Klinkt wel lekker jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Näsenbar het volgende:
In de categorie Frans nog:
Geen idee of dit indie is, maar erg vet nummer en een leuke clip.
Een nummer van Rodriguez. Wilde het eigenlijk op het album Searching for Sugar man baseren, maar perongeluk een nummer van het album genomen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik geen idee heb waar de TT op gebaseerd is!
Daar had ik laatst lovend over gepost en dat werd compleet genegeerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
Uit Estland: Ewert and the Two Dragons
On-Est-goed zeg maar
Faalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een nummer van Rodriguez. Wilde het eigenlijk op het album Searching for Sugar man baseren, maar perongeluk een nummer van het album genomen.
Waarschijnlijk omdat ik (lees dit niet als je bevooroordeeld bent over mijn meningen)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar had ik laatst lovend over gepost en dat werd compleet genegeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
hier leggen ze uit hoe ze muziek maken. wel in het frans maar toch is het wel redeljk te volgen vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
In de categorie Frans vind ik dit ook fantastisch:
Jammer dat de rest van hun muziek redeijk ruk is. Die EP was nog wel aardig.]
Rodriquez, heerlijk verhaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een nummer van Rodriguez. Wilde het eigenlijk op het album Searching for Sugar man baseren, maar perongeluk een nummer van het album genomen.
Cool.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef ranja het volgende:
[..]
hier leggen ze uit hoe ze muziek maken. wel in het frans maar toch is het wel redeljk te volgen vind ik
Pardon?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Band is doodgebloed nadat de zanger zijn vriendin met zijn blote handen had doodgeslagen.
Prachtig nummer idd, band heeft nog wel een paar andere leuke nummers, maar voor de rest is het een stuk minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Dit is mijn lievelingsnummer uit Frankrijk. Noir Désir. De rest van hun werk is overigens een stuk minder goed. Band is doodgebloed nadat de zanger zijn vriendin met zijn blote handen had doodgeslagen.
Overigens heb ik dat laatste al veel te vaak verteld aan verschillende mensen. Vind het gewoon een aangrijpend verhaal.
Dronken ruzie gekregen. Volgens de zanger sloeg hij haar een paar keer maar volgens de lijkschouwer was het 19 keer. Meisje heeft nog een halve week in coma gelegen voor ze overleed.quote:
Zonde om zulke mensen dood te slaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dronken ruzie gekregen. Volgens de zanger sloeg hij haar een paar keer maar volgens de lijkschouwer was het 19 keer. Meisje heeft nog een halve week in coma gelegen voor ze overleed.
Was nogal een publiek drama (nouja, behalve om de overduidelijke redenen) omdat ze een redelijk bekende actrice was.
[ afbeelding ]
Niet zo sterk als het orgineel, maar wel erg mooi.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prachtig nummer idd, band heeft nog wel een paar andere leuke nummers, maar voor de rest is het een stuk minder.
Sophie Hunger heeft er een cover van gemaakt, een stuk rustiger, maar nog steeds mooi:
Geen idee of hij er iets mee te maken heeft gehad, maar toch wel typisch dat dit ook nog gebeurd is.quote:Ex-wife Krisztina Rády committed suicide on 10 January 2010, while he was sleeping in the same house.[6]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |