Niet horenquote:
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
Niet zien. Niet kunnen horen lijkt me echt afschuwelijk en dan kun je nooit meer van muziek genieten. Hoewel je blind wel weer een stuk eenzamer en afgeslotener bent. Meh.
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben je beperkter in je leven met blindheid dan met doofheid
Daarom. Je kan nog gaan en staan waar je wilt in principe. Als je blind bent niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ja. Doof zijn is (heel onrespectvol) 'alleen' erg onhandig, maar als je blind bent verlies je vrijwel alle zelfstandigheid.
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
Niet horen wint bij mij 'punten' vanwege afhankelijkheid t.o.v. niet zien.
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwenquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Niet trouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Ezell het volgende:
NIEUWE VRAAG
Trouwen of niet trouwen?
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Veel te burgerlijk, gelijk alles vastzetten, terwijl 2/3de van de huwelijk toch uitloopt in een scheiding.
Neem dan een samenlevingscontract en bouw zelf een bescheiden feestje
Wel gelovig of niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwen. Vind het wel een mooie traditie. Hoeft niet in een kerk.
nee maar het opstellen van een samenlevingscontract is financieel toch wel wat voordeligerquote:Op woensdag 29 mei 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit elkaar gaan met een samenlevingscontract is niet veel eenvoudiger dan scheiden als je getrouwd bent, hoor. Maakt weinig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |