Die wil ik IRL zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb een litteken op mijn wang. [ afbeelding ][ afbeelding ]
06-11¿quote:
Wat voor avondeten heb je? Misschien breng je me op goede ideeën, ik moet nog iets halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op chocolaHeb wel vitaminesapjes en lekker avondeten voor mezelf in huis gehaald
quote:
kut stadquote:
quote:
yupquote:
ruilen voor een diner¿quote:
Links is enigszins cute maar kklelijke schoenen. Rechts is helemaal kklelijk.quote:
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat voor avondeten heb je? Misschien breng je me op goede ideeën, ik moet nog iets halen
Thanksquote:
Hm ongeveer alles, behalve aardappels. Dat vind ik rare dingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?
[..]
Thanks![]()
Pizza? Hoeveel kcl is dat dan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n lievelingspizza gehaald bij de appie, maar heb ook nog wat salade van gisteren staan. Waar hou je van?
[..]
Thanks![]()
pizza daar gaat je wasbordquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |