Een echte baas bevrucht eitjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waarZo eet hij liever hardgekookte eitjes en ik zachtgekookte
Liever nog ff niet eigenlijkquote:
abortusquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef Jimbo het volgende:
zo ibood even mailen over de wijn aan minderjarigen... ik vind dat niet kunnen! (!! )
Uhuh..quote:
ik zie niets behalve de kleuren wat ik zelf niet hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En degenen zonder abo hebben geen ster (gewoon niks dus).
bedankt voor de info?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En degenen zonder abo hebben geen ster (gewoon niks dus).
Ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:36 schreef Jimbo het volgende:
zo ibood even mailen over de wijn aan minderjarigen... ik vind dat niet kunnen! (!! )
haha okequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok, ik ben om (het is nieteens voor mijzelf)
ben al aan het typen, dat zal ze leren het schorum!quote:
Ohquote:
Hij was vannacht ook al om, maar toen was ie te laatquote:
Ach gossiequote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was vannacht ook al om, maar toen was ie te laat![]()
Ja en ik geloof 350 ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Was het de black edition ?
En wat kostte die ?
Die ene is plus, die andere niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
http://www.portablegear.n(...)axy_S2:_verschil.htmquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die SII plus en SII?
quote:
'In de toekomst', alsof je een probleem oplost in het verleden.quote:
Geen idee, ik klikte op die knop, kreeg onderin even te zien "waiting for order.ibood.com" en daarna laadde het scherm van de GoPro weer terug. Kon klikken wat ik wilde, maar kwam niet bij de accountgegevens (en toen was ie nog niet uitverkocht iig.. misschien achter de schermen wel en was het balkje nog niet bijgewerkt of zo, geen idee)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |