Ze laten livedelen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm hè, in welke zin is dit liveOf moet ik me eerst door minuten gescripte crap heenwerken?
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Af en toe live en veel onzinnig geneuzel dus, ok
Kan je ff waarschuwen wanneer ze live gaan?
Radiostream wordt nagenoeg niet onderbrokenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Af en toe live en veel onzinnig geneuzel dus, ok
Kan je ff waarschuwen wanneer ze live gaan?
Ik reageer hier zeer weinig, maar top mixje. Moet je eerlijk bekennen dat je andere mixen niet altijd even mijn ding zijn. Maar ik heb me zelf er op betrapt dat ik hem al 3x volledig heb afgespeeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef Houniet het volgende:
Een nieuwe mix met onder andere Nicky Romero, Alesso, La Fuente, Calvin Harris, Steve Aoki, Armin van Buuren en Fedde Le Grand!
Tracklist
Thnx!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik reageer hier zeer weinig, maar top mixje. Moet je eerlijk bekennen dat je andere mixen niet altijd even mijn ding zijn. Maar ik heb me zelf er op betrapt dat ik hem al 3x volledig heb afgespeeld!
Ander dingetje. De nieuwe Hardsoul Album Promo Mix Tape 2013 van DJ Roog is werkelijk een heerlijke set van a tot z. En gratis te downloaden op soundcloud.
Wow awesome post, heerlijk rond deze tijdquote:
quote:Follow me also on soundcloud: https://soundcloud.com/redux-3
Tracklist
1. 3lau Paris & Simo feat. Bright Lights - Escape
2. Joe Ghost - Are You Ready ( Hardwell Rework )
3. Dimitri Vegas & Like Mike - Momentum ( Michael Calfan Remix )
4. Dubvision - Redux
5. Dimtri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth
6. Alvaro & Mercer feat. Lil Jon - Welcome To The Jungle
7. David Guetta & GLOWINTHEDARK feat. Harrison - Ain't A Party
8. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose ( Tiësto Remix )
9. W&W - Thunder
10. Krewella - Alive (Cash Cash & Kalkutta Remix)
Lekker bedankt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ga later wel wat mixen die mensen hier gepost hebben beluisteren
Ik heb nog een oude House Party-CD. Heb ik geript, videootje van gemaakt en geupload naar YouTube. House Party 7 was nog niet geupload, de meeste andere House Party's wel. Dus bij deze!
Fuck wat lekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ga later wel wat mixen die mensen hier gepost hebben beluisteren
Ik heb nog een oude House Party-CD. Heb ik geript, videootje van gemaakt en geupload naar YouTube. House Party 7 was nog niet geupload, de meeste andere House Party's wel. Dus bij deze!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |