Wat had je gedaan dat je aan het infuus moest dan? Dan gaan je gains hard weg gelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Nee idd das kut, ik heb iig wel meer body nu.
Heb een x een week in het ziekenhuis gelegen aan infuus, was 5+ kg afgevallen, buik helemaal strak en mn wangen waren wat ingevallen. Hopelijk krijg ik dat nooit meer dan heb je best wat voor niks getraind
Het kan ook nooit goed voor je zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk nooit verschil gemerkt.
Levensgevaarlijk dat kantoorwerkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kantoorwerk, zeik ex, zeikmanager, stress = RSI.
IEDEREEN MAAR ZEIKEN MAAR NIEMAND DIE ZICHZELF AANBIEDT!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Krijg je als je zo lang droog staat
O dat is al een tijdje terug hoor, mn blinde darm was gebroken en moest verwijderd worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dat je aan het infuus moest dan? Dan gaan je gains hard weg gelijk
Hee ik offer mezelf zo op maar dat wil jij nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
IEDEREEN MAAR ZEIKEN MAAR NIEMAND DIE ZICHZELF AANBIEDT!!!
Heb je nu ook zo'n stoer littekentje op je buik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
O dat is al een tijdje terug hoor, mn blinde darm was gebroken en moest verwijderd worden.
Jup heel stoer, zo'n streep en klein vlekje van de drainquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je nu ook zo'n stoer littekentje op je buik?
Je lijkt mij wel. Dan ben je een goed mens. Let's fck. Ik weet alleen niet of ik je type ben. Wel die van 2nutz,niet die van Gorzalka.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee ik offer mezelf zo op maar dat wil jij niet.
Ik ben eigenlijk een soort dalai lama, heb zoveel over voor mijn medemens dat ik mezelf helemaal wegcijfer. Liever geven dan nemen. En zo gelukkig.![]()
![]()
Gorzalka doet net alsof niemand zijn type is, terwijl hij ondertussen fapt op de gedachte van de SC chicks in hun kont plassen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Dan ben je een goed mens. Let's fck. Ik weet alleen niet of ik je type ben. Wel die van 2nutz,niet die van Gorzalka.
k heb een gangsta litteken op mijn gezicht. No jokequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je nu ook zo'n stoer littekentje op je buik?
How come.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
k heb een gangsta litteken op mijn gezicht. No joke
Nice. Mijn drie beste vrienden die ik al ken sinds ik 6 ben, hebben dus allemaal op jonge leeftijd blinde darm operatie gehad. En die hadden allemaal zo'n litteken. Toen ik een jaar of 8 was vond ik het stom dat ik niet zo'n tof litteken hadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:29 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Jup heel stoer, zo'n streep en klein vlekje van de drain
Wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Cüneyt Arkin [Siki Dur Geliyorum, 1964]
BBBBżquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef CristinaYang het volgende:
Vraagje: gisteren helemaal kapot gesport en nu MI KANKI spierpijn en ook nog eens een beetje ziekig, ga ik vanavond een BBBB lesje doen? Of spijbel ik?
hehe naja het is niet erg fijn wat ik er allemaal voor moest doen om zon litteken te krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nice. Mijn drie beste vrienden die ik al ken sinds ik 6 ben, hebben dus allemaal op jonge leeftijd blinde darm operatie gehad. En die hadden allemaal zo'n litteken. Toen ik een jaar of 8 was vond ik het stom dat ik niet zo'n tof litteken had![]()
![]()
Ik zeg net dat ik mezelf opoffer, dus wat maakt het uit wat voor type ik ben. Ik heb liefde voor iedereen. Belangrijker is of jij een 21 jarige, slanke, onbehaarde dekhengst kan handelen. Ik voldoe niet aan jou voorkeur voor dikke behaarde turken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel. Dan ben je een goed mens. Let's fck. Ik weet alleen niet of ik je type ben. Wel die van 2nutz,niet die van Gorzalka.
zal wel borsten,billen, benen en nog iets zijnquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik mezelf opoffer, dus wat maakt het uit wat voor type ik ben. Ik heb liefde voor iedereen. Belangrijker is of jij een 21 jarige, slanke, onbehaarde dekhengst kan handelen. Ik voldoe niet aan jou voorkeur voor dikke behaarde turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |