Zolang je Billy the Clit maar laat staan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
De OP kan ook wel een update gebruiken of niet
Dit is eerlijk gezegd de eerste en enige set die ik van m heb gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Fantastische dj die Lovebirds. Heb alleen bij zijn sets wel vaak het idee dat ie veel recyclet. Hij staat 15 juni trouwens in Amsterdam op Costa del Soul.
Veel van de genoemde DJs vind ik geen house draaien, dat is toch meer dance/EDM?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
Erg héquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef Kwalberto het volgende:
Lichtelijk aangepast, toevoegingen zijn welkomquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Erg hé.
Dus mocht je wat te doen hebben.
Die zemmel heb i als eerste verwijderdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Zolang je Billy the Clit maar laat staan.
Vind 'm zwaar kut eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
https://soundcloud.com/de(...)t-ushuaia-tower-dftd
Er zit op 38:00 echt een gave remix van Michael Jackson met Thriller, ik heb alleen geen idee van wie die is.
House??? Go home, you're drunk. Grappenmaker.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
House??? Go home, you're drunk. Grappenmaker.
Cheesy shitquote:
Hoe was eindbaas Deetron?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef T-Force het volgende:
Vanavond naar Modular in PerronEindelijk Deetron eens zien. Xxxy en Prunk lijken me ook tof!
Door de goede set van opener Prunk, en onmeunig vette set van XXXY (quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
House??? Go home, you're drunk. Grappenmaker.
Niet goed?quote:
Die vocals allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:12 schreef Daftastic het volgende:
Goed topic! Ik ga deze thread zeker volgen. Een paar van mijn huidige favorietjes, ze zullen waarschijnlijk al eens langsgekomen zijn...
Dat zeker niet, maar zoals in deze platen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:26 schreef Daftastic het volgende:
[..]
Oh ja want house is natuurlijk gelijk kut als er vocals inzitten...![]()
Hou je opmerking gewoon lekker voor je als je het niks vindt. Het feit dat jij het misschien niks vindt zegt meer over jouw muzieksmaak dan over dat de kwaliteit van de nummers.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar zoals in deze platen...
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:35 schreef Daftastic het volgende:
[..]
Hou je opmerking gewoon lekker voor je als je het niks vindt. Het feit dat jij het misschien niks vindt zegt meer over jouw muzieksmaak dan over dat de kwaliteit van de nummers.
Hahahah, heerlijke logicaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:35 schreef Daftastic het volgende:
[..]
Hou je opmerking gewoon lekker voor je als je het niks vindt. Het feit dat jij het misschien niks vindt zegt meer over jouw muzieksmaak dan over dat de kwaliteit van de nummers.
Gast, dit is een topic over House waar natuurlijk ook gewoon gediscussieerd wordt over House en iedereen zijn mening mag geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:35 schreef Daftastic het volgende:
Deze post staat zo ver van house af dat het bijna pijn doetquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Niet een erg actief topic zie ik.
Ik weet niet of jullie Porter Robinson kennen, voornamelijk producer van electrohouse; Wat singles en remixes van toen hij nog 17/18 was. Spitfire EP in 2011, Language in 2012, Easy in 2013 etc. Hij is nu 21 en zou deze zomer een album uitbrengen. Jammer genoeg is die er nog niet.
Anyway, ik ga hem 9 augustus in Razzmatazz in Barcelona zien en ik heb daar gruwelijk veel zin in. Viltstiftje mee in m'n kontzak om zo misschien een handtekening op m'n PR-shirt te scoren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
House is er in vele soorten. Dat het jouw subgenre niet betreft doet daar niets aan af.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Deze post staat zo ver van house af dat het bijna pijn doet
Eergisteren nog gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet niet of jullie Porter Robinson kennen, voornamelijk producer van electrohouse; Wat singles en remixes van toen hij nog 17/18 was. Spitfire EP in 2011, Language in 2012, Easy in 2013 etc. Hij is nu 21 en zou deze zomer een album uitbrengen. Jammer genoeg is die er nog niet.
Anyway, ik ga hem 9 augustus in Razzmatazz in Barcelona zien en ik heb daar gruwelijk veel zin in. Viltstiftje mee in m'n kontzak om zo misschien een handtekening op m'n PR-shirt te scoren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, op Extrema. Hij draaide goed, maar het publiek was vrij tam in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Extrema toch? Ik wilde ook maar moest werken.Was het wat?
Volgens mij is hij bij het grote publiek, tenminste hier in NL, nog relatief onbekend, best jammer. Ik vind zijn sets altijd wel energiek. Drie dagen terug op UMF ook weer. In de USA is hij al veel bekender.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes, op Extrema. Hij draaide goed, maar het publiek was vrij tam in mijn ogen.
Mwah, dat valt wel mee.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bij het grote publiek, tenminste hier in NL, nog relatief onbekend, best jammer. Ik vind zijn sets altijd wel energiek. Drie dagen terug op UMF ook weer. In de USA is hij al veel bekender.
Je PR-shirt?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor. XO Live - Extrema Outdoor.quote:
XO live is absoluut geen Extrema meer...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jawel hoor. XO Live - Extrema Outdoor.
Niet qua festival, wel qua naam.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
XO live is absoluut geen Extrema meer...
Ik gun ieder zijn smaak daar gaat het niet om. Het is meer de overdreven verafgoding van house (edmquote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
House is er in vele soorten. Dat het jouw subgenre niet betreft doet daar niets aan af.
Ik ben het in essentie wel met je eens hoor, die hele EDM-hype wordt nogal overdreven. De meeste andere 'hippe' producers moet ik ook niets van hebben omdat het toch allemaal hetzelfde klinkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik gun ieder zijn smaak daar gaat het niet om. Het is meer de overdreven verafgoding van house (edm) artiesten waar ik me over verbaas.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:25 schreef mcrumpie het volgende:
Lang leve de moderne 'house'
https://soundcloud.com/daleri/epic-mashleg
EDM bagger
quote:
Tcoh nog wat mensen die er wel iets van snappen... Was al bang dat men hier alleen maar van kledingwinkelhouse kon waarderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef Houniet het volgende:
Een nieuwe mix met onder andere Nicky Romero, Alesso, La Fuente, Calvin Harris, Steve Aoki, Armin van Buuren en Fedde Le Grand!
Tracklist
Wat is kledingwinkelhouse? Ik kom blijkbaar in de 'verkeerde' winkelsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tcoh nog wat mensen die er wel iets van snappen... Was al bang dat men hier alleen maar van kledingwinkelhouse kon waarderen.
Heerlijke mix, gaat morgen mee richting het water!
In het compilatiefilmpjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja hoor ik schakel in en hoor gelijk Bakermat
Uuhm hè, in welke zin is dit livequote:
Ze laten livedelen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm hè, in welke zin is dit liveOf moet ik me eerst door minuten gescripte crap heenwerken?
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Af en toe live en veel onzinnig geneuzel dus, ok
Kan je ff waarschuwen wanneer ze live gaan?
Radiostream wordt nagenoeg niet onderbrokenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]Af en toe live en veel onzinnig geneuzel dus, ok
Kan je ff waarschuwen wanneer ze live gaan?
Ik reageer hier zeer weinig, maar top mixje. Moet je eerlijk bekennen dat je andere mixen niet altijd even mijn ding zijn. Maar ik heb me zelf er op betrapt dat ik hem al 3x volledig heb afgespeeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef Houniet het volgende:
Een nieuwe mix met onder andere Nicky Romero, Alesso, La Fuente, Calvin Harris, Steve Aoki, Armin van Buuren en Fedde Le Grand!
Tracklist
Thnx!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik reageer hier zeer weinig, maar top mixje. Moet je eerlijk bekennen dat je andere mixen niet altijd even mijn ding zijn. Maar ik heb me zelf er op betrapt dat ik hem al 3x volledig heb afgespeeld!
Ander dingetje. De nieuwe Hardsoul Album Promo Mix Tape 2013 van DJ Roog is werkelijk een heerlijke set van a tot z. En gratis te downloaden op soundcloud.
Wow awesome post, heerlijk rond deze tijdquote:
quote:Follow me also on soundcloud: https://soundcloud.com/redux-3
Tracklist
1. 3lau Paris & Simo feat. Bright Lights - Escape
2. Joe Ghost - Are You Ready ( Hardwell Rework )
3. Dimitri Vegas & Like Mike - Momentum ( Michael Calfan Remix )
4. Dubvision - Redux
5. Dimtri Vegas & Like Mike & Moguai - Mammoth
6. Alvaro & Mercer feat. Lil Jon - Welcome To The Jungle
7. David Guetta & GLOWINTHEDARK feat. Harrison - Ain't A Party
8. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose ( Tiësto Remix )
9. W&W - Thunder
10. Krewella - Alive (Cash Cash & Kalkutta Remix)
Lekker bedankt!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ga later wel wat mixen die mensen hier gepost hebben beluisteren
Ik heb nog een oude House Party-CD. Heb ik geript, videootje van gemaakt en geupload naar YouTube. House Party 7 was nog niet geupload, de meeste andere House Party's wel. Dus bij deze!
Fuck wat lekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ga later wel wat mixen die mensen hier gepost hebben beluisteren
Ik heb nog een oude House Party-CD. Heb ik geript, videootje van gemaakt en geupload naar YouTube. House Party 7 was nog niet geupload, de meeste andere House Party's wel. Dus bij deze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |