SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche - Xeor - Pino112 -
BAM ! Dat zijn ze dan, onze doldwaze SC userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
bij je aboquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
Abonnementen - notes opvragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt?
genoeg!quote:
nope...quote:
ja en ik heb nu lunchpauze en zou kunnen kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Yeey
Je moet toch wat als dat ellendige iBood niet werkt heh
Ik ben een arme student jaquote:
ja die is er al een minuut of 10quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier wel, koptelefoon van pioneer
2 wekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe lang was je langste ban?
Bij mij 3 maanden
Dat je iets stouts zegt op fokquote:
Je kan wel zien hoeveel je er hebt. Alleen de reden niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een arme student jaAls ik dat moet betalen heb ik geen avondeten vanavond
jij bent een lelijke tasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat een lelijke tas en wat een geld
kut studentenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoeveel je er hebt.
Alsof ik daar ook voor zou betalenBen ook student
dit dusquote:
neem 3 gratis doorzichtige tasjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik loop met zo'n tas voor 8 cent
koop een tas danquote:
Ohja, dat staat er boven, ik heb er 1quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoeveel je er hebt. Alleen de reden niet.
Alsof ik daar ook voor zou betalenBen ook student
harder slaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef EDMAN- het volgende:
mijn vriendin wil die roept ze nu
PATS! NEE!
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat staat er boven, ik heb er 1
Sorry dat ik het zeg, maar die heeft ook geen smaak.. lelijke witte tas.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef EDMAN- het volgende:
mijn vriendin wil die roept ze nu
PATS! NEE!
Het probleem = Ibood dut t weer ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Jimbo het volgende:
wel het probleem erkenne,maar er niets aan willen doen....zo vrouw eigen
quasi...quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Xeor het volgende:
Werkt Ibood fatsoenlijk? Ik zie alleen maar dingen uitverkocht staan elke keer
pics als bewijsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het probleem = Ibood dut t weer ?![]()
Gelukkig wel een vrouw
Ik snap tassen sowieso nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar die heeft ook geen smaak.. lelijke witte tas.
ik dacht dat dat een grapje was, is dat serieus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef CarbonC het volgende:
1 note.
Wat een geldbinnenharkerij trouwens.
aanpappen met een mod, zijn ze gratisquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:03 schreef CarbonC het volgende:
1 note.
Wat een geldbinnenharkerij trouwens.
misschien hadden ze er maar 1.quote:
het was een lelijke tasquote:
Oh, in dat geval. Hoi Karinaquote:
bitch please, ik heb je nog een keer gemeet.quote:
sopsopquote:
van wat ?quote:
voor de winter alvast!quote:
I know.. was lachequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Jimbo het volgende:
bitch please, ik heb je nog een keer gemeet.
tassenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel een of 2, maar gewoon omdat ik zooi meeneem, mijn brood en zo
hendig hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Cue_ het volgende:
app-handschoenen.. die zijn al vaak genoeg bij Groupon langegekomen van de winter
quote:
Ik heb een zwarte handtas en een zwarte schoudertasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel een of 2, maar gewoon omdat ik zooi meeneem, mijn brood en zo
ik weet er niets meer vanquote:
Ze negeert mequote:
Pakje brood in mijn broekzak is niet echt handigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte handtas en een zwarte schoudertasMaar dat is meer omdat ik geen broekzakken enzo heb
![]()
ze negert jequote:
was dat die bierdrink meet of die op dat gratis festival in D-H?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook flink om staan lachen toen
Nee, en een flesje water ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Pakje brood in mijn broekzak is niet echt handig
meld je aanquote:
Ik heb al een negertquote:
vrouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, en een flesje water ook nietVandaar de schoudertas
D-H festivalquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
was dat die bierdrink meet of die op dat gratis festival in D-H?
ahh kijk, mooie dag was datquote:
OK stel dat ik wat ga drinken: portemonnee, telefoon, sigaretten dat past niet in mjin zakken man.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen
koop gewoon eens een broek met zakken
bam!quote:
dan neem je er nog eenquote:
Ja, was mooi feestjequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
ahh kijk, mooie dag was dat
dan hebben wij zelf geknuffeld i guess
Hij doet het tenminste weerquote:
past bij mij toch ook als man zijnde ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
OK stel dat ik wat ga drinken: portemonnee, telefoon, sigaretten dat past niet in mjin zakken man.
baasquote:
Bij mij wel hoorquote:
Mannen begrijpen dat gewoon niet johquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
OK stel dat ik wat ga drinken: portemonnee, telefoon, sigaretten dat past niet in mjin zakken man.
Als ik nou liever een tas meeneem? Heb jij toch geen last van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
past bij mij toch ook als man zijnde ?
bril en sleutels er nog bij ook
quote:
Niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Jimbo het volgende:
maar cue_ dat is nogsteeds geen bewijs dat je een dame bent
Ik welquote:
neuh ik ken je niet, maaaaar met dames die meegaan is het altijd gezeik. Vergeet hem hier daar, houd em even vast bla bla bla blaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik nou liever een tas meeneem? Heb jij toch geen last van.
Nee he? Voor uit te gaan of de stad in heb ik een kleine tas, voor naar mijn werk een grotere.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mannen begrijpen dat gewoon niet joh
geen idee, wel die horloge outlet iigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef tralalala het volgende:
Was die ClickToBuy doos de vorige keer ook niet tijdens de hunt?
uiteraard niet, daar is hard bewijs voor nodig. misschien was je wel een vrouwlijke ventquote:
Oh maar dat doe ik niet. Ik houd hem lekker zelf vast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh ik ken je niet, maaaaar met dames die meegaan is het altijd gezeik. Vergeet hem hier daar, houd em even vast bla bla bla bla
vrouwen
KABLAM!quote:
jij ook nietquote:
Had je maar moeten voelen destijdsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
uiteraard niet, daar is hard bewijs voor nodig. misschien was je wel een vrouwlijke vent
neequote:
De ik neem er een knop deed het niet, dus eerste en aantal bestellingen die niemand kon kopen, en daarna allerlei errors in beeld, en toen weer iets wat niemand kon kopenquote:
waarquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EEN XBOX ONE VOOR 400$ WTF???
om je nekquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar dat doe ik niet. Ik houd hem lekker zelf vast.
preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Voor uit te gaan of de stad in heb ik een kleine tas, voor naar mijn werk een grotere.
pffquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ik neem er een knop deed het niet, dus eerste en aantal bestellingen die niemand kon kopen, en daarna allerlei errors in beeld, en toen weer iets wat niemand kon kopen
badumtssquote:
Dat zal toen vast zijn meegevallenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
pffdikke klap voor mn bek als gevolg zeker
Zekersquote:
of van die vrouwen die rugzakjes hebben en deze dan op de buik dragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat ziet er toch niet uitGewoon om mijn Schouder.
waar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef Rockiejj het volgende:
Hahaha, ik heb toeter ingesteld als geluidje
Ik ga stuk hier!
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of van die vrouwen die rugzakjes hebben en deze dan op de buik dragen![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of van die vrouwen die rugzakjes hebben en deze dan op de buik dragen![]()
MICRO sd dan wel he, schavuit!quote:
ja echtquote:
Whehehequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]Paar jaar terug had ik een keer een date en die vent had een heuptasje
_____ meteen afgeknapt.
ohh wat slechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
_____ meteen afgeknapt.
Haha, net als die gozer van Passie in de Polder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
_____ meteen afgeknapt.
MUUUUUHHHHHPquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Instellingen -> Audio -> Hard -> Toeter
Gay tasjequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh wat slechtnet als van die marokanen tasjes
![]()
WAAROM MENSEN , MANNEN VERENING U, LAAT ZIEN DAT ER NOG ECHTE MANNEN BESTAAN!
JATOCH!quote:
quote:
Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
_____ meteen afgeknapt.
Heel slim jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
_____ meteen afgeknapt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haha, net als die gozer van Passie in de Polder.![]()
iddquote:
de baasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]Ja. Zo genant, pakte hij zijn portemonnee uit dat tasje
ik heb schaamhaar + okselhaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WAAROM MENSEN , MANNEN VERENING U, LAAT ZIEN DAT ER NOG ECHTE MANNEN BESTAAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
WUUT ???quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb ook een heuptasje, stelletje mongeaulen
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand met heuptasje geen kans geven
Het is een heuptasjequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kopen kopen kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Oh mooi, deze zocht ik net voor m'n camera
Als hij verder nou nog superknap en zo was geweest, maar ook dat niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koop er 10!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Je stelt je prioriteiten verkeerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:07 schreef EDMAN- het volgende:
ik had die stoel gewild, belt er net een collega
hup, kopen dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik heb schaamhaar + okselhaarik heb een baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
Welnee, met de hunt sturen ze dingen altijd veel sneller op (kun je het ook niet meer annuleren enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, vakantiegeld net binnen. Nu nog een paar weken wachten, iBood kennende
gemotorboat?? wtf?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee
Heb ik jou toen ook niet gemotorboat ?volgens mij zaten dr flinke uiers op of niet ?
![]()
het was tong!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij verder nou nog superknap en zo was geweest, maar ook dat niet.
Fantastisch!quote:
Nee nee kijk:quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, met de hunt sturen ze dingen altijd veel sneller op (kun je het ook niet meer annuleren enzo)
quote:De verwachte verzenddatum van dit product is 12 juni 2013
nee, niet?quote:
Jij was 9 seconden snellerquote:
tevens is tong slechts een schim van onze denkbeeldigheidquote:
zoiets?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij verder nou nog superknap en zo was geweest, maar ook dat niet.
thats what she saidquote:
die kraagquote:
Ja maar dat zegt niksquote:
quote:
de makkelijke uitleg.quote:
Die doet t niet bij mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Instellingen -> Audio -> Hard -> Toeter
quote:
Oh, nouja, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niksDat staat er iedere keer en dan verzenden ze de eerste spullen van hunt dag 1 op hunt dag 2 al op
![]()
dood in 020 gazaquote:
Ik heb geen boot gekregen : Nquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
de makkelijke uitleg.
een man geeft je een boot....
Het is nu hip om hipsters te haten --> Jimbi is een HIPSTER!quote:
hihiquote:
als ik een baard zou hebben zou ik hem nu ook juist afscherenquote:
Watquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik ben benieuwdde stofzuiger die ik er ooit kocht duurde serieus 2 maanden
het is zoo hipster van je om dat te zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nu hip om hipsters te haten --> Jimbi is een HIPSTER!![]()
Lompe Hork heeft er 450 gekochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koop nou niemand die chip of ?
uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is zoo hipster van je om dat te zeggen
hihi jij kan geen baard krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
als ik een baard zou hebben zou ik hem nu ook juist afscheren
Jaquote:
ehmmm je motorboten ?quote:
stinkhippy-hiperstmixquote:
Zo een robotding?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawas echt top. Maar hij kwam wel heel aan in één of andere pauperverpakking (nat karton, gescheurd overal) echt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Oh ja zo eentje. Ik heb er een kruimeldief van, zuigt best goed, handig ook om de autostoelen even snel te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo'n DirtDevil, zakloos, goed ding, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Voor tijdens het wachten
Ik zeg:Dat was ook mijn gok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruimeldief wacht ik nog op vandaag, voor exact hetzelfde doel ook jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja zo eentje. Ik heb er een kruimeldief van, zuigt best goed, handig ook om de autostoelen even snel te doen.
[ afbeelding ]
Voor tijdens het wachten
Ik zeg:10 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawas echt top. Maar hij kwam wel heel aan in één of andere pauperverpakking (nat karton, gescheurd overal) echt top
Ik heb een dirtdevil kruimeldiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo'n DirtDevil, zakloos, goed ding, dat dan weer wel
Gaat dat niet haperen of zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Streamen van je telefoon/laptop/tablet naar TV.
[ afbeelding ]
Voor tijdens het wachten
Ik zeg:Ik tel er sowieso al 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[ afbeelding ]
Voor tijdens het wachten
Ik zeg:sowieso 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
vast welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heet dat zo ja?
Hmm.. geen idee of je dat gedaan hebt
ipv dat ze die kut kussens nou gewoon doenquote:
Wat een onzinquote:
ik zie 11 zonder tekst mee te rekenenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het woordje "driehoek" erbij gerekend zeker![]()
Staat niet voor niets tussen "" zie ik net.
quote:
Neem Tempurkussens, veel fijner.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ipv dat ze die kut kussens nou gewoon doen
dan zit je , nu lig je op de bankquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzinDan moet je er dus ook nog een toetsenbord op aansluiten. Kun je net zo goed achter je pc gaan zitten.
Ik internet nog wel eens op m'n TV via m'n Playstation, maar FOK!ken op zo'n ding is niet te doenquote:
quote:
Nou.. vooruitquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
heuj er was die dag genoeg genuttigd om een kleine dwerg te kunnen vermoorden, wees blij dat ik al IETS herinner
duur?quote:
Ik FOK! wel eens met mn Xboxquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik internet nog wel eens op m'n TV via m'n Playstation, maar FOK!ken op zo'n ding is niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |