Gordon is een baasquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
De minst leuke huisgenoot heeft al afgezegd voor vanavond, ik bedoel natuurlijk
of ze lust geen banaanquote:
Ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes hele mooi, witte en rode.quote:
die vind ik niet zo, doe dan maar een perenijsjequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes hele mooi, witte en rode.
Eet veel bananen bananen zijn gezondquote:
Catfightquote:
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die vind ik niet zo, doe dan maar een perenijsje
Mogen wolf en ik komen kijkenquote:
Je wilt zien hoe ik haar van het balkon afgooi?quote:
Er gaan vast nog wel wat stribbelingen aan vooraf waar de nodige shirtjes gescheurd worden enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wilt zien hoe ik haar van het balkon afgooi?
weet ik hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.
Oh?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was trouwens een songtekst uit het beruchte bananenlied.
Ik vergiftig haar gewoon vooraf.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan vast nog wel wat stribbelingen aan vooraf waar de nodige shirtjes gescheurd worden enzo
Wat saai allemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vergiftig haar gewoon vooraf.
Vrouwen vechten het bijna nooit lichamelijk uit. Wij zijn van de mentale oorlogen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat saai allemaal
Haren trekken, shirtjes trekken, bijten, krabben, rollen over de vloer
Waar is de romantiek gebleven in catfights
Muisquote:
Welkom terug oude trollertquote:
Vakantie duurde tot 13:15 helaas.quote:
uh, oké.quote:
Vast niet in de dagcijfersquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké.
Even kijken of mijn naam nog gevallen is met sherlock, die stond uit tijdens mijn vakantie
garpje welkom terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké.
Even kijken of mijn naam nog gevallen is met sherlock, die stond uit tijdens mijn vakantie
Braaf doen is voor bejaarden, baby's en panda's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
garpje welkom terug
Nu wel braaf doen he :p
hence the term: pandapuntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Braaf doen is voor bejaarden, baby's en panda's.
Hier verderquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
garpje welkom terug
Nu wel braaf doen he :p
Sinds lange tijd.quote:
Daarmee val je niet op op Fokquote:
Met een shitload aan tijgerpunten welquote:
Tijgerpunten >>> Pandapuntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een shitload aan tijgerpunten wel
Wat zijn tijgerpunten nou weer dan?!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een shitload aan tijgerpunten wel
Niet weten wat tijgerpunten zijnquote:
Ja, sorry enzulks. Ik weet niet allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet weten wat tijgerpunten zijn
Helaas..quote:
Maar dat had ik wel ongeveer gegokt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van pandapunten
Dank je! Die burnout maakt me domquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van pandapunten
www.tijgerpunt.nl
En dan ben je nog blond ookquote:
Mijn karakter maakt veel goed, gelukkigquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan ben je nog blond ook
Het leven is oneerlijk
Die 2 karakters ook hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn karakter maakt veel goed, gelukkig
Bakkertje! Vraagje, werd je automatisch unbanned of moest je ervoor een mail/PM sturen?quote:
Ik heb geen speciale unban-mail gestuurd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bakkertje! Vraagje, werd je automatisch unbanned of moest je ervoor een mail/PM sturen?
Dus het ging geautomatiseerd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale unban-mail gestuurd.
Tijdens je ban faxen we gewoon wat vakerquote:
Pienjoquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb je hier gemist Mex. Gelukkig was er DM
quote:
Iddquote:
Mag ik het op je smerenquote:
Contrast FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |