Dat zijn nog eens tijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik weet er alles vanheb denk ik 20 min gepakt vannacht
ik vond het vooral jammer dat mn meissie gek werd van het getyp op mn laptopquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens tijden![]()
![]()
Ik net ff 3 uur
SSD voor 100quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond het vooral jammer dat mn meissie gek werd van het getyp op mn laptopdus viel maar stil op een moment
thanks!quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ja sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:48 schreef Jimbo het volgende:
en de tyfus ess...al 15k posts ?je bent niet goed
Die heb ik. Super dingquote:
die van mij vind daar geen kut aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wij zitten hier gewoon samen te hunten![]()
Wij hebben een boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van mij vind daar geen kut aan
ik geef er stiekem wel gelijk, gezien ik niks koop..alleen maar kijk, en altijd de boxen mis (jij niet!)
ja ik las het, nog wel een van 100eur ookquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik las het, nog wel een van 100eur ook
Benieuwd wat eri n zit. zaten er in je vorige box nog geile dingen ?
Hij gaat gelukkig vrij rapquote:
fix'dquote:
Gewoon geen mac kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier de mac-shortcut om gelijk te posten ipv op Invoeren te drukken?
bij mn pc is dat alt+shift+s maar op de mac heb je dan een Í(zit hier al 2 jaar mee
)
Tab tab spatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:54 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier de mac-shortcut om gelijk te posten ipv op Invoeren te drukken?
bij mn pc is dat alt+shift+s maar op de mac heb je dan een Í(zit hier al 2 jaar mee
)
zit op de zaak, heb er een door mn strot gepropt gekregen hier.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit op de zaak, heb er een door mn strot gepropt gekregen hier.
als het aan mij lag, tyfte ik hem van 3 hoog naar beneden toe
yesquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
lang leven sowieso niet hoeven te wachten op posts...dat kom door mn abbo zeker ?
Ik denk hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
lang leven sowieso niet hoeven te wachten op posts...dat kom door mn abbo zeker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ligt er aan hoe je je vingers op tobo hebt liggen. Ik eigenlijk standaard al op tab en spatie dus dan is het best snelquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef Jimbo het volgende:
ohja tab tab spatie werkt... kan makkelijker maar alles beter dan zoeken met de muis
Dat is het toch eigenlijk ook?quote:
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik raad het je niet aan
dan ga je helemaal ziek snel posten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Anders gewoon een keer 1x doen voor die 3 euro. Kun je notes lezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordabbo is leuk en al maar veel te duur voor wat je terug krijgt.
enige dat ik wil is notes lezen en eventueel dat snelle posten...dat is me geen 50eur p/j waard
Wquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
k standaard al op tab en spatie dus dan is het best snel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik raad het je niet aan
dan ga je helemaal ziek snel posten
eenmalig lezen ja... met mijn post gedrag is het goedkoper om dat een abbo te nemen..elke week wel weer een teringzooi aan notes erbijquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer 1x doen voor die 3 euro. Kun je notes lezen.
doe maar nietquote:
Geen custom CSS? Daar doe ik het ook voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat zo iets je door de strot gedouwt wordabbo is leuk en al maar veel te duur voor wat je terug krijgt.
enige dat ik wil is notes lezen en eventueel dat snelle posten...dat is me geen 50eur p/j waard
met zonder hardeschijf!quote:
neuh, dat boeit me niet zo. Ook die banners ect maken me niet uitquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen custom CSS? Daar doe ik het ook voor.
pff al die kut annanassenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:00 schreef essnhills het volgende:
Het is ook rustig op de 1dagskoopjeschat hoor![]()
Pas een paar ananassen voorbij gekomen bij deze aanbiedingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |