Uiteindelijk staat het innerlijk wel voorop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je eerst op uiterlijk let (of dat nou bewust of onbewust is) kun je moeilijk zeggen dat innerlijk voorop staat.
Een mest verkopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.
[..]
Trusten.
[..]
Zulke meiden wil ik het liefst een mest verkopen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een mest verkopen?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. ¤25
Enorme contradictio in terminis dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Uiteindelijk staat het innerlijk wel voorop.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een mest verkopen?[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. ¤25
Ik moet zeggen ook dat tweede, maar daar moet ik maar snel mee ophoudenquote:
TERING! Kan toch altijd nog organen en zo printen als ik ze nodig heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Gezond leven of je de tering in vreten?
De tering in vreten, maar niet overdreven en als een uiteengevallen walvis eindigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Gezond leven of je de tering in vreten?
FASTFOOD IS EEN ZONDEquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, gezond leven is voor gelovigen die menen dat ze nog een keertje terugkomen ofzo
Trusten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
Nou, lieve mensen, het was gezellig. Ik ga slapen.
En mensen die denken dat lang leven gelijk staat aan een gelukkig leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, gezond leven is voor gelovigen die menen dat ze nog een keertje terugkomen ofzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef Tchock het volgende:
Nou, lieve mensen, het was gezellig. Ik ga slapen.
Of die niet op hun 27e willen overlijden op de operatietafel bij een triple bypass-operatie aan een te hoge bloeddruk in hun aids.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
Precies, wij gaan tenminste naar de Club of 27quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of die niet op hun 27e willen overlijden op de operatietafel bij een triple bypass-operatie aan een te hoge bloeddruk in hun aids.
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:01 schreef #ANONIEM het volgende:
Liever kort leven en lekker vreten, dan lang leven en smakeloos vreten.
McChickenquote:
Jongen, mijn swag-IQ > jouw Limburg-IQ.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Soms heeft die Rez nog eens een intelligente uitspraak
Probeer ik het eens niet over seks te hebben kom jij weerquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:03 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jongen, mijn swag-IQ > jouw Limburg-IQ.
Het is 3 uur 's nachts, wanneer wil je het anders over seks hebben?quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer ik het eens niet over seks te hebben kom jij weer
Noodles met salami en een gewokte pizza met garnalen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noodles met salami en een gewokte pizza met garnalen?
quote:
oquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jezelf een gunst doen met behulp van je fantasie, of fysieke beelden.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |