SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 Augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 December 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 Februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 Mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 September 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / Tan Codes of dergelijke bij de hand (niet nodig indien gebruik word gemaakt van paypal)
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top Users in de SC-
Melleyn - Geflipte-Koelkast - Bambino - Karina - Tralalala - Stuart - Speedo-drager - Essnhills - Gekkepoes - Jimbo - Ceviche
Wie komen hier ook wel eens?!
OhNoes - Pimmetje2010 - Che - koekjestrommel1
nizno - Karina - exaCity - Lyza666 - JamFlava - Zosk - Piger - Paxcon
delano.888 - wolfrolf - MarkoAlmelo - junkiexp - Studiotje
RobertNL - Phaelanx_NL - iBenny - Downstar - Maraca - rene90 - Onufriev
CherryLips - EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Guul
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
wat voor iets? zo'n telefoon?quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:45 schreef Karina het volgende:
Zoiets zat in die box die ik vorige keer had overgekocht, 2x gebruikt of zoIk ben niet zo van de smartphones.
ja zo een Huawei smartphone. Volgens mij doet hij het ook prima hoor, alleen niet echt iets voor mij.quote:
Geef mij maar een Nexus 4.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Serieus goed en groot merk hoorvolledige KPN backbone draai daarop
True.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Natuurlijk, en doe mij maar een samsung S4, maar doet niets af aan het hoejwajweij merk
Ah, lekker danquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnen een uur al 2x living color lampen gezien
en nog 10 andere merkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:00 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat er SGS 2, 3 en 4's zijn langsgekomen? Veel telefoons dan.
neequote:Op woensdag 29 mei 2013 08:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog iemand hier iets gescoord vannacht?
het is nooit iets tot je iets leuks ziet.quote:
Haha wijze woorden dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is nooit iets tot je iets leuks ziet.
op een tegeltje voor de opquote:
De kwaliteit van LG tv's is toch sowieso niet geweldig?quote:
Ik zou gewoon een Samsung-tv kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
De kwaliteit van LG tv's is toch sowieso niet geweldig?
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijzen van de telefoons.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:41 schreef Doodloper het volgende:
Is er ergens een overzichtje met producten en prijzen die geweest zijn?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:41 schreef Doodloper het volgende:
Is er ergens een overzichtje met producten en prijzen die geweest zijn?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijzen van de telefoons.
3 alquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Meld zich vanuit puntje limburg/duitsland.
Kan morgen pas mee doen.
Doos geweest zeker?
heb er momenteel twee. Mn oude bevalt me heel goed. De nieuwere (led) wat minder, maar das met games alleen, ik zie gewoon geen kut in het donker... (komt voornamelijk door het tegenlicht)quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
De kwaliteit van LG tv's is toch sowieso niet geweldig?
goeiemorgen liefje. lekker geslapen ?quote:
Jimbotjequote:
ik weet er alles vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
JimbotjeJa hoor, alleen wel een beetje kort hč?
Voor alle mensen die net wakker worden vanonder een crappy dekbed natuurlijkquote:
Dat zijn nog eens tijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet er alles vanheb denk ik 20 min gepakt vannacht
ik vond het vooral jammer dat mn meissie gek werd van het getyp op mn laptopquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens tijden![]()
![]()
Ik net ff 3 uur
SSD voor 100quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het vooral jammer dat mn meissie gek werd van het getyp op mn laptopdus viel maar stil op een moment
thanks!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:48 schreef Jimbo het volgende:
en de tyfus ess...al 15k posts ?je bent niet goed
Die heb ik. Super dingquote:
die van mij vind daar geen kut aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wij zitten hier gewoon samen te hunten![]()
Wij hebben een boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van mij vind daar geen kut aan
ik geef er stiekem wel gelijk, gezien ik niks koop..alleen maar kijk, en altijd de boxen mis (jij niet!)
ja ik las het, nog wel een van 100eur ookquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik las het, nog wel een van 100eur ook
Benieuwd wat eri n zit. zaten er in je vorige box nog geile dingen ?
Hij gaat gelukkig vrij rapquote:
fix'dquote:
Gewoon geen mac kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier de mac-shortcut om gelijk te posten ipv op Invoeren te drukken?
bij mn pc is dat alt+shift+s maar op de mac heb je dan een Í(zit hier al 2 jaar mee
)
Tab tab spatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier de mac-shortcut om gelijk te posten ipv op Invoeren te drukken?
bij mn pc is dat alt+shift+s maar op de mac heb je dan een Í(zit hier al 2 jaar mee
)
zit op de zaak, heb er een door mn strot gepropt gekregen hier.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit op de zaak, heb er een door mn strot gepropt gekregen hier.
als het aan mij lag, tyfte ik hem van 3 hoog naar beneden toe
yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
lang leven sowieso niet hoeven te wachten op posts...dat kom door mn abbo zeker ?
Ik denk hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
lang leven sowieso niet hoeven te wachten op posts...dat kom door mn abbo zeker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ligt er aan hoe je je vingers op tobo hebt liggen. Ik eigenlijk standaard al op tab en spatie dus dan is het best snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
ohja tab tab spatie werkt... kan makkelijker maar alles beter dan zoeken met de muis
Dat is het toch eigenlijk ook?quote:
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik raad het je niet aan
dan ga je helemaal ziek snel posten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Anders gewoon een keer 1x doen voor die 3 euro. Kun je notes lezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordabbo is leuk en al maar veel te duur voor wat je terug krijgt.
enige dat ik wil is notes lezen en eventueel dat snelle posten...dat is me geen 50eur p/j waard
Wquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
k standaard al op tab en spatie dus dan is het best snel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik raad het je niet aan
dan ga je helemaal ziek snel posten
eenmalig lezen ja... met mijn post gedrag is het goedkoper om dat een abbo te nemen..elke week wel weer een teringzooi aan notes erbijquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer 1x doen voor die 3 euro. Kun je notes lezen.
doe maar nietquote:
Geen custom CSS? Daar doe ik het ook voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordabbo is leuk en al maar veel te duur voor wat je terug krijgt.
enige dat ik wil is notes lezen en eventueel dat snelle posten...dat is me geen 50eur p/j waard
met zonder hardeschijf!quote:
neuh, dat boeit me niet zo. Ook die banners ect maken me niet uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen custom CSS? Daar doe ik het ook voor.
pff al die kut annanassenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef essnhills het volgende:
Het is ook rustig op de 1dagskoopjeschat hoor![]()
Pas een paar ananassen voorbij gekomen bij deze aanbiedingen![]()
Lijkt me geen goed idee neequote:
maaruh, moet jij je mannetje geen aandacht gevenquote:
mogguh renniequote:
Mogguh Rennquote:
Welnee, valt best mee, alleen als ik er ben spam ik de hele boel onderquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maaruh, moet jij je mannetje geen aandacht gevenje zit alleen nog maar op foks
dat valt dus niet meequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, valt best mee, alleen als ik er ben spam ik de hele boel onder![]()
Andere layout idd. Zal als ik op PC zit even screen maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh, dat boeit me niet zo. Ook die banners ect maken me niet uit
Wat heb jij anders in je CSS dan ? echt extra functies ingebouwd of heb je puur andere kleuren / layout ?
Had je het niet moeten vragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:02 schreef Jimbo het volgende:
pff ik had nooit moeten uitvinden van tab tab spatienu post ik nog meer
zou je die dan kunnen dm-en ? ik lees meestal geen topics terug maar ben wel benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere layout idd. Zal als ik op PC zit even screen maken.
quote:
ik vind het relaxed...eerder medelijden met julliequote:
goedzo !quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar ik heb wel tijd voor m'n vriendje
M'n vriend heeft een boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:03 schreef Renn het volgende:
3boxen alweer.
Die 256GB SSD had ik best willen hebben.
Jullie al wat gescoord?
100quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Niceeee.
40E of 100E?
Ik heb nog elke hunt nachtmerries van mijn gecancelde box
die ssd,s waren niet verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:03 schreef Renn het volgende:
3boxen alweer.
Die 256GB SSD had ik best willen hebben.
Jullie al wat gescoord?
All in one, versterker, speakers. Kan je een telefoon/mp3 o.i.d. op aansluitenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:08 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dit is, soort versterker of zo?
quote:
grijp alles misquote:
Oh dat gebruik ik toch niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:08 schreef Renn het volgende:
[..]
All in one, versterker, speakers. Kan je een telefoon/mp3 o.i.d. op aansluiten
Aansluiten op lichtnet geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:09 schreef Jimbo het volgende:
leuke dingen die sound cubes... weet iemand of deze met een accu is ?
Jammer, zag er laatst een met een accu..ding stond te blazen niet normaalquote:
Komt allemaal wel weer terug, 90% van alles verkoopt niet en halen ze er zelf afquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer, ik heb eigenlijk wel veel leuke dingen gemist tijdens mijn slaap
(Niet slapen tijdens de hunt)quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jammer, ik heb eigenlijk wel veel leuke dingen gemist tijdens mijn slaap
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt allemaal wel weer terug, 90% van alles verkoopt niet en halen ze er zelf af
Mogguhquote:
Heb je een boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Naast de box van m'n vriend niks
En strafbaar ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef Jimbo het volgende:
Ze hebben op ibood geen age-check toch ? (als in al vul je in dat je uit 2000 komt mag je nog wijn kopen) ..
kwalijke zaak dat
ja, g oed kijken bij saturn, die hebben die 'btw terug actie' (oftewel maar 15% al willen ze het toch echt meer laten lijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef Xeor het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige prijzen zijn ook best wel ehhh duur
Nee, jij hebt een doos!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Naast de box van m'n vriend niks
ik ga ze aangeven, maar voor een 150 eur box houd ik mijn mondquote:
M'n vriend heeft de 100 box gescoordquote:
Allemaal Ibood afpersenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga ze aangeven, maar voor een 150 eur box houd ik mijn mond
Godverquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft de 100 box gescoord![]()
![]()
Dat is wel slecht ja...quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:14 schreef Jimbo het volgende:
ik vul net mn geb jaar 2004 in, en waar zit ik nu
[ afbeelding ]
Slecht ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:14 schreef Jimbo het volgende:
ik vul net mn geb jaar 2004 in, en waar zit ik nu
[ afbeelding ]
Een uurtje of 3quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Godver![]()
Lekker hoor, heb je al geslapen Ess?
Ik dus vroeg naar bed want -- moet werken, wat denk jequote:
Ik heb ook maar zat te doen, maar toch kijk ik tussendoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Ik baal dat het zo druk is hier op het werk, ik kan eigenlijk niet meekijken omdat er dan heel veel blijft liggen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik dus vroeg naar bed want -- moet werken, wat denk je![]()
VERSLAAP ik me eigen![]()
hoe triest. Normaal nooit last van en collega's weten dat het HUNT is
Ik heb meer mensen dat horen zeggen jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
Ik baal dat het zo druk is hier op het werk, ik kan eigenlijk niet meekijken omdat er dan heel veel blijft liggen
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:18 schreef Renn het volgende:
Ik moet van half 2 tot 9 weg. En zo rijlesje..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:23 schreef Yngwie het volgende:
Ik kan niet op Ik neem er een klikken
[edit] En nu uitverkocht
ik heb er een paar op de zaak hier, dus voor mij ook overbodige luxe...wel wil ik emquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:20 schreef Renn het volgende:
[..]
Knijteduur, anders had ik hem gekocht.
Leuke dingern
als je een sony camera koopt (pj10) dan heb je voor 300eur een camera met zn ding ingebouwdquote:
quote:
alles kan kapot!quote:
glazenset?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
Als er zo een set langskomt voor 25 euro dan neem ik hem.
M'n vriend heeft ze ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
van mij mogen die kussens wel weer een keer, zijn er nog meer behalve ess die er ervaring mee hebben ?
Ja, maar die vind alles wat jij vindquote:
Ik, vind ze wel een beetje hoog maar ze liggen wel lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
van mij mogen die kussens wel weer een keer, zijn er nog meer behalve ess die er ervaring mee hebben ?
ok, ik ben om (het is nieteens voor mijzelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik, vind ze wel een beetje hoog maar ze liggen wel lekker.
Heul niet waarquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar die vind alles wat jij vind
ik zoek een afzonderlijke mening
Een echte baas bevrucht eitjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waarZo eet hij liever hardgekookte eitjes en ik zachtgekookte
Liever nog ff niet eigenlijkquote:
abortusquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef Jimbo het volgende:
zo ibood even mailen over de wijn aan minderjarigen... ik vind dat niet kunnen! (!! )
Uhuh..quote:
ik zie niets behalve de kleuren wat ik zelf niet hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En degenen zonder abo hebben geen ster (gewoon niks dus).
bedankt voor de info?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En degenen zonder abo hebben geen ster (gewoon niks dus).
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef Jimbo het volgende:
zo ibood even mailen over de wijn aan minderjarigen... ik vind dat niet kunnen! (!! )
haha okequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok, ik ben om (het is nieteens voor mijzelf)
ben al aan het typen, dat zal ze leren het schorum!quote:
Ohquote:
Hij was vannacht ook al om, maar toen was ie te laatquote:
Ach gossiequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was vannacht ook al om, maar toen was ie te laat![]()
Ja en ik geloof 350 ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Was het de black edition ?
En wat kostte die ?
Die ene is plus, die andere niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
http://www.portablegear.n(...)axy_S2:_verschil.htmquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
quote:
'In de toekomst', alsof je een probleem oplost in het verleden.quote:
Geen idee, ik klikte op die knop, kreeg onderin even te zien "waiting for order.ibood.com" en daarna laadde het scherm van de GoPro weer terug. Kon klikken wat ik wilde, maar kwam niet bij de accountgegevens (en toen was ie nog niet uitverkocht iig.. misschien achter de schermen wel en was het balkje nog niet bijgewerkt of zo, geen idee)quote:
zelfs als ik dat alles weghaal ziti k nog 300tekens erbovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'In de toekomst', alsof je een probleem oplost in het verleden.
Lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan maar, kut 1000woorden block
In totaal 3quote:
slapen is voor de zwakkequote:
Als de hunt voorbij is kun je gewoon weer hooorquote:
niet, dan houd speedo dr nachten lang wakkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de hunt voorbij is kun je gewoon weer hooor
als speedo ooit nog terug mag komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet, dan houd speedo dr nachten lang wakker
zolang ie maar geen dingen in zn poepert stoptquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
als speedo ooit nog terug mag komen
maar niet 305euro tofquote:
lekker cafeīne zo op de vroege morgenquote:
Of weer vrouwenlingerie gaat passenb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zolang ie maar geen dingen in zn poepert stopt
oh godquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Of weer vrouwenlingerie gaat passenb.
nee, het probleem is dat je het geld er niet voor over hebt, niet dat ie zo duur isquote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:10 schreef Myraela het volgende:
Ik kan geen box vinden op het ibood product forum, jullie zitten mij toch niet stiekem te foppen he.
ik heb ook een enorm apparaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders hebben trouwens zo'n enorm apparaat, beetje jammer dat het altijd zo'n tering herrie maakt.
Hij heeft een permban gekregenquote:
Nuanceverschilquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, het probleem is dat je het geld er niet voor over hebt, niet dat ie zo duur is
Waarom? spammen of gewoon dildo's posten?quote:
Hij maakt me wel 'cool' jaquote:
zeg, ik zal jou eens vannen!quote:
Oh, ik wil die van 100 euro wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om 1:10, 1:30 en 3:40
Die heeft m'n vriend gescoordquote:
Sorryquote:
quote:
Als je de juiste knopjes indrukt...quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede vriend heb jij, mijne lag te slapen. Misschien kunnen we ruilen.
Bitten natuurlijk. en nee, kan goedkoper en het is rommelspulquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
Bitjesset.... A: wat moet je ermee, B: is dit nou echt goedkoop?
Ga je me geen enge mod note geven?quote:
Ik heb een note vanwege m'n tagjequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Jimbo het volgende:
mogen we notes wel bespreken ? ik heb een paar hele mooie die ik wil delen met de buitenwereld
Niks en Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Karina het volgende:
Bitjesset.... A: wat moet je ermee, B: is dit nou echt goedkoop?
Dat dacht ik al, die dingen liggen ook altijd bij de Praxis en zo voor niet zoveel geld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitten natuurlijk. en nee, kan goedkoper en het is rommelspul
hier heb je een sticky notequote:
quote:
Alleen positievequote:
Cold as icequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier heb je een sticky note
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, maar je kunt het zelf niet lezen zonder ABO, dan is het niet leuk.
Ik probeer me dit voor de geest te halen, maar gelukkig lukt dat niet zo ergquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een note omdat ik een bierglas in een vagina postte. Schijnt niet gewaardeerd te worden, gewoon een tip.
nee, er moet ook bier in dat glas zitten doos!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een note omdat ik een bierglas in een vagina postte. Schijnt niet gewaardeerd te worden, gewoon een tip.
Kun je jezelf notes geven dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:20 schreef Jimbo het volgende:
ik had eerst 99 notes, kijk ik een week later waren er 7 weggehaald
pleurt dan toch op
(waarschijnlijk mijn eigen die ik bij mezelf gezet had dat ik lief was enzo)
ik was ooit PR.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was ooit PR.
ik had in die tijd zelfs een kloonscanner en nog meer admin dingen
Jammer dat toen ik wegging ze die dingen ook allemaal meenamen van de PR
Kansloos wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje stom als je dat doet.
Maar ik ben een tijger! Rawr!quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
Kijk maar uit stelletje hunters, het kan gevaarlijk zijn:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nee joh, leuk enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een beetje stom als je dat doet.
verdomme, weer net te laatquote:
ik heb nieteens boxjes in mijn huiskamerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens ruimte in mijn huiskamer voor zoveel boxjes
kutstudentquote:
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef Jimbo het volgende:
ah een massage stoel, iets voor mij als ik stil moet zitten
leveren ze vast niet morgen al af..
quote:
gewoon liggen op de bank, voor de TVquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scoren
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel praktisch zo'n stoel voor de hunt, lekker comfortabel boxen scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |