Dat is geen argumentquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hahaha Tijdschrift Skepter. Alsof dat erg geloofwaardig is.... Hun bestaan draait maar om 1 ding.
buitengewone beweringen aan een kritisch onderzoek onderwerpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Japie77 het volgende:
Hahaha Tijdschrift Skepter. Alsof dat erg geloofwaardig is.... Hun bestaan draait maar om 1 ding.
Ze zijn vooringenomen, maar het gaat wel om de argumenten, uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Normaal zal ik mezelf nooit quoten maar aan het fenomeen van de gecrashte Rosswell schotel gemaakt van latjes, plakband en rubber met folie wil ik nog wel even wat aan toevoegen over de intelligentie van deze buitenaardsen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze alien-vrienden schotels maakten van houten balkjes en plakband. Niet zo verwonderlijk dat 't zaakje naar beneden kwam. Schijnen niet zulke intelligente levensvormen te zijn. Die theorie wil er alleen nog niet zo in bij de meesten die liever iets van een geavanceerde technologie met de beste materialen zien neerstorten.
Ik ben het niet helemaal met die manier van redeneren eens. Het had ook gekund dat de 'landing' in Roswell het eerste en enige bezoek was nl. De rest van de sightings zouden allemaal aards kunnen zijn, al of niet verklaarbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Normaal zal ik mezelf nooit quoten maar aan het fenomeen van de gecrashte Rosswell schotel gemaakt van latjes, plakband en rubber met folie wil ik nog wel even wat aan toevoegen over de intelligentie van deze buitenaardsen.
[ afbeelding ]
Volgens PoP in een oud topic waren 97% van de UFO's natuurlijk verklaarbaar en 3% niet (sorry als ik iets naast het lage percentage zit). Dus als die paar 'twijfelachtige sightings' buitenaards zouden zijn en 1tje ervan crashte in Rosswell dan is dat een vrij bedroevend hoog percentage aan ongelukken. En dan te bedenken dat ons vliegtuig het veiligste vervoermiddel is ivm de miljoenen vluchten per dag en het relatief kleine percentage ongelukken met dodelijke afloop.
Wat moeten we met die pauper technologie van ze? Waarschijnlijk is het stiekem verwerkt in de Ford Pinto maar dat was 't dan ook wel, weg met die troep.
Ik heb geen tijd om hem te bekijken, maar hij is mooi gemaakt, als ik afga op de eerste paar minuten.quote:
Wordt dat er beter op?. Ze hebben de parachutes nog niet uitgevonden en t wiel blijkbaar ook niet. Een voorsprong in Hi tech had ze kunnen redden.1 bezoek en 1 crash is wel iets te dramatisch om ze hogere levensvormen te noemen en om de technologie te willen die ze hier lieten crashen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met die manier van redeneren eens. Het had ook gekund dat de 'landing' in Roswell het eerste en enige bezoek was nl. De rest van de sightings zouden allemaal aards kunnen zijn, al of niet verklaarbaar.
Als dat zo is, zegt dat helemaal niets over hoe veilig hun vervoer gemiddeld is.
Het blijft speculeren.. Ik weet niet welke technologie ze hadden, dus ook niet wat er mis kan zijn gegaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wordt dat er beter op?. Ze hebben de parachutes nog niet uitgevonden en t wiel blijkbaar ook niet. Een voorsprong in Hi tech had ze kunnen redden.1 bezoek en 1 crash is wel iets te dramatisch om ze hogere levensvormen te noemen en om de technologie te willen die ze hier lieten crashen.
lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Beathoven het volgende:
Volgens PoP in een oud topic waren 97% van de UFO's natuurlijk verklaarbaar en 3% niet (sorry als ik iets naast het lage percentage zit).
Wat men heeft gevonden zijn o.a. Latjes, rubber, plakband en een stukje touw met folie. Weinig speculatie, alleen de tekentjes op de latten suggereerden dat het vreemd was. Als t spionageballonnen waren en dat waren ze volgens de officiele latere verklaringen dan zou ik vooral geen engelse teksten gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het blijft speculeren.. Ik weet niet welke technologie ze hadden, dus ook niet wat er mis kan zijn gegaan.
Alu foliequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat men heeft gevonden zijn Latjes, rubber, plakband en een stukje touw
Ok, het was een hypothetisch voorbeeld.. Punt was dat je op basis van één gebeurtenis geen gemiddelden kan berekenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat men heeft gevonden zijn o.a. Latjes, rubber, plakband en een stukje touw met folie. Weinig speculatie, alleen de tekentjes op de latten suggereerden dat het vreemd was. Als t spionageballonnen waren en dat waren ze volgens de officiele latere verklaringen dan zou ik vooral geen engelse teksten gebruiken.
Mocht er één in de USSR neerstorten dan was t nog puzzlen waar t vandaan kwam.
hoe kom je daar bij ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat men heeft gevonden zijn o.a. Latjes, rubber, plakband en een stukje touw met folie.
het is een behoorlijk eng clubje di eop de man gaat spelen als ze het met feiten niet redden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze zijn vooringenomen, maar het gaat wel om de argumenten, uiteindelijk.
Dat klopt wel een beetje.. Maar juist daarom is het belangrijk om het bij de argumenten te houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef huupia het volgende:
[..]
het is een behoorlijk eng clubje di eop de man gaat spelen als ze het met feiten niet redden.
ik heb meerdere malen discussies mogen volgen tussen skepsis en ufo onderzoekers die boekdelen spraken .
ik heb trouwens niets tegen mensen die kritisch zijn maar dit soort mensen staan onze vooruitgang in de weg met hun halsstarrig " nee dat bestaat niet "
eens !quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje.. Maar juist daarom is het belangrijk om het bij de argumenten te houden.
Former CIA Officer Gives Deathbed Testimony About UFOsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is jouw mening eigenlijk over de death-bed confessions? Waarom vertellen sommige (hogere) militairen aan hun familie, vlak voordat ze sterven of een levensgevaarlijke operatie ondergaan, dat er bij Roswell wel degelijk en vliegende schotel is neergestort? Waarom trollen deze mensen hun familie vlak voordat ze doodgaan?
Nu snap ik het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef huupia het volgende:
het is een behoorlijk eng clubje di eop de man gaat spelen als ze het met feiten niet redden.
Zoiets roepen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:18 schreef joellsoares het volgende:
Haha pietverdriet ben je nou echt zoon mongool ?
Ze gunnen elkaar het licht niet nee. Dat zie je hier ook geregeld terug in discussies.quote:ik heb meerdere malen discussies mogen volgen tussen skepsis en ufo onderzoekers die boekdelen spraken .
ik heb trouwens niets tegen mensen die kritisch zijn maar dit soort mensen staan onze vooruitgang in de weg met hun halsstarrig " nee dat bestaat niet "
Laat mij eens niet lachen en kom eens met die serieuze kant?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef joellsoares het volgende:
Ik heb niks tegen skeptics maar komop man....
Ze kunnen niet eens toegeven dat er een serieuze kant aan het ufo verhaal zit.
Laat me niet lachen man :
Lees anders even de draad terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef joellsoares het volgende:
Zijn al die getuigenissen nog niet serieus genoeg voor je ?
Vind het zonde dat je dit onderwerp niet normaal kan behandelen zonder overal leugens achter te zoeken.
Goh, je loopt in een ander topic tegen dit artikel aan en nu ben je plotseling een expert op het gebied van death-bed confessions?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Former CIA Officer Gives Deathbed Testimony About UFOs
http://www.collective-evo(...)estimony-about-ufos/
En natuurlijk zijn naam niet erbij zodat je het niet kan verifiëren of hij in de bezoekboeken staat bij het witte huis toen hij de president zou hebben bezocht om maar wat te noemen. Wie doet hier nu verstoppertje spelen?
Lijkt me duidelijk dat je dit soort deathbed confession niet serieus kan nemen
Dan heb je kunnen lezen dat de CIA medewerker uit de OP en verschillende van de als zo belangrijk aangewezen personen zoals brandon en corso niet schitteren in betrouwbaarheid.quote:
Welke Mogul vlucht zou er zijn neergestort bij Roswell volgens de officiele lezing?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat men heeft gevonden zijn o.a. Latjes, rubber, plakband en een stukje touw met folie. Weinig speculatie, alleen de tekentjes op de latten suggereerden dat het vreemd was. Als t spionageballonnen waren en dat waren ze volgens de officiele latere verklaringen dan zou ik vooral geen engelse teksten gebruiken.
Oeh de daily mail,quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Goh, je loopt in een ander topic tegen dit artikel aan en nu ben je plotseling een expert op het gebied van death-bed confessions?
Hoe zit het met de andere death-bed confessions dan, waarbij wel de persoonlijke details zijn vrijgegeven?
Roswell officer's amazing deathbed admission raises possibility that aliens DID visit
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz2UnDbxknq
Lieutenant Walter Haut heeft een affodavit laten opmaken die na zijn dood geopend mocht worden. Bewijst dat onomstotelijk dat we bezocht worden? Nee.
Maar waarom doet een luitenant zoiets? En er zijn nog meer death-bed confessions, maar daar zal ik je niet mee lastig vallen. Wel grappig, dat je uren besteedt aan het discussiëren in dit soort topics, maar dat je niet eens een uurtje kunt uittrekken om een lezing van bijv. Donald Schmitt te kijken.
Misschien dat je zo actief bent de laatste tijd in TRU omdat er onbewust wat dingen beginnen op te borrelen bij je. Misschien dat je stiekem toch wel weet dat er een serieuze kant zit aan het UFO fenomeen. Misschien dat je stiekem toch wel weet dat jouw ongeïnformeerde mening niet zo zwaar weegt als die van een kolonel, luitenant, astronaut of 5-sterren admiraal.
Spannende tijden voor je Piet!
Heb jij uberhaupt wiskunde met procenten al gehad of zit je nog op de basisschool?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Normaal zal ik mezelf nooit quoten maar aan het fenomeen van de gecrashte Rosswell schotel gemaakt van latjes, plakband en rubber met folie wil ik nog wel even wat aan toevoegen over de intelligentie van deze buitenaardsen.
[ afbeelding ]
Volgens PoP in een oud topic waren 97% van de UFO's natuurlijk verklaarbaar en 3% niet (sorry als ik iets naast het lage percentage zit). Dus als die paar 'twijfelachtige sightings' buitenaards zouden zijn en 1tje ervan crashte in Rosswell dan is dat een vrij bedroevend hoog percentage aan ongelukken. En dan te bedenken dat ons vliegtuig het veiligste vervoermiddel is ivm de miljoenen vluchten per dag en het relatief kleine percentage ongelukken met dodelijke afloop.
Geschreven door Nick Pope maar die ken je niet omdat je niets weet. Nick Pope heeft lang gewerkt voor het Britse ministerie van Defensie en hem zul je nooit horen zeggen dat we bezocht worden door aliens. Hij is juist de meest voorzichtige onderzoeker en hem zul je nooit rare dingen horen zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh de daily mail,
Dat is nog eens een kwaliteitskrant.
Ik vraag jou naar een uitleg van je desinformatie theorie en ik krijg geen normaal antwoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Maat geef je nu toe dat de verhalen van wolf, brandon en corso aan alle kanten rammelen?
Ik heb alledrie beantwoord, dat jouw het antwoord niet bevalt is wat anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vraag jou naar een uitleg van je desinformatie theorie en ik krijg geen normaal antwoord.
Ik vraag naar antwoord op de moeder met de gebroken neus case en ik krijg geen normaal antwoord.
Ik vraag naar jouw mening over deathbed confessions en ik krijg geen normaal antwoord.
En dan verwachten dat ik keer op keer moeite ga doen om jouw vragen te beantwoorden
Ik zeg dat ik de daily mail niet als serieuze bron ziequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Geschreven door Nick Pope maar die ken je niet omdat je niets weet. Nick Pope heeft lang gewerkt voor het Britse ministerie van Defensie en hem zul je nooit horen zeggen dat we bezocht worden door aliens. Hij is juist de meest voorzichtige onderzoeker en hem zul je nooit rare dingen horen zeggen.
Maar wat jij zegt is dat de death-bed confession niet bestaat omdat de dailymail erover bericht?
Ik heb nog steeds geen vergelijkbaar desinformatie voorbeeld van je gehoord. Kun jij een desinformatie voorbeeld noemen waarbij het leger in eerste instantie een exotisch iets noemde omdat later te vervangen door een meer alledaags iets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb alledrie beantwoord, dat jouw het antwoord niet bevalt is wat anders.
Geef jij nu toe dat deze drie heren hun verhalen aan alle kanten rammelen?
En wat vind je van Nick Pope?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik de daily mail niet als serieuze bron zie
Rosswellquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen vergelijkbaar desinformatie voorbeeld van je gehoord. Kun jij een desinformatie voorbeeld noemen waarbij het leger in eerste instantie een exotisch iets noemde omdat later te vervangen door een meer alledaags iets?
Zoals ik zei, er is een gebroken neus, bewijs dus, meer dus dan alleen ooggetuigen, dus vraag ik jouw waar je "gebroken alien" is om je duidelijk te maken dat je vergelijking mank gaat.quote:En de gebroken neus case, heb ik ook nog geen duidelijk antwoord op gehoord. Nog een keer dan maar: Je komt thuis en je partner staat buiten met een gebroken bloedende neus. Je partner wijst de overbuurman aan en vervolgens komen 5 andere buren erbij en zij wijzen allen ook die ene overbuurmaan aan. De vraag is wat doe jij? Bel je de politie of zeg je tegen iedereen "ooggetuigen verslagen zijn notoir onbetrouwbaar dus we kunnen de politie niet bellen". Wat doe jij Piet?
Ik heb je gezegd dat ik ze niet vertrouw en je een voorbeeld laten zien waarom nietquote:En wat was je antwoord ook alweer op de deahbed confessions die worden gedaan aan familieleden? Wat is volgens jou de reden dat mensen die op sterven liggen vlak voor hun dood hun familieleden trollen?
Als je antwoord geeft op de bovenstaande vragen, geef ik antwoord op jouw vraag.
Het doet me nog het meest denken aan het bureau van Voskuil, waar mensen jarenlang onderzoek doen naar het gebruik om de nageboorte van het paard in een boom te hangenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En wat vind je van Nick Pope?
trololoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het doet me nog het meest denken aan het bureau van Voskuil, waar mensen jarenlang onderzoek doen naar het gebruik om de nageboorte van het paard in een boom te hangen
Pcp post ook ietwat zinniger dan jij.quote:
Een vergelijkbaar voorbeeld van Roswell vraag ik om en jij antwoordt Roswell??quote:
Je ontwijkt de vraag. De vraag is vrij simpel. Ik geef je een praktijkvoorbeeld wat simpel te volgen is. Wat zou jij doen in die situatie? Zou jij de politie bellen en hen inlichten over de overbuurman? Of zou je niet eens beginnen over de overbuurman omdat getuigenverklaringen notoir onbetrouwbaar zijn?quote:Zoals ik zei, er is een gebroken neus, bewijs dus, meer dus dan alleen ooggetuigen, dus vraag ik jouw waar je "gebroken alien" is om je duidelijk te maken dat je vergelijking mank gaat.
Snappie?
Waarom vertrouw je ze niet? Geef eens wat uitgebreider antwoord. Als je wil dat ik je positie snap, en dat wil ik graag, zul je iets meer je positie moeten onderbouwen. Hoeveel deathbed confessions ken jij? Waarom zou een Luitenant zijn familie trollen? Geef me eens wat meer inzicht Piet.quote:Ik heb je gezegd dat ik ze niet vertrouw en je een voorbeeld laten zien waarom niet
Piet, serieus wat doe je hier nog in TRU?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Het doet me nog het meest denken aan het bureau van Voskuil, waar mensen jarenlang onderzoek doen naar het gebruik om de nageboorte van het paard in een boom te hangen
Is moeilijk hoorquote:
Ik geef je mijn antwoord, wanneer je mijn vragen op een normale manier beantwoord. Zo moeilijk zijn die vragen niet. Laat maar zien dat je in staat bent wat energie te steken in je antwoorden, dan betaal ik je op dezelfde manier terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb je vragen beantwoord, waar blijft jouw antwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |