Kun je je voorstellen dat je iemands kaak verbrijselt en alle tanden uit de mond slaat ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schrikt dat soort mensen totaal niet af, gok ik. Voor hen is een mensenleven niks, laat staan een mensenleven dat nog in conceptuele fase verkeert. Hebben ze geen twee tellen over nagedacht, vermoed ik.
Nou, ik denk erom dat het er meer om ging dat "die Hollanders wel geld hebben" dat ze konden aftroggelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Leandra het volgende:
Als je bij meerdere mensen schulden hebt is het wel heel doortrapt om je ene schuldeiser bij de andere af te leveren onder het mom van "die betaalt wel, en anders dwing je ze daar maar toe".
Alsof de slachtoffers geen schuldeisers waren, maar degenen die een schuld hadden aan degenen die een schuld hadden bij de Roemenen.
"Ik wil je wel betalen, maar die Hollanders hebben een schuld aan mij, en willen maar niet betalen.... misschien moeten jullie ze maar een lesje leren".
Het blijft natuurlijk vreemd dat mevrouw Rosario een marmermijn met een waarde van 320 miljoen dacht te kunnen kopen voor 3 ton.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:41 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Mevrouw Rosario is gewoon een eerdere potentiele koper van die marmermijn, heeft niets te maken met die vrouw die ze naar het huis gelokt heeft...
ben ik niet helemaal met je eensquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk vreemd dat mevrouw Rosario een marmermijn met een waarde van 320 miljoen dacht te kunnen kopen voor 3 ton.
Of ze is heel dom en naïef, en dan is de kans klein dat ze over 3 ton kan beschikken, of het verhaal van (of over) mevrouw Rosario klopt ergens niet.
Het klopt iig al niet dat Lifante op de hoogte was van de frauduleuze pogingen zijn marmermijn te verkopen en dat hij vervolgens niet naar de politie is gestapt.
Dat weten we niet, misschien heeft hij dat wel gedaan maar was er gewoon onvoldoende bewijs om Cuena op te pakken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
* het is idd vreemd dat Lifante niet naar de politie is gegaan,
lijkt me wel ja!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Rachilda het volgende:
[..]
jaja, maar vervolgens wel vermoord en ik stukken gehakt...nee, dat helpt
dat is waar! goed puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat weten we niet, misschien heeft hij dat wel gedaan maar was er gewoon onvoldoende bewijs om Cuena op te pakken.
Dat gruwelijke einde haalt natuurlijk wel het hele empathie met moeder en ongeboren kind-scenario onderuit. Ook imo zou dat ongeboren kindje eerder als extra pressiemiddel zijn ingezet.quote:
Maar is er dan idd geld bij die Roemenen terecht gekomen? Dan hadden ze die toch al meteen gepakt toen Visser vermist wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou, ik denk erom dat het er meer om ging dat "die Hollanders wel geld hebben" dat ze konden aftroggelen
jouw reactie is op mijn 'lijkt me wel ja'. Dat ging erom of je er wat mee opschiet om niet gemarteld te worden als je daarna toch dood gaat. Nou dat lijkt me wel. Ervan uitgaande dat het in stukken zagen is gebeurd na de dood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gruwelijke einde haalt natuurlijk wel het hele empathie met moeder en ongeboren kind-scenario onderuit. Ook imo zou dat ongeboren kindje eerder als extra pressiemiddel zijn ingezet.
Het eindresultaat blijft natuurlijk altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef Marrije het volgende:
jouw reactie is op mijn 'lijkt me wel ja'. Dat ging erom of je er wat mee opschiet om niet gemarteld te worden als je daarna toch dood gaat. Nou dat lijkt me wel. Ervan uitgaande dat het in stukken zagen is gebeurd na de dood.
Ja dood.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eindresultaat blijft natuurlijk altijd hetzelfde.
ja ik denk ook dat die empathie er niet echt was. Zou kunnen van wel, maar denk het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef Copycat het volgende:
Denk eigenlijk eerder dat Visser collateral damage was. En daardoor 'minder hard' is aangepakt. Maar om te zien hoe je partner wordt gemarteld lijkt me ook een enorme marteling. Hoe dan ook: empathie voor moeder en ongeboren kind kunnen we wel uitsluiten, lijkt me.
Ik moet steeds aan die Scarface scene denken..quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dood.
Maar of je voorafgaande nog ernstig wordt gemarteld of niet maakt toch echt wel verschil.
Dat kun je je bij wel meer details afvragen. Dat ze "iets meer dan drie maanden" zwanger was, heeft dan nog in een krant gestaan die zegt dit uit betrouwbare bron te hebben vernomen. Het wordt pas écht speculatie als het erom gaat of dit aan de moordernaars is verteld in de hoop dat dit empahtie zou opwekken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Waaghals het volgende:
als dat verhaal over de zwangerschap uberhaupt waar is
wel empathie aanwezig??????quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat die empathie er niet echt was. Zou kunnen van wel, maar denk het niet.
??????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wel empathie aanwezig??????
Kom op zeg, dat willen we wel, maar is toch duidelijk van niet??!!!
Zij is al langer verdachte, met haar insider-informatie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????????????????
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap? En ze dronken de dag voor de verdwijning nog rode wijn op een terras. Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je je bij wel meer details afvragen. Dat ze "iets meer dan drie maanden" zwanger was, heeft dan nog in een krant gestaan die zegt dit uit betrouwbare bron te hebben vernomen. Het wordt pas écht speculatie als het erom gaat of dit aan de moordernaars is verteld in de hoop dat dit empahtie zou opwekken.
misschien heeft zij het wel gedaan en is ze daarna vermoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Marrije het volgende:
En is al duidelijk of zij heeft moeten toekijken?
Want ze had absoluut geen glas rode wijn mogen drinken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap? En ze dronken de dag voor de verdwijning nog rode wijn op een terras. Ik vind het maar een raar verhaal.
De meeste vrouwen drinken helemaal niks tijdens de zwangerschap, en als ze via een fertiliteitskliniek zwanger is geworden is de kans al helemaal klein dat ze dat risico zou nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want ze had absoluut geen glas rode wijn mogen drinken?
En opgevolgd worden? Wat bedoel je?
Het is vrij normaal dat als je voor medische hulp uitwijkt naar het buitenland, dat je dan ook daarheen moet voor latere medische controles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap?
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is vrij normaal dat als je voor medische hulp uitwijkt naar het buitenland, dat je dan ook daarheen moet voor latere medische controles.
Ik bedoel gewoon opvolging van de zwangerschap, dus de.zwangerschap in de gaten houden, oa met controles. Misschien noemen jullie dat anders in nederland?quote:
Begreep ik je goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon opvolging van de zwangerschap, dus de.zwangerschap in de gaten houden, oa met controles. Misschien noemen jullie dat anders in nederland?
Okee, misschien is dat dan voor spanje anders.. Maar ik weet dat er veel nederlandse en franse stellen naar belgie komen voor IVF of ICSI, en daarna gewoon thuis verder begeleid worden zodra ze zwanger zijn. Is ook wat betreft ziektekosten en vergoeding voordeliger enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij is het op zich wel gebruikelijk dat als je ergens bent behandeld dat je daar ook de 'na'controle hebt.
Hoe weet men zo zeker dat zij ook rode wijn heeft gedronken dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap? En ze dronken de dag voor de verdwijning nog rode wijn op een terras. Ik vind het maar een raar verhaal.
Ja, is het ook, maar dat zijn de consequenties van medische hulp zoeken in het buitenland. Ken iemand in mijn omgeving die voor iets anders ook heel wat af heeft moeten reizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?
Dat heeft vaak te maken met de verschillende regelgeving in de Europeese landen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?
quote:De regels rond vruchtbaarheidsbehandelingen zijn in Europa sowieso heel verschillend. In Spanje mag veel, inclusief eiceldonatie door een anonieme donor, die daar dan geld voor krijgt. Een ‘onkostenvergoeding’ van zo’n 900 à 1000 euro. Betaling mogen we het van Veiga niet noemen. Maar feit is wel dat vrouwen uit heel Europa naar Spanje gaan voor eicellen, omdat het aanbod er veel groter is dan in andere landen en de wachtlijsten korter.
Ik weet niet hoe het zit bij IVF en ICSI, maar misschien dat in de beginfase de controle nog in Spanje plaatsvindt en het later over wordt genomen in Nederland?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, misschien is dat dan voor spanje anders.. Maar ik weet dat er veel nederlandse en franse stellen naar belgie komen voor IVF of ICSI, en daarna gewoon thuis verder begeleid worden zodra ze zwanger zijn. Is ook wat betreft ziektekosten en vergoeding voordeliger enzo.
Pfoe dat stond ergens in het eerste topic, toen ze net vermist waren. Dat was de baas van die tent die dat zei, hij zei toen nog dat ze altijd daar kwamen en dat ze er gelukkig uitzagen ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet men zo zeker dat zij ook rode wijn heeft gedronken dan?
Wie zei dat?
Oh okee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heeft vaak te maken met de verschillende regelgeving in de Europeese landen.
Spanje staat bekend om zijn "vruchtbaarheidstoerisme" en omdat de eisen daar anders/soepeler zijn willen veel Nederlandse instellingen de vrouwen die daar behandeld zijn niet helpen, omdat ze dan in conflict komen met de Nederlandse regelgeving.
ja die had ze op zn terras gezien maandagavondquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe dat stond ergens in het eerste topic, toen ze net vermist waren. Dat was de baas van die tent die dat zei, hij zei toen nog dat ze altijd daar kwamen en dat ze er gelukkig uitzagen ofzo.
Je moet ook niet met iedereen zaken doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen zakenman ben, maar gewoon in loondienst.
Dit is juist, maar daarom moet je, ook in doodsangst, het zo schilderen dat je miljoenen ergens hebt liggen, maar dat het onontbeerlijk is dat je meegaat zelf. Omdat er biometrische beveiliging is, omdat het te moeilijk is om uit te leggen, omdat het in een moeilijk bereikbare plek in een natuurgebied ligt.. weet ik wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:09 schreef Rachilda het volgende:
nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel, stel ze geven het geld niet, maar ze worden gemarteld, en geven het geld daarom wel, dan NOG gaan de roemenen hun daarna vermoorden.
Dus ik bedoel dat de kans al vanaf begin af aan zeer klein was dat Visser en Severin het pand levend zouden verlaten, of ze het geld nou zouden geven of niet
Jij gaat het allemaal beter doen als je ontvoerd wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit is juist, maar daarom moet je, ook in doodsangst, het zo schilderen dat je miljoenen ergens hebt liggen, maar dat het onontbeerlijk is dat je meegaat zelf. Omdat er biometrische beveiliging is, omdat het te moeilijk is om uit te leggen, omdat het in een moeilijk bereikbare plek in een natuurgebied ligt.. weet ik wat.
Je hebt een kansje, buiten, in een onbewaakt moment. Vertel of geef je hen alles, weet je dat je in dat huis sterft.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij gaat het allemaal beter doen als je ontvoerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |