Wat is af en toe?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag settelen maar af en toe wel verhuizen ook?
Combinatie van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Je hele leven op dezelfde plek blijven wonen of altijd blijven `rondtrekken''?
Zijn meisjes?quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk ook niet alleen binnen Nederland
Vandaar de PIquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
Zorgzaam. Ghehe, weet niet of ik dat wel ben.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Ezell het volgende:
Zorgzaam. Ghehe, weet niet of ik dat wel ben.
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.quote:
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.
Je hebt graag een vriendin?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik heb liever jongens-meisjes als vriendin, nu blij?
Hah, gaaaaaaaaaaayquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef #ANONIEM het volgende:
Fair enoughquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om de x-aantal jaren. Ik wil niet zo'n type zijn dat op zijn 80e nog woont in zijn eerste huis, maar ik hoeft echt niet om het jaar te verkassen.
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?
Klinkt eigenlijk best perfectquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben een best wel een jongens-meisje dat eruit ziet als een meisjes-meisje. Ben ik goedgekeurd?
Uhuquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe de meeste meisjes denken.
Loopt er iemand binnen en dan tien seconden later: "Ja, zag je dat? Die schoenen bladiebla."
Weet je wel?
Innerlijk, maar je moet er wel mee over straat kunnenquote:
Er hier ontstaat ophef omdat je onder een steen leeft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: in Amerika is ophef ontstaan over een designmerk omdat ze een waterketel hebben gemaakt die sommige mensen blijkbaar doet denken aan een bepaalde Oostenrijkse Duitser.
[ afbeelding ]
Beide. In omgang met iemand word je vooral aangetrokken door iemands innerlijk maar ik zal niet zo'n moraalridder zijn om te zeggen dat ik niet van knappe vrouwen houd, of zo.quote:
Was dit al gepost? Jammer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Er hier ontstaat ophef omdat je onder een steen leeft.
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.quote:
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.quote:
Ach, pas 5 keer of zo.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.
Maar je mot er toch wel op vallen, jawohl.
[..]
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Innerlijk voorop, maar als ze eruit ziet als een uiteengevallen walvis haak ik af hoor
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Innerlijk voorop, maar als ze eruit ziet als een uiteengevallen walvis haak ik af hoor
Dat had mijn ex heel erg, als je daarmee in de stad liep was het alleen maar van:quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar misschien innerlijk wat meer puntjes.
Maar je mot er toch wel op vallen, jawohl.
[..]
Nah, dat ijdelachtige. Maar dat zeikerige op anderen ook wel hoor.
"Zooo! Wat heb jij een leuk... karakter."quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dromen over een meisje met een leuk karakter ahum
Oh snapquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.
''tetten''quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Zooo! Wat heb jij een leuk... karakter."
Ja, want je hele relatie is gebaseerd op de eerste indruk natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Innerlijk voorop klopt niet. Je eerste indruk is per definitie uiterlijk. Tenzij FOK! of telefoonseks of zo maar dat telt niet.
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Trusten.quote:
Zulke meiden wil ik het liefst een mep verkopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had mijn ex heel erg, als je daarmee in de stad liep was het alleen maar van:
Oh kijk dat haar
Oh zie die schoenen![]()
Moet je die jas zien
Omg, die bril kan echt niet
Vreselijk
Het wass ook best een tutjequote:Op woensdag 29 mei 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik daarbij moet voorstellen.
[..]
Trusten.
[..]
Zulke meiden wil ik het liefst een mest verkopen.
Dat zeg ik niet. Maar als je eerst op uiterlijk let (of dat nou bewust of onbewust is) kun je moeilijk zeggen dat innerlijk voorop staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, want je hele relatie is gebaseerd op de eerste indruk natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |