Nee, dat was US en Europa doet is ook niet altijd goed te keuren. Maar dat mag niet als excuus gelden voor dit soort terroristische aanslagen, en dat gebeurt er wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:53 schreef Orange2012 het volgende:
Sorry maar lijkt P & W wel. Ze waren er alleen maar op uit hem onderuit te trappen. Toch had Maiwand al-Afghani best een punt als hij zegt, westen doet precies het zelfde. Maiwand al-Afghani probeert hun daden enigszins goed te praten, maar andersom zijn ze ook wel erg blind voor het geweld dat het westen pleegt. Einde is dan zoek..
moet nog wel even snel zeggen dat ik K & B ook totaal niet op uit waren een nuttige discussie te voeren, puur Maiwand al-Afghani dingen te laten zeggen die ophef veroorzaken.. Laat ze lekker in de spiegel kijken..
Als ze "hun God" hadden begrepen, zouden ze niet in de rol van de farizeeën stappen. Kijk gewoon waar je zelf aan bijdraagt. Als je denkt dat je met geweld, vanuit de islam of vanuit het westen rechtvaardig bent zit je er totaal naast. Ze zouden elkaar de zelfde vragen kunnen stellen.
Knevel, kun jij rechtvaardigen alle doden die er zijn gevallen in, Irak, Afghanistan enzv? Andersom precies het zelfde.. (schikbarend veel zullen het rechtvaardig vinden omdat zij een aanslag plegen) Engeland was gruwelijk, 9-11 als t Al Q was was nog erger.. maar westen doet precies het zelfde, maar onder een andere naam. Hypocrieten, allemaal..
Waarom zou Andries dat moeten rechtvaardigen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:53 schreef Orange2012 het volgende:
Knevel, kun jij rechtvaardigen alle doden die er zijn gevallen in, Irak, Afghanistan enzv?
Vraag maar even een TT change aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat deze TT niet speculeert over de vermoede sodomie van het presentatie-duo.
veeg mij maar opquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat deze TT niet speculeert over de vermoede sodomie van het presentatie-duo.
De grootste celebrity die de redactie heeft weten te boeken in twee dagen tijd is Henk Bleker.quote:
Vorig seizoen zaten er "grotere namen" bij K&B dan bij P&Wquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De grootste celebrity die de redactie heeft weten te boeken in twee dagen tijd is Henk Bleker.
Als ik dan de EO was zou ik er aan denken mijn scoutingsapparaat op te heffen.
Vooral vlak voor de verkiezingen grote politieke namen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vorig seizoen zaten er "grotere namen" bij K&B dan bij P&W
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef Wopper1 het volgende:
Is die discussie over weigerambtenaren nog steeds bezig?
Ik dacht dat een weigerambtenaar gewoon ontslagen werd?
100 % gaat voor eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Stelling:
Tijs is een sensuele boy.
Eens
Oneens
Vind dit genre alleen mooier, ... En idd Henk is top, want ie betaalde mijn gift netjes binnen een week terugquote:
Mooi zo, iedereen dacht dat Henkie met het geld vertrokken was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind dit genre alleen mooier, ... En idd Henk is top, want ie betaalde mijn gift netjes binnen een week terug
Oneens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Goed dat Brussel de regie neemt in de crisis
Eens
Oneens
Pia houdt nu vinger aan de pols.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
En dan nu het 8 uur journaal..
Oooh nee, Pia doet nu iets anders.
Oneens. Ik moet werken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Travel. het volgende:
Ik ben klaar met Brussel, morgen sta ik op het Malieveld
Eens
Oneens
[ afbeelding ]
Ja zo lekker gek anders puur rebels is ze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal zich vast en zeker laten horen tijdens het gesprek met Finy de weigerambtenaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja zo lekker gek anders puur rebels is ze.
Het is de Hebreeuwse versie van Judas. Goede naam voor een advocaat.quote:
lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is de Hebreeuwse versie van Judas. Goede naam voor een advocaat.
228 mensenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt morgen druk op het Malieveld.
Paul de Leeuw is een FOK!ker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is Spanje accepteren ze zulke kapsel niet
[ afbeelding ]
insert Medisch Centrum West muziekje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Ik geloof dat Nieuwenhuizen overleden is door een scheurtje in zijn halsslagader
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Ik zie dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat aan de hand van dit gesprek?
Ik ga er van uit dit dit een representatief onderzoek is. Er kijken circa 800k mensen naar deze show. Reken dus maar uit hoe groot de opkomst wordt.quote:
Denk niet dat er veel gelovigen zullen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Ik geloof dat Nieuwenhuizen overleden is door een scheurtje in zijn halsslagader
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Ik denk dat Nieuwenhuizen is doodgetrapt door een zandaapquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Daar ging het al fout.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dit dit een representatief onderzoek is. Er kijken circa 800k mensen naar deze show. Reken dus maar uit hoe groot de opkomst wordt.
Zandapenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Nieuwenhuizen is doodgetrapt door een zandaap
Eens
Oneens
Ik vind het leuk dat ik met mijn troll stem op eens zo'n 10000 mensen naar het Malieveld dwing.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dit dit een representatief onderzoek is. Er kijken circa 800k mensen naar deze show. Reken dus maar uit hoe groot de opkomst wordt.
Zandhaas?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eens
Oneens
Hij vindt zichzelf heel goed. Best irritant.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat aan de hand van dit gesprek?
Hij zal het wel uitgelokt hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eens
Oneens
Rechts inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Welke was het ?
Rechts (voor ons) kijkt alsof ze door een tapir is verkracht.
Hoop dat de rechter gewoon naar het doktersrapport kijkt. Niet naar de meningen van het publiek van Knevel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat de rechter dit meeneemt in zijn uitspraak.
Zoek het wat dichter bij huis,quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
We hebben een bloedhond nodig.
[ afbeelding ]
Dan moet Anita haar eigen risico opschroeven naar 1000 euro.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
Anita Klijn-Ravelje 1s
RT @7eKamer: Vanaf 1 juni massaal nog maar ¤50 zorgpremie betalen. Gaan ze maar naar de rechter. We zijn jarenlang opgelicht. #kvdb
Anita is boos
Als ambtenaren weigeren om negers of joden te trouwen, is er in principe ook geen probleem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
De D66 houdt zich weer eens bezig met een probleem dat er niet is.
Op dit moment ontstond zijn poephoofd.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet Anita haar eigen risico opschroeven naar 1000 euro.
Zie je dat al voor je bij PenW? Ik niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Uit de oude doos toen ze een goocheltruc deden met Hans Klok.
Erg samenhangend is het allemaal niet.quote:
Andersdenkenden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
De wet verkleint de ruimte voor andersdenkenden
Ja
Nee
Wet afschaffen gewoon aub.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heer help mij. En pats een hartaanval.
Alle pathologen zijn het eens: de dissectie leidde indirect tot de dood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat de rechter dit meeneemt in zijn uitspraak.
Zand in dr kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Wat is nu het probleem van Finy eigenlijk?
Tijs bij de Waffen SS, samen met de boys in de blokhut.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
Die vragen @ tweede scherm.
Andries en Thijs hadden in de jaren 40 na 1 dag oorlog al bij de SS'ers gezeten.
Een en al kromme redeneringen inderdaad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Aan haar redenering te horen is ze CDA'er.
Oei. Wat zien mijn ogen nu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
Ze zegt nu wel gewoon heel duidelijk dat ze adviseerd om een andere te nemen ... Voor een betere behandeling...
De overheid kan gewoon de wet uitvoeren, dat hangt niet van die weigerambtenaar af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Gramulanion het volgende:
Echt zielig als je op straat staat als je de wet niet wil uitvoeren.
Dan moet ze een ander beroep uitvoeren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kan het haar toch niet verplichten?of wel?
Finny praat heel sloom waardoor iedereen het kwijt is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Finy snapt het niet helemaal. Terwijl ik Team Finy ben.
Sorry?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer, nu kan marcodej ook nooit trouwen.
Dat kan de overheid ook wel wanneer een ambtenaar op een stadhuis weigert negers te helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
De overheid kan gewoon de wet uitvoeren, dat hangt niet van die weigerambtenaar af.
Finy Fantini, zwaar aan de dope.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Finy snapt het niet helemaal. Terwijl ik Team Finy ben.
God bestaatquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Wopper1 het volgende:
Finy heeft een zoon die homo is...
LOL OMG LOL
Harde grappen op de dash.quote:Etienne Corporaal® 1s
Je moet ook niet achter de stellen staan. Je moet er juist voor staan. Anders zien ze u niet. #kvdb
Tuurlijk wel. Je werkt voor de overheid, je bent werknemer. Dan ben je gebonden aan de wet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kan het haar toch niet verplichten?of wel?
Blijkbaar biedt die wet nog ruimte om te weigeren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je werkt voor de overheid, je bent werknemer. Dan ben je gebonden aan de wet.
Wat zien mijn ogen nu weer? Probeer een post zonder taalfouten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
Een ambtenaar van Burgelijke stand, zorgt voor een praatje etc tijdens het huwelijk ... En daar heeft zij dus geen zin in .. Ze wil het best doen maar dan hebben die mensen er ook minder lol aan ... Volgens mij gaat het daar om
Mee eens hoor, ik vind het ook onzin. Maar dit hoeft niet voor een probleem te zorgen lijkt mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je werkt voor de overheid, je bent werknemer. Dan ben je gebonden aan de wet.
Wel moeilijk geweest voor die zoon om het ooit tegen zijn moeder te zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef Wopper1 het volgende:
Finy heeft een zoon die homo is...
LOL OMG LOL
Maîtresse van Andriesquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef nomenklatura het volgende:
Naam van die meid rechts achter Roemer?
Ga ergens anders zeiken over TAALfouten ... eikelquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat zien mijn ogen nu weer? Probeer een post zonder taalfouten.
Dat is toch die dikzak?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Travel. het volgende:
BREAKING
Marc van der Linden @MarcvdLinden 10m
Ze heeft al eens PER ONGELUK 2 homo's getrouwd. Goh.... Wat een geweten! #kvdb
Aan de foto's te zien is het geen incidentele puist, maar een wrat ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Buitendam het volgende:
Met ongeknepen puisten op tv verschijnen. Scháánd spreek ik ervan.
BREAKING: Marc van der Linden gaat op een stoel zitten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Travel. het volgende:
BREAKING
Marc van der Linden @MarcvdLinden 10m
Ze heeft al eens PER ONGELUK 2 homo's getrouwd. Goh.... Wat een geweten! #kvdb
Mja, als het voorbeeld dat roemer gaf voor was gekomen, dan hadden er in NWS binnen een uur drie topics volgestaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een non probleem. Je wil toch niet getrouwd worden door iemand die daar helemaal geen zin in heeft.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
BREAKING: Marc van der Linden gaat op een stoel zitten.
Niets wat niet met een stanleymes op te lossen valt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien is het geen incidentele puist, maar een wrat ofzo.
Wowquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ergens anders zeiken over TAALfouten ... eikel
Volslankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
BREAKING: Marc van der Linden gaat op een stoel zitten.
Nee, manquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Lang haar en die tor van haar voorhoofd = winning
Sowieso haar tot aan de schouders. Dit wat ze nu heeft is gewoon jammer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze heeft wel een mooi gezicht ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
En heteroseksueel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit meen je toch niet hequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Nederlanders kunnen prima salsa dansen
Eens
Oneens
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja maar als je zo een kapsel neemt dan is je innerlijk ook kapot.
Tenzij kanker
Theodor heeft weer gezopen.quote:Theodor Holman 1s
Thuis lopen Andries en Thijs in korte broek. Maar verder merk je niets aan ze. #kvdb
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook Nederlanders kunnen prima salsa dansen
Eens
Oneens
Doe eens niet zo ordinair. We zitten niet bij P&W...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die trompet komt regelrecht uit de reet van Tijs.
Meneer Kind heeft dit topic inmiddels verlaten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die trompet komt regelrecht uit de reet van Tijs.
Is toch zo. Vrouwen met bewust kort haar vragen om aandacht.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shitface?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien maakt Gesink bij die tour wel kans.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Gramulanion het volgende:
Ik wil naar de tour van Maite Hontelé
Ja
Nee
Ze zit daar ook om over haarzelf te pratenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef Wopper1 het volgende:
Ze praat me net iets te graag over zichzelf..
Ik ik ik ik ik
Kom net thuis zet tv aan en zie dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik al. Alles wat ik bagger vind, vind jij top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |