Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn buik litteken ondertussen ook niet zo erg meer misquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hehe naja het is niet erg fijn wat ik er allemaal voor moest doen om zon litteken te krijgen
Wat is een beetje ziekig? Kotsen en 40 graden koorts of moet je af en toe kuchen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef CristinaYang het volgende:
Vraagje: gisteren helemaal kapot gesport en nu MI KANKI spierpijn en ook nog eens een beetje ziekig, ga ik vanavond een BBBB lesje doen? Of spijbel ik?
van nutz vernomen dat je dat al hebtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Les met veel reps/lage gewichten, staat voor borst buik billen en benen. Op zich wel leuk, beetje mietig bodypump voor vrouwen, maar ik kom wel altijd helemaal gesloopt thuis. En je krijgt er dus een mooie bum van.
Kan misschien wel fijn zijn, als je niks doet wordt je misschien wel helemaal stijf.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Les met veel reps/lage gewichten, staat voor borst buik billen en benen. Op zich wel leuk, beetje mietig bodypump voor vrouwen, maar ik kom wel altijd helemaal gesloopt thuis. En je krijgt er dus een mooie bum van.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik mezelf opoffer, dus wat maakt het uit wat voor type ik ben. Ik heb liefde voor iedereen. Belangrijker is of jij een 21 jarige, slanke, onbehaarde dekhengst kan handelen. Ik voldoe niet aan jou voorkeur voor dikke behaarde turken.
Dat kan ik niet ontkennen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]21 is wel erg jong...
Maar je bent wel op je piek.........
Beginnende keelontsteking. Hoofdpijn, keelpijn, en ik denk ook een beetje koorts, maar vast niet heel hoog. Voel me wel beter dan vanochtend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is een beetje ziekig? Kotsen en 40 graden koorts of moet je af en toe kuchen?
Grappig, Nutz lijkt me namelijk niet zo'n betrouwbare bron. Dan moet je bij andere mensen in deze SC zijn.quote:
Ja precies, dat dacht ik dus ook! Maar aan de andere kant moet ik morgen weer gewoon vol aan de bak, en kan ik dan niet nog zieker zijn. Moeilijk moeilijk...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan misschien wel fijn zijn, als je niks doet wordt je misschien wel helemaal stijf.
Waar wacht je op dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen natuurlijk![]()
.
Dan moet je gewoon op de bank gaan zitten met een reep chocola en een potje vitamine pillenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beginnende keelontsteking. Hoofdpijn, keelpijn, en ik denk ook een beetje koorts, maar vast niet heel hoog. Voel me wel beter dan vanochtend.
juist nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef CristinaYang het volgende:
Grappig, Nutz lijkt me namelijk niet zo'n betrouwbare bron. Dan moet je bij andere mensen in deze SC zijn.
Sexy.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Linkerkant, van wenkbrauw tot mijn wang loopt een streep en 2 van die liggen streepjes.
Ik ben niet zo gek op chocolaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon op de bank gaan zitten met een reep chocola en een potje vitamine pillen
Kun je niet halverwege stoppen of zo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Beginnende keelontsteking. Hoofdpijn, keelpijn, en ik denk ook een beetje koorts, maar vast niet heel hoog. Voel me wel beter dan vanochtend.
[..]
Grappig, Nutz lijkt me namelijk niet zo'n betrouwbare bron. Dan moet je bij andere mensen in deze SC zijn.
[..]
Ja precies, dat dacht ik dus ook! Maar aan de andere kant moet ik morgen weer gewoon vol aan de bak, en kan ik dan niet nog zieker zijn. Moeilijk moeilijk...
Nutz heeft mijn billen nog nooit gezien, hoe kan hij daar een oordeel over vellenquote:
Haha was het maar zo'n feest, dan slaat de lerares me denk ik.quote:
achter de coulissen gebeurd veelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nutz heeft mijn billen nog nooit gezien, hoe kan hij daar een oordeel over vellen
OH SNAP. Dan heeft ie dus iemand gesproken die mijn ass wel gezien hebt, en zit je nu dus bij een secundaire bron naar info te vissen. Je moet de main source zien te vinden, veel handigerquote:
hier in de SC vragen we nooit directquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OH SNAP. Dan heeft ie dus iemand gesproken die mijn ass wel gezien hebt, en zit je nu dus bij een secundaire bron naar info te vissen. Je moet de main source zien te vinden, veel handiger
Die wil ik IRL zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb een litteken op mijn wang. [ afbeelding ][ afbeelding ]
06-11¿quote:
Wat voor avondeten heb je? Misschien breng je me op goede ideeën, ik moet nog iets halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op chocolaHeb wel vitaminesapjes en lekker avondeten voor mezelf in huis gehaald
quote:
kut stadquote:
quote:
yupquote:
ruilen voor een diner¿quote:
Links is enigszins cute maar kklelijke schoenen. Rechts is helemaal kklelijk.quote:
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor avondeten heb je? Misschien breng je me op goede ideeën, ik moet nog iets halen
Thanksquote:
Hm ongeveer alles, behalve aardappels. Dat vind ik rare dingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?
[..]
Thanks![]()
Pizza? Hoeveel kcl is dat dan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?
[..]
Thanks![]()
pizza daar gaat je wasbordquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |