezitten?
Of was dat de vraag niet
Geen idee, ik ben het ook even kwijt nu...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Om je eigen modem als hotspot te laten fungeren moet deze toch Wifi bezitten?
Of was dat de vraag niet
Als fanatiek mobiel internetter ben ik er wel voorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Ben je trouwens mooi klaar mee als je zo'n modem hebt.
Thuis, ouders, trein, bus, uni heb ik allemaal wifi. Voor die paar momenten in het leven dat er geen wifi zijn kan ik mij wel redden met mijn abbo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Als fanatiek mobiel internetter ben ik er wel voor
Waarschijnlijk wel. De modems zijn immers van Ziggo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben het ook even kwijt nu...
Volgens mij lopen er twee vragen door elkaar; enerzijds de vraag of je gebruik kan maken van andere hotspots als je zelf geen wifi hebt/deelt
Dat zeker nietquote:, anderzijds of een modem zonder wifi kan functioneren als hotspot
De schuld van Rolf, hij stelde een onduidelijke vraag aan die knakker van Ziggoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. De modems zijn immers van Ziggo.
[..]
Dat zeker niet
Ik vind het wel een mooie ontwikkelingquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Ben je trouwens mooi klaar mee als je zo'n modem hebt.
Het grootste deel van de dag zit ik momenteel zonder, alleen thuis heb ik het. Op school en werk kom ik even niet en de buren van m'n ma hebben alles beveiligd. De huftersquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Thuis, ouders, trein, bus, uni heb ik allemaal wifi. Voor die paar momenten in het leven dat er geen wifi zijn kan ik mij wel redden met mijn abbo.
Ze moeten alleen bomen nog zo genetisch modificeren dat ze ook wifi kunnen uitzenden.
Gewoon ver genoeg met de benen uitelkaar staan, dan heeft iedereen er wel een.quote:
Oh, ja dit dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon ver genoeg met de benen uitelkaar staan, dan heeft iedereen er wel een.
Ik las trouwens steeds dijk-loof. Dus ik dacht wtf is dat? Dus heb ik het maar ff gegoogled.
O-benen ftwquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon ver genoeg met de benen uitelkaar staan, dan heeft iedereen er wel een.
Ik las trouwens steeds dijk-loof. Dus ik dacht wtf is dat? Dus heb ik het maar ff gegoogled.
waarom was je geband?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale unban-mail gestuurd.
je moet het bestrijden bij de bronquote:
Ja, eigenlijk wel. Maar dat is helaas niet altijd mogelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je moet het bestrijden bij de bron
helaas niet idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar dat is helaas niet altijd mogelijk
Nee, de muziek moet idd altijd zo hard mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar dat is helaas niet altijd mogelijk
Opendraaien totdat het geluid vervormd en dan een heel klein tikkie terug als je geluk hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, de muziek moet idd altijd zo hard mogelijk.
quote:
Tja, dat is niet meer 'hip' natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Opendraaien totdat het geluid vervormd en dan een heel klein tikkie terug als je geluk hebt![]()
Waarom nooit kwaliteit ipv volume
Het is gewoon kut. Daarom draag ik nu zo veel mogelijk doppen bij feestjes. Een bijkomend voordeel van doppen is dat je anderen beter kunt verstaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, dat is niet meer 'hip' natuurlijk.
Iemand uit m'n middelbare schoolklas ging elke week wel uit en heeft dus nu voor altijd een piep/beschadiging.
Na m'n examenfeest in Hedon heb ik er ook 2 dagen last van gehad, bloedirritant![]()
En door jengelende studentenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn pa heeft het ook door jarenlang in bands te spelen en op te treden enzo...
Ga naar een optreden van De Staat, zelfs m'n haar begon te wapperen van de luchtdruk uit de boxenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn er zoveel met problemen, maar (iets) zachter gaat de muziek niet.
En iedereen klaagt erover dat het vaak te hard staat. Een beetje muziek voelen is wel lekker. Maar het is vaak zo schel en hardquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn er zoveel met problemen, maar (iets) zachter gaat de muziek niet.
Als je er vlak bij staat kan ik me dat best voorstellen jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga naar een optreden van De Staat, zelfs m'n haar begon te wapperen van de luchtdruk uit de boxen
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En iedereen klaagt erover dat het vaak te hard staat. Een beetje muziek voelen is wel lekker. Maar het is vaak zo schel en hard
dan danst er tenminste ietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga naar een optreden van De Staat, zelfs m'n haar begon te wapperen van de luchtdruk uit de boxen
Voelen is goed inderdaad, maar dat betekent niet dat de middentonen en hoge tonen ook harder moetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En iedereen klaagt erover dat het vaak te hard staat. Een beetje muziek voelen is wel lekker. Maar het is vaak zo schel en hard
Een keer een zatlap gezien die z'n hoofd in het bassgat van een speaker stak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Heuj!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Geluidskwaliteit wordt ook niet altijd beter als het zo hard staat helaas.![]()
Hoi trouwens!
Viel best mee eigenlijk, ik zat bij de geluidstechnicus (liep op krukken destijds)quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Als je er vlak bij staat kan ik me dat best voorstellen ja
Op die muziek valt ook niet te dansen, rauwe takkeherriequote:
Dan spoor je voor geen meter...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een keer een zatlap gezien die z'n hoofd in het bassgat van een speaker stak.
MEXquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Voor de avondploeg nogmaals
Slaapse!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde ff melden dat ik naar bed ga.
Altijd maar veronderstellen dat ik ga slapen in bed.quote:
Slaap lekker Muis!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik ga tandenpoetsen, lezen en slapen. Hopelijk word ik morgen dan weer wakker en heb ik fijn gedroomd over knappe mannen ofzo.
komen in Sneek. denk dat ik maar ga. kan nog wel bij dat dozijn andere concerten dit jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
trusten popjequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed ik ga tandenpoetsen, lezen en slapen. Hopelijk word ik morgen dan weer wakker en heb ik fijn gedroomd over knappe mannen ofzo.
Geen idee hoe ze op het moment klinken, de huidige nummers met Roosbeef enzulks doen me lichtjes kokhalzen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen in Sneek. denk dat ik maar ga. kan nog wel bij dat dozijn andere concerten dit jaar
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd maar veronderstellen dat ik ga slapen in bed.
Mss slaap ik wel het liefst op de vloer en lees ik in bed.
quote:
Trustenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
nja, dat is een projectje van Torre en Roos(beef). als de staat komt verwacht ik gewoon beukwerk, net als in Leeuwarden anderhalf jaar geledenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze op het moment klinken, de huidige nummers met Roosbeef enzulks doen me lichtjes kokhalzen...
trustenquote:
Als dat zo is dan overweeg ik het ook weer. Ze komen in Deventer en Zwollequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat is een projectje van Torre en Roos(beef). als de staat komt verwacht ik gewoon beukwerk, net als in Leeuwarden anderhalf jaar geleden
volgens Sneek komen ze niet in Leeuwarden. en ach, Sneek is zo dichtbij, dat kan prima met de trein. maar eerst 15 juni die zaal verkennen tijdens Betweend the Buried and Me. en daar moet ik ook nog naar gaan luisteren. heb al een kaartje zonder dat ik weet hoe de band klinktquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat zo is dan overweeg ik het ook weer. Ze komen in Deventer en Zwolle
Gister was er een nummer op 3FM, klonk ouderwets De Staatquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat zo is dan overweeg ik het ook weer. Ze komen in Deventer en Zwolle
Kan prima inderdaad! En die band zegt me niets, maar nu ben ik op het moment ook nergens van op de hoogte qua muziek...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Sneek komen ze niet in Leeuwarden. en ach, Sneek is zo dichtbij, dat kan prima met de trein. maar eerst 15 juni die zaal verkennen tijdens Betweend the Buried and Me. en daar moet ik ook nog naar gaan luisteren. heb al een kaartje zonder dat ik weet hoe de band klinkt
Oh, da's dan wel tof! Ik zag de tourlijst wel, maar heb er nog niets van gehoord. Binnenkort maar eens kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister was er een nummer op 3FM, klonk ouderwets De Staat
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)digt-nieuwe-tour-aan
Onderaan.
volgens mij is dit 1 van de recentere nummers...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan prima inderdaad! En die band zegt me niets, maar nu ben ik op het moment ook nergens van op de hoogte qua muziek...
[..]
Oh, da's dan wel tof! Ik zag de tourlijst wel, maar heb er nog niets van gehoord. Binnenkort maar eens kijken
quote:
Als ik eraan denk zal ik het één dezer dagen eens luisteren, ik hang nu laveloos op de bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is dit 1 van de recentere nummers...
het is eerlijk gezegd nog wat harder dan ik zelf dacht....wordt het hardste concert tot dan toe vermoed ik. maar eerst dinsdag naar Bastille (album valt me tegen), Biffy Clyro (nieuwste album is vet) en Musequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik het één dezer dagen eens luisteren, ik hang nu laveloos op de bank
Allemaal op dinsdag?! Druk dagje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is eerlijk gezegd nog wat harder dan ik zelf dacht....wordt het hardste concert tot dan toe vermoed ik. maar eerst dinsdag naar Bastille (album valt me tegen), Biffy Clyro (nieuwste album is vet) en Muse![]()
tis 1 concert, Bastille eerst, dan Biffy en dan Muse. begint al om 19u. kans is dat ik Bastille moet missen omdat ik met broertje meerijd die wellicht niet eerder vrij kan krijgen. vind ik niet zo erg want behalve Pompeïi was dat album niet zoveel soeps. en deze maand ook nog naar Limp Bizkit, Between the Buried....en Soulflyquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Allemaal op dinsdag?! Druk dagje!![]()
Biffy en Muse
Klinkt wel tof!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis 1 concert, Bastille eerst, dan Biffy en dan Muse. begint al om 19u. kans is dat ik Bastille moet missen omdat ik met broertje meerijd die wellicht niet eerder vrij kan krijgen. vind ik niet zo erg want behalve Pompeïi was dat album niet zoveel soeps. en deze maand ook nog naar Limp Bizkit, Between the Buried....en Soulfly
ja, nu echt slapen. trusten
WLJN?quote:
kkquote:
PLAGEquote:
Plage, pure tyfus.quote:
Fuck beidequote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plage, pure tyfus.
Nog slechter dan Lana del Rey.
Crystal fighters is verder wel okquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plage, pure tyfus.
Nog slechter dan Lana del Rey.
Follow en Swallow, de rest.quote:
Ik vond ze live wel echt tofquote:
Maar dat komt door de samenwerking.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
Love is all I got was wel aardig, vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |