misschien heeft zij het wel gedaan en is ze daarna vermoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Marrije het volgende:
En is al duidelijk of zij heeft moeten toekijken?
Want ze had absoluut geen glas rode wijn mogen drinken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap? En ze dronken de dag voor de verdwijning nog rode wijn op een terras. Ik vind het maar een raar verhaal.
De meeste vrouwen drinken helemaal niks tijdens de zwangerschap, en als ze via een fertiliteitskliniek zwanger is geworden is de kans al helemaal klein dat ze dat risico zou nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want ze had absoluut geen glas rode wijn mogen drinken?
En opgevolgd worden? Wat bedoel je?
Het is vrij normaal dat als je voor medische hulp uitwijkt naar het buitenland, dat je dan ook daarheen moet voor latere medische controles.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap?
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is vrij normaal dat als je voor medische hulp uitwijkt naar het buitenland, dat je dan ook daarheen moet voor latere medische controles.
Ik bedoel gewoon opvolging van de zwangerschap, dus de.zwangerschap in de gaten houden, oa met controles. Misschien noemen jullie dat anders in nederland?quote:
Begreep ik je goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon opvolging van de zwangerschap, dus de.zwangerschap in de gaten houden, oa met controles. Misschien noemen jullie dat anders in nederland?
Okee, misschien is dat dan voor spanje anders.. Maar ik weet dat er veel nederlandse en franse stellen naar belgie komen voor IVF of ICSI, en daarna gewoon thuis verder begeleid worden zodra ze zwanger zijn. Is ook wat betreft ziektekosten en vergoeding voordeliger enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij is het op zich wel gebruikelijk dat als je ergens bent behandeld dat je daar ook de 'na'controle hebt.
Hoe weet men zo zeker dat zij ook rode wijn heeft gedronken dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze in murcia opgevolgd worden voor een zwangerschap? En ze dronken de dag voor de verdwijning nog rode wijn op een terras. Ik vind het maar een raar verhaal.
Ja, is het ook, maar dat zijn de consequenties van medische hulp zoeken in het buitenland. Ken iemand in mijn omgeving die voor iets anders ook heel wat af heeft moeten reizen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?
Dat heeft vaak te maken met de verschillende regelgeving in de Europeese landen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is toch heel omslachtig omsteeds naar spanje te moeten terwijl een ande net zo goed die controles kan doen?
quote:De regels rond vruchtbaarheidsbehandelingen zijn in Europa sowieso heel verschillend. In Spanje mag veel, inclusief eiceldonatie door een anonieme donor, die daar dan geld voor krijgt. Een ‘onkostenvergoeding’ van zo’n 900 à 1000 euro. Betaling mogen we het van Veiga niet noemen. Maar feit is wel dat vrouwen uit heel Europa naar Spanje gaan voor eicellen, omdat het aanbod er veel groter is dan in andere landen en de wachtlijsten korter.
Ik weet niet hoe het zit bij IVF en ICSI, maar misschien dat in de beginfase de controle nog in Spanje plaatsvindt en het later over wordt genomen in Nederland?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, misschien is dat dan voor spanje anders.. Maar ik weet dat er veel nederlandse en franse stellen naar belgie komen voor IVF of ICSI, en daarna gewoon thuis verder begeleid worden zodra ze zwanger zijn. Is ook wat betreft ziektekosten en vergoeding voordeliger enzo.
Pfoe dat stond ergens in het eerste topic, toen ze net vermist waren. Dat was de baas van die tent die dat zei, hij zei toen nog dat ze altijd daar kwamen en dat ze er gelukkig uitzagen ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet men zo zeker dat zij ook rode wijn heeft gedronken dan?
Wie zei dat?
Oh okee, dat wist ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heeft vaak te maken met de verschillende regelgeving in de Europeese landen.
Spanje staat bekend om zijn "vruchtbaarheidstoerisme" en omdat de eisen daar anders/soepeler zijn willen veel Nederlandse instellingen de vrouwen die daar behandeld zijn niet helpen, omdat ze dan in conflict komen met de Nederlandse regelgeving.
ja die had ze op zn terras gezien maandagavondquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfoe dat stond ergens in het eerste topic, toen ze net vermist waren. Dat was de baas van die tent die dat zei, hij zei toen nog dat ze altijd daar kwamen en dat ze er gelukkig uitzagen ofzo.
Je moet ook niet met iedereen zaken doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen zakenman ben, maar gewoon in loondienst.
Dit is juist, maar daarom moet je, ook in doodsangst, het zo schilderen dat je miljoenen ergens hebt liggen, maar dat het onontbeerlijk is dat je meegaat zelf. Omdat er biometrische beveiliging is, omdat het te moeilijk is om uit te leggen, omdat het in een moeilijk bereikbare plek in een natuurgebied ligt.. weet ik wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:09 schreef Rachilda het volgende:
nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel, stel ze geven het geld niet, maar ze worden gemarteld, en geven het geld daarom wel, dan NOG gaan de roemenen hun daarna vermoorden.
Dus ik bedoel dat de kans al vanaf begin af aan zeer klein was dat Visser en Severin het pand levend zouden verlaten, of ze het geld nou zouden geven of niet
Jij gaat het allemaal beter doen als je ontvoerd wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit is juist, maar daarom moet je, ook in doodsangst, het zo schilderen dat je miljoenen ergens hebt liggen, maar dat het onontbeerlijk is dat je meegaat zelf. Omdat er biometrische beveiliging is, omdat het te moeilijk is om uit te leggen, omdat het in een moeilijk bereikbare plek in een natuurgebied ligt.. weet ik wat.
Je hebt een kansje, buiten, in een onbewaakt moment. Vertel of geef je hen alles, weet je dat je in dat huis sterft.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij gaat het allemaal beter doen als je ontvoerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |