Nee neequote:
En een vuist in jouw aars had er eigenlijk bij moeten staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Hehe, eindelijk ken je je plaats in de maatschappij.
Romantisch avondje McDonaldsquote:
Totdat ze sluiten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Romantisch avondje McDonalds
Doe aardig :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een vuist in jouw aars had er eigenlijk bij moeten staan.
Het is een blijk van mijn liefde, jij lompe lul.quote:
En dan slurpend aan een milkshake naar huisquote:
Slurpend klinkt best smerig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan slurpend aan een milkshake naar huis
* Rezania gooit een reep chocolade naar Ezell.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
Etsu heeft ban.
Wie zorgt nu voor mij?
Wie neemt Ezelldienst over?
Lobi in return.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania gooit een reep chocolade naar Ezell.
Zo, dat moet je wel even zoet houden.
Op tijdstip niet, hoop ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar nu leest hij alles mee, en zit in zijn hoofd te rellen. *wacht op DM van Etsu*
Dat deed hij vanmiddag al, en vanavond had hij al een kloon.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar nu leest hij alles mee, en zit in zijn hoofd te rellen. *wacht op DM van Etsu*
Heeft hij lang volgehouden danquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat deed hij vanmiddag al, en vanavond had hij al een kloon.Nu is hij afwezig geloof ik.
:S:S:S:S:S:S::S;S:S::Squote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een blijk van mijn liefde, jij lompe lul.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:11 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ement-in-metaal.html
Fuck yeah! Science bitches!
wordt neit over gespeculeerdquote:
vizquote:
trustenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe dan ook, ik ga slapen lieve jongens en ezell. Weltrusten.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe dan ook, ik ga slapen lieve jongens en ezell. Weltrusten.
huhquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
Wat heb je liever, geen pener of geen hand?
Geen hand. Liever een prothesehand dan een prothesepenerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
Als je wat af zou moeten staan, een hand of je pener, wat zou je dan kiezen?quote:
Geen hand. Gewoon kunsthandje erop pleurenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
Had je dat verhaal gelezen met die chick met d'r nepreet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen hand. Liever een prothesehand dan een prothesepener
geen penerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je wat af zou moeten staan, een hand of je pener, wat zou je dan kiezen?
[..]
Ha, falerts.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen hand. Gewoon kunsthandje erop pleuren
Ja, daar was ik door geïnspireerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je dat verhaal gelezen met die chick met d'r nepreet?
voor jou geldt dan een pener in je vagijnquote:
Voor jou de vraag dan, geen kut of geen hand?quote:
[..]
Jezusquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor jou de vraag dan, geen kut of geen hand?
Geen Jezus is geen optie.quote:
Wat een doos.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb veel te hard gelachen om dat verhaalDie foto
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hand dan. Ik snap niet hoe je die andere niet kan hebben.
Er zijn vrouwen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon zo'n barbiepopquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:
"GMTA"quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon zo'n barbiepop
[ afbeelding ]
Voor jou dan een homootje: Rode of witte wijn?quote:
3 seconden na elkaar ook echtquote:
Alleen voor hem?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jou dan een homootje: Rode of witte wijn?
Volgende keer sneller wezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
3 seconden na elkaar ook echtDat is waarschijnlijk de tijd die ik nodig had voor het typen van de tekst.
Wijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jou dan een homootje: Rode of witte wijn?
Ohja sorryquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen voor hem?
[..]
Volgende keer sneller wezen.
Perzikquote:
Uhm?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel een homootje mag.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel een homootje mag.
Wat maakt mij een homo?quote:
Niet horenquote:
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
Niet zien. Niet kunnen horen lijkt me echt afschuwelijk en dan kun je nooit meer van muziek genieten. Hoewel je blind wel weer een stuk eenzamer en afgeslotener bent. Meh.
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheid
Daarom. Je kan nog gaan en staan waar je wilt in principe. Als je blind bent niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
Niet horen wint bij mij 'punten' vanwege afhankelijkheid t.o.v. niet zien.
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Wel gelovig of niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeligerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.
Half jaar huwelijksreis?! Jezus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeliger![]()
Hoeveel geld je wel niet kwijt bent aan een huwelijkAls je er iets groots van maakt, kan je beter een ``huwelijksreis'' maken van een half jaar
zou ik willen dan
Ja, trouwen is wel duur. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeliger![]()
Hoeveel geld je wel niet kwijt bent aan een huwelijkAls je er iets groots van maakt, kan je beter een ``huwelijksreis'' maken van een half jaar
zou ik willen dan
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Niet trouwen.
Zie de toegevoegde waarde niet zo. Snap wel dat het romantisch is en niet in een kerk hoeft, maar ik associeer het toch met geloof.
Ja ik bedoel dan gewoon wereldreisquote:
Meisjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Meisjes of jongens? Als in vrienden.
Stomme vraag. Allebei. Moet er niet aan denken enkel met mannen om te gaan maar alleen vrouwen zou ik ook compleet gestoord van worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
jongens. Chicks lullen ALLES doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stomme vraag. Allebei. Moet er niet aan denken enkel met mannen om te gaan maar alleen vrouwen zou ik ook compleet gestoord van worden.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef yeliz het volgende:
[..]
tis inmiddels 02:41 veel te late tijdstip om aardig en netjes te blijven
Veel nuchterder en minder drama. Is mijn ervaring. Bovendien gedragen mannen onderling zich heel anders dan in het bijzijn van vrouwen.quote:
Ligt eraan, je hebt meisjes-jongens, meisjes-meisjes, jongens-jongens, jongens-meisjes etcquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Ik denk dat ik wel om de paar jaar verhuis, maar alleen als economisch haalbaar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Je hele leven op dezelfde plek blijven wonen of altijd blijven `rondtrekken''?
Geen van beide.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Mag settelen maar af en toe wel verhuizen ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Geen meisjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Hier meisjes. Tot nu toe alleen goed bevriend geweest met meisjes... En om terug te komen op die van Jordy: tussen meisjes-meisje en jongens-meisje in zijn ze.
Wat is af en toe?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag settelen maar af en toe wel verhuizen ook?
Combinatie van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Zijn meisjes?quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk ook niet alleen binnen Nederland
Vandaar de PIquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
Zorgzaam. Ghehe, weet niet of ik dat wel ben.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
Zorgzaam. Ghehe, weet niet of ik dat wel ben.
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.quote:
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.
Je hebt graag een vriendin?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Rezania het volgende:
Ik heb liever jongens-meisjes als vriendin, nu blij?
Hah, gaaaaaaaaaaayquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Rezania het volgende:
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Rezania het volgende:
Fair enoughquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?
Klinkt eigenlijk best perfectquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?
Uhuquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe de meeste meisjes denken.
Loopt er iemand binnen en dan tien seconden later: "Ja, zag je dat? Die schoenen bladiebla."
Weet je wel?
Innerlijk, maar je moet er wel mee over straat kunnenquote:
Er hier ontstaat ophef omdat je onder een steen leeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: in Amerika is ophef ontstaan over een designmerk omdat ze een waterketel hebben gemaakt die sommige mensen blijkbaar doet denken aan een bepaalde Oostenrijkse Duitser.
[ afbeelding ]
Beide. In omgang met iemand word je vooral aangetrokken door iemands innerlijk maar ik zal niet zo'n moraalridder zijn om te zeggen dat ik niet van knappe vrouwen houd, of zo.quote:
Was dit al gepost? Jammer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er hier ontstaat ophef omdat je onder een steen leeft.
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.quote:
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.quote:
Ach, pas 5 keer of zo.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.
Maar je mot er toch wel op vallen, jawohl.
[..]
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Innerlijk voorop, maar als ze eruit ziet als een uiteengevallen walvis haak ik af hoor
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Innerlijk voorop, maar als ze eruit ziet als een uiteengevallen walvis haak ik af hoor
Dat had mijn ex heel erg, als je daarmee in de stad liep was het alleen maar van:quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.
Maar je mot er toch wel op vallen, jawohl.
[..]
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.
"Zooo! Wat heb jij een leuk... karakter."quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dromen over een meisje met een leuk karakter ahum
Oh snapquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.
''tetten''quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Zooo! Wat heb jij een leuk... karakter."
Ja, want je hele relatie is gebaseerd op de eerste indruk natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Trusten.quote:
Zulke meiden wil ik het liefst een mep verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had mijn ex heel erg, als je daarmee in de stad liep was het alleen maar van:
Oh kijk dat haar
Oh zie die schoenen![]()
Moet je die jas zien
Omg, die bril kan echt niet
Vreselijk
Het wass ook best een tutjequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.
[..]
Trusten.
[..]
Zulke meiden wil ik het liefst een mest verkopen.
Dat zeg ik niet. Maar als je eerst op uiterlijk let (of dat nou bewust of onbewust is) kun je moeilijk zeggen dat innerlijk voorop staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want je hele relatie is gebaseerd op de eerste indruk natuurlijk.
Uiteindelijk staat het innerlijk wel voorop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je eerst op uiterlijk let (of dat nou bewust of onbewust is) kun je moeilijk zeggen dat innerlijk voorop staat.
Een mest verkopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.
[..]
Trusten.
[..]
Zulke meiden wil ik het liefst een mest verkopen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een mest verkopen?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. ¤25
Enorme contradictio in terminis dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteindelijk staat het innerlijk wel voorop.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een mest verkopen?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. ¤25
Ik moet zeggen ook dat tweede, maar daar moet ik maar snel mee ophoudenquote:
TERING! Kan toch altijd nog organen en zo printen als ik ze nodig heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Gezond leven of je de tering in vreten?
De tering in vreten, maar niet overdreven en als een uiteengevallen walvis eindigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Gezond leven of je de tering in vreten?
FASTFOOD IS EEN ZONDEquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, gezond leven is voor gelovigen die menen dat ze nog een keertje terugkomen ofzo
Trusten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
Nou, lieve mensen, het was gezellig. Ik ga slapen.
En mensen die denken dat lang leven gelijk staat aan een gelukkig leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, gezond leven is voor gelovigen die menen dat ze nog een keertje terugkomen ofzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
Nou, lieve mensen, het was gezellig. Ik ga slapen.
Of die niet op hun 27e willen overlijden op de operatietafel bij een triple bypass-operatie aan een te hoge bloeddruk in hun aids.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Precies, wij gaan tenminste naar de Club of 27quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of die niet op hun 27e willen overlijden op de operatietafel bij een triple bypass-operatie aan een te hoge bloeddruk in hun aids.
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:01 schreef Rezania het volgende:
Liever kort leven en lekker vreten, dan lang leven en smakeloos vreten.
McChickenquote:
Jongen, mijn swag-IQ > jouw Limburg-IQ.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Soms heeft die Rez nog eens een intelligente uitspraak
Probeer ik het eens niet over seks te hebben kom jij weerquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, mijn swag-IQ > jouw Limburg-IQ.
Het is 3 uur 's nachts, wanneer wil je het anders over seks hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer ik het eens niet over seks te hebben kom jij weer
Noodles met salami en een gewokte pizza met garnalen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noodles met salami en een gewokte pizza met garnalen?
quote:
oquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jezelf een gunst doen met behulp van je fantasie, of fysieke beelden.
jaquote:
quote:
Fantasie voor mij dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jezelf een gunst doen met behulp van je fantasie, of fysieke beelden.
quote:
Wij mogen hem wel overslaan, maar jij nietquote:
Wat lul jij hypocriet man.quote:
Oh, beide, ik ben niet zo moeilijk.quote:
Ja, lukt het dan zelfs op Jordy?quote:
LL Cool J.quote:
Was verkeerd geciteerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij mogen hem wel overslaan, maar jij niet
Ja, laten we dat hopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Wtf doe ik hier eigenlijk, ik heb nog een examen
Gr gr
Veel plezier morgen, gr gr.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Gr gr
Ik snap hem niet. Anoniem bij wat precies?quote:
succes gr grquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Gr gr
quote:
Anoniem. Ik zou nooit in een dorp kunnen wonen waar iedereen iedereen kent, vreselijkquote:
Plek waar je woont.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Anoniem bij wat precies?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anoniem. Ik zou nooit in een dorp kunnen wonen waar iedereen iedereen kent, vreselijk
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan, liever anoniem voor kampers
Liever anoniem voor jou dus XDDDDDDDDDDDquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Plek waar je woont.
[..]
Ik ook niet.
[..]
o..quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Liever anoniem voor jou dus XDDDDDDDDDDD
Ja oke, da's wel een goede.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:15 schreef Rezania het volgende:
Oh, een beetje van beiden graag dan. Ons kent ons in de straat en voor de rest mag het wel anoniem.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:18 schreef Ezell het volgende:
Ik ga voor slapen.![]()
Vragenshizzle was leuk.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:18 schreef Ezell het volgende:
Ik ga voor slapen.![]()
Vragenshizzle was leuk.
Trusten.
Oh?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet door posten, Anders heeft Rez weer lapo XD
quote:
quote:
Oh dan mag het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets om Jordy mee te plagen, maar nvm.
Nee, want die gozer is al aan het pitten.quote:
Leest hij morgen welquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want die gozer is al aan het pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |