Nee, dat was US en Europa doet is ook niet altijd goed te keuren. Maar dat mag niet als excuus gelden voor dit soort terroristische aanslagen, en dat gebeurt er wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:53 schreef Orange2012 het volgende:
Sorry maar lijkt P & W wel. Ze waren er alleen maar op uit hem onderuit te trappen. Toch had Maiwand al-Afghani best een punt als hij zegt, westen doet precies het zelfde. Maiwand al-Afghani probeert hun daden enigszins goed te praten, maar andersom zijn ze ook wel erg blind voor het geweld dat het westen pleegt. Einde is dan zoek..
moet nog wel even snel zeggen dat ik K & B ook totaal niet op uit waren een nuttige discussie te voeren, puur Maiwand al-Afghani dingen te laten zeggen die ophef veroorzaken.. Laat ze lekker in de spiegel kijken..
Als ze "hun God" hadden begrepen, zouden ze niet in de rol van de farizeeën stappen. Kijk gewoon waar je zelf aan bijdraagt. Als je denkt dat je met geweld, vanuit de islam of vanuit het westen rechtvaardig bent zit je er totaal naast. Ze zouden elkaar de zelfde vragen kunnen stellen.
Knevel, kun jij rechtvaardigen alle doden die er zijn gevallen in, Irak, Afghanistan enzv? Andersom precies het zelfde.. (schikbarend veel zullen het rechtvaardig vinden omdat zij een aanslag plegen) Engeland was gruwelijk, 9-11 als t Al Q was was nog erger.. maar westen doet precies het zelfde, maar onder een andere naam. Hypocrieten, allemaal..
Waarom zou Andries dat moeten rechtvaardigen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:53 schreef Orange2012 het volgende:
Knevel, kun jij rechtvaardigen alle doden die er zijn gevallen in, Irak, Afghanistan enzv?
Vraag maar even een TT change aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat deze TT niet speculeert over de vermoede sodomie van het presentatie-duo.
veeg mij maar opquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat deze TT niet speculeert over de vermoede sodomie van het presentatie-duo.
De grootste celebrity die de redactie heeft weten te boeken in twee dagen tijd is Henk Bleker.quote:
Vorig seizoen zaten er "grotere namen" bij K&B dan bij P&Wquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De grootste celebrity die de redactie heeft weten te boeken in twee dagen tijd is Henk Bleker.
Als ik dan de EO was zou ik er aan denken mijn scoutingsapparaat op te heffen.
Vooral vlak voor de verkiezingen grote politieke namen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vorig seizoen zaten er "grotere namen" bij K&B dan bij P&W
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef Wopper1 het volgende:
Is die discussie over weigerambtenaren nog steeds bezig?
Ik dacht dat een weigerambtenaar gewoon ontslagen werd?
100 % gaat voor eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Stelling:
Tijs is een sensuele boy.
Eens
Oneens
Vind dit genre alleen mooier, ... En idd Henk is top, want ie betaalde mijn gift netjes binnen een week terugquote:
Mooi zo, iedereen dacht dat Henkie met het geld vertrokken was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind dit genre alleen mooier, ... En idd Henk is top, want ie betaalde mijn gift netjes binnen een week terug
Oneens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Goed dat Brussel de regie neemt in de crisis
Eens
Oneens
Pia houdt nu vinger aan de pols.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
En dan nu het 8 uur journaal..
Oooh nee, Pia doet nu iets anders.
Oneens. Ik moet werken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Travel. het volgende:
Ik ben klaar met Brussel, morgen sta ik op het Malieveld
Eens
Oneens
[ afbeelding ]
Ja zo lekker gek anders puur rebels is ze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die zal zich vast en zeker laten horen tijdens het gesprek met Finy de weigerambtenaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja zo lekker gek anders puur rebels is ze.
Het is de Hebreeuwse versie van Judas. Goede naam voor een advocaat.quote:
lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het is de Hebreeuwse versie van Judas. Goede naam voor een advocaat.
228 mensenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Het wordt morgen druk op het Malieveld.
Paul de Leeuw is een FOK!ker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is Spanje accepteren ze zulke kapsel niet
[ afbeelding ]
insert Medisch Centrum West muziekje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Ik geloof dat Nieuwenhuizen overleden is door een scheurtje in zijn halsslagader
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Ik zie dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat aan de hand van dit gesprek?
Ik ga er van uit dit dit een representatief onderzoek is. Er kijken circa 800k mensen naar deze show. Reken dus maar uit hoe groot de opkomst wordt.quote:
Denk niet dat er veel gelovigen zullen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Ik geloof dat Nieuwenhuizen overleden is door een scheurtje in zijn halsslagader
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Ik denk dat Nieuwenhuizen is doodgetrapt door een zandaapquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Eens
Oneens
Tweede scherm dokters
Daar ging het al fout.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dit dit een representatief onderzoek is. Er kijken circa 800k mensen naar deze show. Reken dus maar uit hoe groot de opkomst wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |