Niet horenquote:
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
Niet zien. Niet kunnen horen lijkt me echt afschuwelijk en dan kun je nooit meer van muziek genieten. Hoewel je blind wel weer een stuk eenzamer en afgeslotener bent. Meh.
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheid
Daarom. Je kan nog gaan en staan waar je wilt in principe. Als je blind bent niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
Niet horen wint bij mij 'punten' vanwege afhankelijkheid t.o.v. niet zien.
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Wel gelovig of niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeligerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.
Half jaar huwelijksreis?! Jezus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeliger![]()
Hoeveel geld je wel niet kwijt bent aan een huwelijkAls je er iets groots van maakt, kan je beter een ``huwelijksreis'' maken van een half jaar
zou ik willen dan
Ja, trouwen is wel duur. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeliger![]()
Hoeveel geld je wel niet kwijt bent aan een huwelijkAls je er iets groots van maakt, kan je beter een ``huwelijksreis'' maken van een half jaar
zou ik willen dan
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Niet trouwen.
Zie de toegevoegde waarde niet zo. Snap wel dat het romantisch is en niet in een kerk hoeft, maar ik associeer het toch met geloof.
Ja ik bedoel dan gewoon wereldreisquote:
Meisjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Meisjes of jongens? Als in vrienden.
Stomme vraag. Allebei. Moet er niet aan denken enkel met mannen om te gaan maar alleen vrouwen zou ik ook compleet gestoord van worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
jongens. Chicks lullen ALLES doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stomme vraag. Allebei. Moet er niet aan denken enkel met mannen om te gaan maar alleen vrouwen zou ik ook compleet gestoord van worden.
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:42 schreef yeliz het volgende:
[..]
tis inmiddels 02:41 veel te late tijdstip om aardig en netjes te blijven
Veel nuchterder en minder drama. Is mijn ervaring. Bovendien gedragen mannen onderling zich heel anders dan in het bijzijn van vrouwen.quote:
Ligt eraan, je hebt meisjes-jongens, meisjes-meisjes, jongens-jongens, jongens-meisjes etcquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Ik denk dat ik wel om de paar jaar verhuis, maar alleen als economisch haalbaar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Je hele leven op dezelfde plek blijven wonen of altijd blijven `rondtrekken''?
Geen van beide.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Mag settelen maar af en toe wel verhuizen ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Geen meisjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Hier meisjes. Tot nu toe alleen goed bevriend geweest met meisjes... En om terug te komen op die van Jordy: tussen meisjes-meisje en jongens-meisje in zijn ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |