Spinvis is wat dat betreft een grote Nederlandse naam. Eerste album volledig zelf geschreven, gemaakt en geproduceerd. Pas toen hij met het reeds voltooide album naar Excelsior stapte kon hij het ook echt zelf uitgeven en toen is hij echt opgestaan als muzikant.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is veel nederlandse indie. Heel veel bands die alles zelf moeten doen, zelf albums uitbrengen zonder invloed en hulp van labels...
Nou dat lukt dan nog niet echt bij mij in elk gevalquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Er is veel nederlandse indie. Heel veel bands die alles zelf moeten doen, zelf albums uitbrengen zonder invloed en hulp van labels...
In before Di-rectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drummer is zo'n klapmongool.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
Let ook op de vernederlandste titel. Rollercoaster is geen Engels.
Die wilde de Nederlandse Nick Drake worden. Is 'm nog niet gelukt volgens mij. Yeuy, nu kan ik 't topic omgooien!quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
Over Di-rect gesproken: Tim Akkerman heeft ook zijn debuutplaat uitgebracht op Excelsior. Bijzonder weinig aan. Wel live gezien voor een habbekrats en ontmoet, aardige kerel wel.
...eeennnn topic dood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die wilde de Nederlandse Nick Drake worden. Is 'm nog niet gelukt volgens mij. Yeuy, nu kan ik 't topic omgooien!![]()
Als dit zijn uitgangspunt voor het maken van muziek is, dan maakt dat voor mij die muziek bij voorbaat al weinig interessant...quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die wilde de Nederlandse Nick Drake worden. Is 'm nog niet gelukt volgens mij.
Dat heb ik vaker bij de Boiler Room. Het publiek lijkt te wachten tot de film begint of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Zie Thom Yorke dan hier Madvillain op 28:35 opzetten en even bouncen.
Ik blijf het maar een raar filmpje vinden overigens. Dat publiek. Dat publiek?
Die set is toch ook afgrijselijk. Zou daar ook niet op zitten te wachten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Zie Thom Yorke dan hier Madvillain op 28:35 opzetten en even bouncen.
Ik blijf het maar een raar filmpje vinden overigens. Dat publiek. Dat publiek?
Yorke kon daar inderdaad nog niet echt goed DJ'en. Een van zijn eerste sets was dat. Tegenwoordig is het een stuk beter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die set is toch ook afgrijselijk. Zou daar ook niet op zitten te wachten.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die set is toch ook afgrijselijk. Zou daar ook niet op zitten te wachten.
Johan op 1, Lola Kite is grappig en Kartasan verdient een eervolle vermelding:quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:10 schreef Tchock het volgende:
Wat is dan de beste Excelsior-act ooit? Triggerfinger, De Staat, Alamo Race Track, Spinvis, Darryl-Ann, Anne Soldaat, Johan, Moss, The Madd? Iets anders? Roept u maar
Gijsbert Kamer is toch die ultieme Excelsior fan? Ik vind het album goed, maar niet beter/slechter dan de overige albums.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:39 schreef Norrage het volgende:
5 sterretjes voor Laura![]()
En niet van Gijsbert Wartaaluitkramer, maar van Menno Pot
Dus ik neem het serieus, en ik vind het ook redelijk terecht
Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |